Klantenservice KPN is écht verschrikkelijk
Geplaatst: 29 aug 2013 20:04
Wij hebben glasvezel internet en televisie. Werkt verder prima, maar de factuur die deze maand is opgemaakt is niet correct. Na afmelden extra pakketten (HBO etc) hebben we hiervan netjes een bevestiging gekregen. Op de factuur staan deze kosten echter wel vermeld.
Na contact KPN zouden zij ons binnen enkele dagen berichten over de verdere afhandeling van de foutieve factuur.
Gisteren is mijn voicemail ingesproken met het bericht dat de factuur niet zal worden aangepast. Deze maand dienen wij E 40 extra kosten te voldoen en dan wordt dat volgende maand wel weer verrekend.
Vanmorgen heb ik gebeld met de klantenservice. Aangegeven dat ik niet akkoord ga met deze verrekening. Ik ontvang graag een correcte factuur met het door mij verschuldigde bedrag. De mevrouw die ik te spreken kreeg kwam direct geërgerd over. Zij gaf mij te kennen dat de factuur niet kan worden aangepast en daarmee is het klaar. Mee eens of niet. Toen ik haar wilde vertellen dat ik hiermee toch echt niet akkoord ging begon zij door mij heen te praten met verheven stem en heeft de verbinding verbroken. Erg bijzondere gang van zaken.
Hierna heb ik Wanda van KPN aan de telefoon gehad. Zij gaf mij aan dat ik de factuur wel kon storneren. Zij brengen immers tóch geen administratiekosten in rekening; ook niet bij aanmaningen. Dit leek mij al sterk, maargoed. Ik wilde het precieze bedrag weten dat ik moest betalen voor mijn abonnement (2e factuur). Nadat ik doorverbonden was kreeg ik Patrick aan de lijn. Het duurde 5 minuten voor hij door had waar het over ging. Ook hij gaf aan dat de factuur niet zou worden aangepast, maar als ik zou storneren dan krijg ik wél administratiekosten. Ook als ik wél het door mij verschuldigde bedrag overmaak.
De onbeschofte en vooral onwelwillende manier waarop je te woord wordt gestaan is gewoonweg schandalig. Bijvoorbeeld toen ik vroeg waar ik een klacht kan indienen. Het antwoord van Patrick was "dat kan alleen per post, maar dat heeft toch geen zin; de klacht komt toch ook weer bij terecht en dan kan ik je hetzelfde antwoord weer geven".
Hoezo klantenSERVICE?? Er is nergens wat te merken van ook maar enige service. Ik krijg geen nieuwe nota, ik mag geen deelbetaling doen. Sterker nog, via Facebook wordt aangegeven dat ik word afgesloten als ik storneer. Er wordt alleen gedacht in problemen en niet in oplossingen.
KPN zou zich diep moeten schamen voor de afdeling die zij neerzetten als klantenservice. Bah!
Na contact KPN zouden zij ons binnen enkele dagen berichten over de verdere afhandeling van de foutieve factuur.
Gisteren is mijn voicemail ingesproken met het bericht dat de factuur niet zal worden aangepast. Deze maand dienen wij E 40 extra kosten te voldoen en dan wordt dat volgende maand wel weer verrekend.
Vanmorgen heb ik gebeld met de klantenservice. Aangegeven dat ik niet akkoord ga met deze verrekening. Ik ontvang graag een correcte factuur met het door mij verschuldigde bedrag. De mevrouw die ik te spreken kreeg kwam direct geërgerd over. Zij gaf mij te kennen dat de factuur niet kan worden aangepast en daarmee is het klaar. Mee eens of niet. Toen ik haar wilde vertellen dat ik hiermee toch echt niet akkoord ging begon zij door mij heen te praten met verheven stem en heeft de verbinding verbroken. Erg bijzondere gang van zaken.
Hierna heb ik Wanda van KPN aan de telefoon gehad. Zij gaf mij aan dat ik de factuur wel kon storneren. Zij brengen immers tóch geen administratiekosten in rekening; ook niet bij aanmaningen. Dit leek mij al sterk, maargoed. Ik wilde het precieze bedrag weten dat ik moest betalen voor mijn abonnement (2e factuur). Nadat ik doorverbonden was kreeg ik Patrick aan de lijn. Het duurde 5 minuten voor hij door had waar het over ging. Ook hij gaf aan dat de factuur niet zou worden aangepast, maar als ik zou storneren dan krijg ik wél administratiekosten. Ook als ik wél het door mij verschuldigde bedrag overmaak.
De onbeschofte en vooral onwelwillende manier waarop je te woord wordt gestaan is gewoonweg schandalig. Bijvoorbeeld toen ik vroeg waar ik een klacht kan indienen. Het antwoord van Patrick was "dat kan alleen per post, maar dat heeft toch geen zin; de klacht komt toch ook weer bij terecht en dan kan ik je hetzelfde antwoord weer geven".
Hoezo klantenSERVICE?? Er is nergens wat te merken van ook maar enige service. Ik krijg geen nieuwe nota, ik mag geen deelbetaling doen. Sterker nog, via Facebook wordt aangegeven dat ik word afgesloten als ik storneer. Er wordt alleen gedacht in problemen en niet in oplossingen.
KPN zou zich diep moeten schamen voor de afdeling die zij neerzetten als klantenservice. Bah!