Groupon kitesurfen
Geplaatst: 26 aug 2013 12:01
Ik heb een gevalletje groupon waarover ik graag hoor hoe ik dat het beste aan kan pakken.
Ik heb op 23.05.2013 een groupon gekocht voor een 4 uur durende kitesurf les voor 4 personen. Wij hebben een reservering gemaakt om de groupon te verzilveren. Deze reservering werd door de kitesurfschool een dag van te voren geannuleerd. Omdat wij met een nieuwe reservering in de knoop kwamen met de verloop datum van 15.07.2013 heb ik contact opgenomen met de kitesurfschool. Die hebben mij toegezegd dat ik de groupon nog wel tot eind augustus zou kunnen verzilveren. Ik heb daarom een nieuwe reservering gemaakt voor 18.08.2013. Deze reservering werd op 24.07.2013 ( 9 dagen na het verlopen van de groupon) wederom door de kitesurfschool geannuleerd. Wij konden kiezen of 2,3 of 4 augustus de groupon verzilveren of € 35,- pp bij betalen om later nog een keer een kitesurfles te kunnen volgen. Omdat geen van ons op 2,3 of 4 augustus kon en bijbetalen voor ons geen optie is, zijn wij niet op het aanbod ingegaan.
Ik heb nu contact opgenomen met Groupon om mijn geld terug te ontvangen. Echter zijn zij enkel bereid om credits terug te geven, die een jaar geldig zijn voor andere groupon deals.
Ik neem geen genoegen met credits, ik wil mijn aankoopbedrag terug. Heeft iemand een goede tip hoe ik dat het beste en snelste voor elkaar krijg.
Het komt in mijn ogen hier op neer. Ik heb een overeenkomst met groupon die, door het niet nakomen van gemaakte afspraken met hun partner, niet nagekomen word. Het feit dat de groupon verlopen is volgens mij niet relevant voor het wel of niet restitueren van het aankoopbedrag, de groupon is niet gebruikt en kan ook niet meer gebruikt worden.
Ik hoor graag!
Ik heb op 23.05.2013 een groupon gekocht voor een 4 uur durende kitesurf les voor 4 personen. Wij hebben een reservering gemaakt om de groupon te verzilveren. Deze reservering werd door de kitesurfschool een dag van te voren geannuleerd. Omdat wij met een nieuwe reservering in de knoop kwamen met de verloop datum van 15.07.2013 heb ik contact opgenomen met de kitesurfschool. Die hebben mij toegezegd dat ik de groupon nog wel tot eind augustus zou kunnen verzilveren. Ik heb daarom een nieuwe reservering gemaakt voor 18.08.2013. Deze reservering werd op 24.07.2013 ( 9 dagen na het verlopen van de groupon) wederom door de kitesurfschool geannuleerd. Wij konden kiezen of 2,3 of 4 augustus de groupon verzilveren of € 35,- pp bij betalen om later nog een keer een kitesurfles te kunnen volgen. Omdat geen van ons op 2,3 of 4 augustus kon en bijbetalen voor ons geen optie is, zijn wij niet op het aanbod ingegaan.
Ik heb nu contact opgenomen met Groupon om mijn geld terug te ontvangen. Echter zijn zij enkel bereid om credits terug te geven, die een jaar geldig zijn voor andere groupon deals.
Ik neem geen genoegen met credits, ik wil mijn aankoopbedrag terug. Heeft iemand een goede tip hoe ik dat het beste en snelste voor elkaar krijg.
Het komt in mijn ogen hier op neer. Ik heb een overeenkomst met groupon die, door het niet nakomen van gemaakte afspraken met hun partner, niet nagekomen word. Het feit dat de groupon verlopen is volgens mij niet relevant voor het wel of niet restitueren van het aankoopbedrag, de groupon is niet gebruikt en kan ook niet meer gebruikt worden.
Ik hoor graag!