Pagina 1 van 1
Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 12:29
door kattenvriend
Beste mensen
Ik heb een 2 jarig abonnement bij vodafone in combinatie met een Samsung Galaxy S3.
Hierbij heb ik de vodafone garant verzekering van uit me hoofd €10,50 per maand.
Ik heb mijn telefoon nu al 2x laten vallen waardoor het scherm is gebarsten en sinds gister is dit voor de 3e keer gebeurt. Nu ben ik op koopzondag (gister) naar de vodafone winkel gegaan uitgelegt wat er gebeurt is en hun vertelde mij wat ik moest doen.
Ik kreeg een telefoon nummer van hun verzekering's afdeling en een ander telefoon nummer van het toestel ophaal service of iets.
Dus ik vanochtend vroeg me bed uit om de verzekering te bellen en kwamen ze met het volgende.
Je heb al 2x eerder op eigen risico je telefoon laten repareren, uit me hoofd rond 11 september zou het weer kunnen. Maar mevrouwtje van de verzekering zei dat ik hier niet op kon wachten aangezien ik nu al contact met hun heb opgenomen.
Mijn vraag aan jullie nu: wat te doen?
Ik ga niet mijn telefoon laten repareren op eigen kosten aangezien ik dan meer als 400 euro kwijt ben.. En wachten is volgens hun geen optie..
Ik hoop hier wijzer te worden, alvast bedankt!!!
Mvg Ben
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 13:04
door kattenvriend
Je hoeft hem een keer te laten vallen van zit hoogte en hij is kapot. En aangezien ik mijn telefoon vaak in de hand heb ivm werk wil hij nog wel eens vallen.. Maar snuffel, heb je een idee wat ik nu kan doen? Gr
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 14:37
door kattenvriend
Ik zou toch kunnen ontkennen dat ik gebeld heb?
Gr
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 14:48
door rozemarijntje
kattenvriend schreef:Ik zou toch kunnen ontkennen dat ik gebeld heb?
Gr
nou je beantwoord de vraag dus zelf al,en je denkt niet dat ze noteren dat je gebeld hebt bij de verzekering?
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 14:49
door bprosman
400 Euro voor een glas/display van een S3 is wat overdreven.
Voor 129 (glas) resp 159 (glas+display) is het ook geregeld :
http://www.gsm-eindhoven.nl/Samsung-galaxy-S3.html
En nee, ik heb er geen aandelen.
Je hoeft hem een keer te laten vallen van zit hoogte en hij is kapot. En aangezien ik mijn telefoon vaak in de hand heb ivm werk wil hij nog wel eens vallen..
Misschien dat een goed hoesje van een paar tientjes hier nog wonderen kan verrichten.
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 16:27
door kattenvriend
Het schermpje was al tijdje stuk maar heeft ook waterschade.. Moeilijk dit
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 17:20
door bprosman
Waterschade is door een ECHT reparatiebedrijf ook vaak nog te herstellen.
Misschien is dit iets voor u :
http://www.sonimtech.nl/products/xp3300force.php
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 20:25
door kattenvriend
Maar ben niet van plan zelf te gaan betalen
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 20:55
door langste adem
Ik denk dat je gwoon pech hebt.
Als er in de polivoorwaarden staat dat je maar 2x aanspraak mag doen per jaar op de verzekering dan is dat zo klaar als een klontje.
Het had dan inderdaad gunstiger geweest om even te wachten tot het jaar was afgelopen, maar aangezien u de schade al gemeld heeft kunt u er inderdaad vanuitgaan dat dit nu ergens geregistreerd staat, en dat de verzekering er geen genoegen mee neemt als u deze schade weer op 12 september meldt.
U zou het kunnen proberen, maar ik geef u bijzonder weinig kans.
Wellicht kun je (op eigen kosten) inderdaad de reparatie elders goekoper laten doen, of kunt u op marktplaats een 2ehandsexemplaar bemachtigen voor een leuk prijsje.
En inderdaad een goed hoesje aanschaffen.
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 26 aug 2013 21:28
door TheLD
Dus ik vanochtend vroeg me bed uit om de verzekering te bellen
Als ik eerlijk ben begon ik hier al te lachen...
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 27 aug 2013 01:04
door pima
Een mobieltje is ook geen kattenspeelgoed!
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 27 aug 2013 13:41
door devious
pima schreef:Een mobieltje is ook geen kattenspeelgoed!
en de reparatienota is ook geen kattepies.
Ik vind het altijd wel briljant dat er mensen zijn die vanalles slopen maar niet willen opdraaien voor de reparatiekosten. Van die types die het nooit hebben gedaan en alle verantwoordelijkheid zo ver mogelijk van zich afschuiven tenzij ze geld ruiken...
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 27 aug 2013 13:46
door newmikey
kattenvriend schreef:Maar ben niet van plan zelf te gaan betalen
Wat een entertainment, dit draadje! Je hoeft ook niets te betalen maar dan wordt er niets gerepareerd.
Re: Probleem met verzekering..
Geplaatst: 27 aug 2013 16:01
door devious
kattenvriend schreef:Het schermpje was al tijdje stuk maar heeft ook waterschade.. Moeilijk dit
Ik denk dat er vast nog meer problemen zijn. Laadt ook niet meer op? GPS is de weg kwijt? SIM moet er onderstevoren in? Stadsbus is er ook een keer overheen gereden en het scherm swypt niet meer zo lekker? Nu ga je zeker je verzekering niet meer betalen omdat ze de reparatie niet betalen? Alle bedragen gewoon storneren( dat kan tot 56 dagen na de incasso ), dat zal ze leren! En met dat geld kun je mooi je telefoon laten repareren.