Ervaring met KIDZROCK of BUITENSPEELGOEDONLINE
Geplaatst: 19 aug 2013 15:14
Hierbij wil ik graag mijn ervaring delen
.
Op 16 mei heb ik een bestelling gedaan via buitenspeelgoedonline.nl dit leek in mijn ogen betrouwbaar.
De glijbaan zou met ongeveer een week geleverd worden, toen dit niet gebeurde heb ik contact gezocht en werd hierbij netje te woord gestaan, na wat uitzoekwerk werd er gezegd dat er iets niet goed was gegaan en dat de bestelling opnieuw werd verzonden oke prima dacht ik geen probleem na een kleine week was deze nog niet binnen en ben ik weer gaan bellen ze gingen het uitzoeken en er scheen nu iets met DHL te zijn deze hadden het bij mij aangeboden maar ik was niet thuis ( dus wel) er was geen briefje achter gelaten DHL zou het de volgende dag weer aanbieden maar nee hoor weer niets.
Ik was er ondertussen klaar mee en heb wederom contact opgenomen om mijn € 277,00 retour te storten dit was geen probleem en ik moest het met 5 dagen op mijn rekening hebben alleen u raad het al er kwam maar niets, nou dan maar weer een belletje plegen na twee weken kwamen ze er achter dat er een verkeerde achter bij het terug te storten bedrag stond nu moet het echt goed gaan mevrouw.
Het is nu 19 augustus en ik heb nog steeds niets terug ontvangen.
.
Op 16 mei heb ik een bestelling gedaan via buitenspeelgoedonline.nl dit leek in mijn ogen betrouwbaar.
De glijbaan zou met ongeveer een week geleverd worden, toen dit niet gebeurde heb ik contact gezocht en werd hierbij netje te woord gestaan, na wat uitzoekwerk werd er gezegd dat er iets niet goed was gegaan en dat de bestelling opnieuw werd verzonden oke prima dacht ik geen probleem na een kleine week was deze nog niet binnen en ben ik weer gaan bellen ze gingen het uitzoeken en er scheen nu iets met DHL te zijn deze hadden het bij mij aangeboden maar ik was niet thuis ( dus wel) er was geen briefje achter gelaten DHL zou het de volgende dag weer aanbieden maar nee hoor weer niets.
Ik was er ondertussen klaar mee en heb wederom contact opgenomen om mijn € 277,00 retour te storten dit was geen probleem en ik moest het met 5 dagen op mijn rekening hebben alleen u raad het al er kwam maar niets, nou dan maar weer een belletje plegen na twee weken kwamen ze er achter dat er een verkeerde achter bij het terug te storten bedrag stond nu moet het echt goed gaan mevrouw.
Het is nu 19 augustus en ik heb nog steeds niets terug ontvangen.