LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
mariska1974
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2013 22:46

tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door mariska1974 »

Ohh, zo balen. Op mijn werk is mijn tas gestolen. Op zich hebben we altijd alles goed afgesloten maar omdat we aan het spullen verplaatsten waren, kon ik mijn locker niet gebruiken en ja hoor, tas weg.
Niemand wat gezien natuurlijk.
Maarja, heb ik hier een verzekering voor gezien er nogal wat spullen in mijn tas lagen, zoals een portemonnee met geld, tablet en tomtom....
Baal als een stekker....

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Volgens mij moet je werkgever daarvoor verzekerd zijn. Al aan hem/haar gevraagd?

mariska1974
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 aug 2013 22:46

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door mariska1974 »

ik ga dat navragen. Nu eerst even mijn eigen verzekering contacten. Misschien heb ik wel geluk en ben ik wel verzekerd hiervoor? En anders idd via mijn werkgever, die vind het ook erg vervelend

Emcede
Berichten: 303
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door Emcede »

Heb je al geïnformeerd bij je eigen inboedelverzekering? Niet geschoten is altijd mis, maar hou er wel rekening mee dat de meeste inboedelverzekeringen diefstal alleen vergoeden na inbraak (vaak wél dekking voor diefstal zonder braak uit je woning).

Om wat voor soort bedrijf gaat het? Komen hier alleen medewerkers of kan iedereen in- en uitlopen?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door crazyme »

Bob Schurkjens schreef:Volgens mij moet je werkgever daarvoor verzekerd zijn. Al aan hem/haar gevraagd?
Even zo een gedachte : waarom zou een werkgever spullen moeten verzekeren welke een werknemer meesleept ?

*direct verbod instelt voor werknemers om smartphones mee naar het werk te nemen*

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door F.van Holten »

crazyme schreef:
Bob Schurkjens schreef:Volgens mij moet je werkgever daarvoor verzekerd zijn. Al aan hem/haar gevraagd?
Even zo een gedachte : waarom zou een werkgever spullen moeten verzekeren welke een werknemer meesleept ?

*direct verbod instelt voor werknemers om smartphones mee naar het werk te nemen*

Volgens mij hoeft de werkgever dit ook niet, men kan wel van alles meenemen, het is je eigen verantwoording, wel heb in het verleden bij een diefstal/inbraak in mijn auto, en paar gestolen spullen op de inboedel verz. kunnen verhalen, wel de bonnen overleggen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door tenormin »

Misschien heb je iets aan een soortgelijk (bijna dan) verhaal van de Rijdende Rechter. Heb het niet zelf bekeken. http://www.eerstehulpbijrecht.nl/fragme ... r-werktijd

F.van Holten
Berichten: 820
Lid geworden op: 28 dec 2008 14:15

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Een prima verhaal van de rechter, alleen TS wist dat de locker niet beschikbaar was, dus dan heel voorzichtig toch de inboedelverz. inschakelen.

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door Mallet »

Ik zou inderdaad ook je inboedelverzekering benaderen. Sommige verzekeringen dekken ook spullen die tijdelijk buitenshuis zijn zolang de intentie maar is om ze weer mee terug te nemen.

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: tas op werk gestolen, ben ik hiervoor verzekerd

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

mariska1974 schreef: Niemand wat gezien natuurlijk.
Maarja, heb ik hier een verzekering voor gezien er nogal wat spullen in mijn tas lagen, zoals een portemonnee met geld, tablet en tomtom....
Dat moet je toch gewoon zelf weten. Hoe kan iemand op een forum nu weten waar jij voor verzekerd ben?

Gesloten