Vodafone Thuis, net aangemeld nu al drama
Geplaatst: 30 aug 2013 09:04
Gisterenochtend heb ik een aanvraag gedaan voor een glasvezelabonnement bij Vodafone. Direct na aanmelden hoorde ik van de klantenservice dat er een andere provider de lijn bezet houdt waardoor Vodafone haar diensten niet kon activeren. Ik moest maar naar Reggefiber bellen om aldaar navraag te doen. Reggefiber melde mij dat KPN de lijn bezet hield omdat ik daar een abonnement zou hebben. Echter is niets minder waar... Ik heb namelijk helemaal nog geen glasvezelabonnement! Volgens Reggefiber moest ik maar naar KPN bellen en hen verzoeken om de lijn vrij te geven zodat Vodafone de lijn kon overnemen. Ik heb dan ook gisteren de hele ochtend over en weer gebeld naar KPN, Reggefiber en Vodafone omdat deze partijen het kennelijk 'leuk' vinden om de klant met een kluitje het riet in te sturen en de klant maar steeds naar de ander te verwijzen. Vervolgens kreeg ik gisterenmiddag van Vodafone een email met de mededeling dat zij een migratieverzoek zouden gaan uitvoeren en de vraag of de KPN WDGO of WBA was en of ik dit wel even bij KPN wilde navragen. Vervolgens ontving ik zojuist een email van Vodafone waarin zij nu weer melden dat er helemaal geen migratieverzoek gedaan wordt omdat KPN op een ander netwerk levert.
In amper 24 uur tijd na aanmelding heb ik er al weer genoeg van. Ik wist toch niet dat de klant zoveel moeite moest doen om een aansluiting gerealiseerd te krijgen bij Vodafone. Daarnaast wordt er meerdere keren het ene moment gezegd dat er wel een migratieverzoek gedaan kan worden en even later weer niet. En dan vragen stellen aan de klant als WDGO of WBA en of de klant even wil regelen dat KPN de lijn vrijgeeft? Volgens mij is dit toch echt de taak van de provider?
Heb er nu al weer genoeg van...
In amper 24 uur tijd na aanmelding heb ik er al weer genoeg van. Ik wist toch niet dat de klant zoveel moeite moest doen om een aansluiting gerealiseerd te krijgen bij Vodafone. Daarnaast wordt er meerdere keren het ene moment gezegd dat er wel een migratieverzoek gedaan kan worden en even later weer niet. En dan vragen stellen aan de klant als WDGO of WBA en of de klant even wil regelen dat KPN de lijn vrijgeeft? Volgens mij is dit toch echt de taak van de provider?
Heb er nu al weer genoeg van...