Pagina 1 van 1

Ervaring met KIDZROCK of BUITENSPEELGOEDONLINE

Geplaatst: 19 aug 2013 15:14
door angeld29
Hierbij wil ik graag mijn ervaring delen
.
Op 16 mei heb ik een bestelling gedaan via buitenspeelgoedonline.nl dit leek in mijn ogen betrouwbaar.
De glijbaan zou met ongeveer een week geleverd worden, toen dit niet gebeurde heb ik contact gezocht en werd hierbij netje te woord gestaan, na wat uitzoekwerk werd er gezegd dat er iets niet goed was gegaan en dat de bestelling opnieuw werd verzonden oke prima dacht ik geen probleem na een kleine week was deze nog niet binnen en ben ik weer gaan bellen ze gingen het uitzoeken en er scheen nu iets met DHL te zijn deze hadden het bij mij aangeboden maar ik was niet thuis ( dus wel) er was geen briefje achter gelaten DHL zou het de volgende dag weer aanbieden maar nee hoor weer niets.
Ik was er ondertussen klaar mee en heb wederom contact opgenomen om mijn € 277,00 retour te storten dit was geen probleem en ik moest het met 5 dagen op mijn rekening hebben alleen u raad het al er kwam maar niets, nou dan maar weer een belletje plegen na twee weken kwamen ze er achter dat er een verkeerde achter bij het terug te storten bedrag stond nu moet het echt goed gaan mevrouw.
Het is nu 19 augustus en ik heb nog steeds niets terug ontvangen.

Re: Ervaring met KIDZROCK of BUITENSPEELGOEDONLINE

Geplaatst: 29 aug 2013 14:49
door Catjana
Wij hebben de zelfde ervaring meegemaakt!
23 juni 2013 hebben wij de feber villa speelhuis bij kidzrock/buitenspeelgoed online besteld
de levertijd was 5 werkdagen. Het speelhuis was een kado voor onze dochters we wilden het dan ook voor 20 juli binnen hebben. Ruim optijd besteld dachten wij.

Nu is het inmiddels 29 augustus en wij hebben nog steeds niks ontvangen. Wij hebben hier al verschillende malen over gemaild en gebeld. Dat laatste valt niet mee want ze zijn heel slecht te bereiken de meeste tijd hebben ze het antwoordapparaat aan staan.

Kidzrock heeft ons 2 maal toegezegd dat het speelhuis onderweg was en dat we dit dus binnen enkele dagen konden verwachten. Exacte datum konden ze beide keren niet bevestigen want ze hadden de track en trace code niet.

Wat ik al zei, het is nu 29 augustus en wij hebben nog steeds niks!
Het speelhuis is door ons betaald het gaat hier om een bedrag van € 339,94

Re: Ervaring met KIDZROCK of BUITENSPEELGOEDONLINE

Geplaatst: 30 aug 2013 13:39
door angeld29
Ja het is echt onvoorstelbaar heb je ook mailcontact gehad met ze en aangegeven dat je je geld retour wilt?
Ik snap er echt niets van hoor want op een andere site staan ook veel positieve dingen over ze.
Maar de laatste tijd dus echt alleen maar negatieve.
Ik heb 2 dagen geleden mijn geld terug ontvangen.

Re: Ervaring met KIDZROCK of BUITENSPEELGOEDONLINE

Geplaatst: 02 sep 2013 22:58
door erikb76
Bekende verhalen.Zijn 2 maanden bezig geweest om 139 euro terug te krijgen
Uiteindelijk na wat"bedreigingen"dat ik aangifte zou doen en brieven schrijven naar opgelicht,radar en/of zelf langs zou komen had ik het ineens in 3 dagen terug.
Ze zijn aangesloten bij qshops keurmerk,daar ook een klacht heengestuurd.
Op facebook en de de site stond ik en nog een paar negatieve verhalen,maar allemaal verwijdert.

Bestel er nooit meer!!

Re: Ervaring met KIDZROCK of BUITENSPEELGOEDONLINE

Geplaatst: 03 sep 2013 08:52
door Eldert63
Niet te geloven wat ik lees ,ik heb ook precies hetzelfde meegemaakt, ook besteld op 16 mei, en ook een glijbaan, deze kostte " maar " 61 euro, maar het is toch geld wat je kwijt bent, ik heb tot op de dag van vandaag(nu 3 september) aan het mailen en bellen geweest en elke keer hetzelfde liedje, ja het is een andere afdeling of het is even door het hoofd geschoten, maar het wordt opgelost hoor!, nou niet dus, nog steeds niks.
Dus mijn advies is ook zeker bestel niets bij Kidz Rock en Buitenspeelgoed Online!!! ,want je betaald netjes op tijd in de veronderstelling dat je het ook netjes met een weekje in huis hebt.
Volgende keer maar bij een ander bestellen en achteraf betalen!
Gr.Eldert.