Pagina 1 van 1

canal digitaal en overlijden vader

Geplaatst: 02 sep 2013 13:38
door Henry69
mijn vader is voor 3,5 jaar geleden overleden, we hebben direct een overlijdensakte gestuurd, en daarna de papieren ingevuld en terug gestuurd, steeds als we post kregen stond mijn vaders naam er nog op, 6 weken geleden kregen we weer een aanbieding van Canaal Digitaal, waarop we niet ingingen, maar moeders vertelde dat mijn vader overleden was en dat haar naam erop moest staan,
moeders blijkt 2 contracten bij Canaal Digitaal te hebben, dus ik wil dit gaan veranderen en krijg te horen dat dit niet mogelijk is omdat meneer overleden is, ik dus opbellen wat ik exact moet doen, krijg ik te horen van dit gaat mijn collega voor u regelen, week later neem ik contact op met CD om een nieuw pakket met HD en tweede kaart voor 2,50 euro te krijgen, meneer dit is niet mogelijk, ik vertel dat een collega dit zou regelen, krijg de persoon weer aan de lijn, ohw heeft mijn collega dit niet gedaan, ik vertel dat ik geen printer meer heb omdat ik ga reizen 1 jaar lang, ik stuur u 2 formulieren op, nu 3 weken later nog steeds niets ontvangen, vorig week woensdag weer eens opgebeld, u kunt dit per PC doen via een email, krijg ik vrijdag email dat ze een overlijdensakte moeten hebben en ze moeten een officiele handtekening hebben, hier ontplof ik en schrijf een email dat hun dan eens wat moeten doen zodat ik de juiste papieren krijg, als CD vanavond niet gereageerd heeft haal ik Radar erbij en ook diverse kranten om anti reclame te maken over CD, je wordt nu al bijna 4 jaar aan het lijntje gehouden

Re: canal digitaal en overlijden vader

Geplaatst: 05 sep 2013 17:20
door stofzuigertje
Waarom overzetten andere naam?

Opzeggen en nieuwe nemen werkt meestal beter.
Oude klant is overleden en je kreeg dan geen post meer.

En de nieuwe heeft meestal een goedkope welkomst aanbieding dus nooit meer van Vader op Moeder over zetten maar opzeggen.

Re: canal digitaal en overlijden vader

Geplaatst: 10 sep 2013 13:59
door CDS Webcare Team
Beste,
Wij hebben inmiddels goed contact gehad en zijn blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Re: canal digitaal en overlijden vader

Geplaatst: 10 sep 2013 15:58
door Har06
CDS Webcare Team schreef:Beste,
Wij hebben inmiddels goed contact gehad en zijn blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

welke oplossing??, bij mij werd met de deurwaarder gedreigd :mrgreen:

Re: canal digitaal en overlijden vader

Geplaatst: 10 sep 2013 16:02
door snepke
Har06 schreef:

welke oplossing??, bij mij werd met de deurwaarder gedreigd :mrgreen:
Bij mij ook en het is niet bij dreigen gebleven.