Multicarparts
Geplaatst: 21 aug 2013 14:21
Ik wil u graag waarschuwen voor de webwinkel met de "Multicarparts".
In mijn auto heb ik een heel fijn sport (lucht) filter, dat voor wat meer pk's onder de kap zorgt. Op een gegeven moment deed deze het niet meer omdat deze verschrikkelijk smerig was. Dus ik wilde een nieuwe kopen.
Na wat zoeken kwam ik al snel uit bij deze webwinkel. Voor 137 euro zou ik een vergelijkbare hebben. Vervolgens enkele weken gewacht op mijn pakketje (wat al raar is).
Gelukkig kreeg ik in deze weken het nieuws dat deze oude gewoon gereinigd kon worden (á 20 euro).
Hierom wilde ik de bestelde dus annuleren.
De verkoper (van de nieuwe) vertelde mij dat ik hem maar moest door verkopen. Uiteindelijk na correspondentie per @mail heb ik de nieuwe terug gestuurd.
Helaas had ik mijn aankoop bedrag niet direct terug mogen ontvangen, dus weer was ik aan 't mailen en uiteindelijk bellen gegaan, wat helaas tevergeefs was. Zowel de mail als de telefoon werd helaas niet beantwoordt.
Toch wel een beetje wanhopig om me geld terug te krijgen, heb ik de politie gebeld. Deze vertelde mij dat ik een aangetekende brief moest sturen met de gegevens van de betaling en moest vragen om me geld en heel belangrijk de tegenpartij een termijn te stellen.
Mocht de tegenpartij hier niet op wensen te reageren (terwijl de brief is aangekomen) dan kon ik aangifte doen van oplichting.
Na enkele malen goed te dreigen per mail, wisten ze mij ineens wel te vinden. In de mail vertelde zij mij dat ze al geprobeerd hadden contact op te nemen en dat het geld automatisch wordt terug geboekt na 30 dagen (eerder 90).
In mijn auto heb ik een heel fijn sport (lucht) filter, dat voor wat meer pk's onder de kap zorgt. Op een gegeven moment deed deze het niet meer omdat deze verschrikkelijk smerig was. Dus ik wilde een nieuwe kopen.
Na wat zoeken kwam ik al snel uit bij deze webwinkel. Voor 137 euro zou ik een vergelijkbare hebben. Vervolgens enkele weken gewacht op mijn pakketje (wat al raar is).
Gelukkig kreeg ik in deze weken het nieuws dat deze oude gewoon gereinigd kon worden (á 20 euro).
Hierom wilde ik de bestelde dus annuleren.
De verkoper (van de nieuwe) vertelde mij dat ik hem maar moest door verkopen. Uiteindelijk na correspondentie per @mail heb ik de nieuwe terug gestuurd.
Helaas had ik mijn aankoop bedrag niet direct terug mogen ontvangen, dus weer was ik aan 't mailen en uiteindelijk bellen gegaan, wat helaas tevergeefs was. Zowel de mail als de telefoon werd helaas niet beantwoordt.
Toch wel een beetje wanhopig om me geld terug te krijgen, heb ik de politie gebeld. Deze vertelde mij dat ik een aangetekende brief moest sturen met de gegevens van de betaling en moest vragen om me geld en heel belangrijk de tegenpartij een termijn te stellen.
Mocht de tegenpartij hier niet op wensen te reageren (terwijl de brief is aangekomen) dan kon ik aangifte doen van oplichting.
Na enkele malen goed te dreigen per mail, wisten ze mij ineens wel te vinden. In de mail vertelde zij mij dat ze al geprobeerd hadden contact op te nemen en dat het geld automatisch wordt terug geboekt na 30 dagen (eerder 90).