LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Quick Service Nuenen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Raves023

Quick Service Nuenen

Ongelezen bericht door Raves023 »

Quick Service Nuenen

Nog geen half jaar geleden een Leuke sportieve Fiat Panda met panorama dak gekocht bij Quickservice Nuenen. Het was wel ruim een uur rijden maar dat had ik zeer zeker over voor deze mooie auto die goed onderhouden zou zijn volgens de verkoper.

Bij de koop heb ik meteen 300 euro extra betaald voor een grote beurt en zou de aandrijfriem vervangen worden wanneer dat nodig bleek.

Echter heeft dit autobedrijf mij een flinke kat in de zak verkocht!

Binnen 2 weken ontstonden er al problemen.

- De achterklep sprong regelmatig vanzelf van het slot.
- De achterlampen zaten niet juist gemonteerd waardoor er regenwater in de achterlichten kwam.
- De olie bleek helemaal niet vervangen en was pikzwart.

Ik ben direct teug gegaan om verhaal te halen want ik had een zeer nette auto gekocht inclusief 300 extra voor een grote beurt.

Quickservice Nuenen heeft toen alsnog de olie vervangen en excuses aangeboden.

Maar de weken erop kreeg ik continue problemen met van alles en nog wat..

- De radio maakte sluiting en sprong regelmatig vanzelf aan.
- De ruitenwisserbladen waren helemaal versleten en moest ik laten vervangen.
- De lampen vielen uit door en werkte ook niet net gloednieuwe lampen erin.

Ik ben op advies van Fiat toch maar naar een officiële Fiat garage gegaan voor een controle beurt om van alle fratsen en ellende af te zijn.

Ik kreeg direct een belletje van de Fiat garage waar ik in hemelsnaam deze auto gekocht had!

- Het oliefilter was roetzwart en al jaren niet meer vervangen.
- De complete bedrading van de verlichting was flink mee gerommeld en moest vervangen worden.
- De aandrijfriem bleek er al minimaal 5 jaar onder te zitten en was hard aan vervanging toe.
- De rubbers van de uitlaatdemper waren helemaal door en moesten vervangen worden.
- De waterpomp was lek en moest vervangen worden.

En nog een flink aantal punten waar ik enorm van schrok.

Al deze punten bij elkaar zou me wederom een kapitaal gaan kosten! Terwijl ik deze auto (bij Quickservice in Nuenen) nog geen half jaar geleden heb gekocht als zeer goed onderhouden auto inclusief een grote onderhoudsbeurt!

Ik heb wederom gebeld met Quickservice in Nuenen en kreeg te horen dat ik met de auto langs kon komen. Zij zouden naar deze punten kijken en zo mogelijk zelf repareren. Mocht ik dit niet willen dan konden ze mij niet meer helpen!

Wat een schande!! Maar ook meteen een wijze les. Koop nooit en te nimmer een auto bij een garage zoals Quickservice in Nuenen!!

Betaal liever iets meer en ga naar een goede officiële autogarage!!

dhc

Re: Quick Service Nuenen

Ongelezen bericht door dhc »

Maar ook meteen een wijze les
Laat je auto (vóór aanschaf) keuren.....

mach2005

Re: Quick Service Nuenen

Ongelezen bericht door mach2005 »

Typische "handelaar" praktijkjes.

Waarom koopt u in vredesnaam bij een handelaar als u een "leek" bent. En geen aankoopkeuring???

Ik neig een beetje naar "eigen schuld, dikke bult".

Gesloten