Online.nl DSL-verbinding down sinds 20-08-2013
Geplaatst: 03 sep 2013 17:03
Hoi,
mijn DSL-verbinding van Online.nl die ik sinds 30 juli 2013 zou krijgen heeft maar 19 dagen gewerkt. De daadwerkelijke oplevering was 2 augustus 2013.
Woensdag 20 augustus viel de verbinding uit en tot nu toe (03-09-2013) is die nog niet terug.
21 augustus gebeld en aangegeven dat de verbinding downn was. Antwoord: de storing is opgelost, geef de modem een harde reset. Gedaan en het werkt nog niet.
22 augustus gebeld. Antwoord: de lijn is op maar de modem staat niet bij het ISRA-punt. Dat is het probleem. Het heeft 19 dagen gewerkt op deze manier dus oplossing werkt niet.
23 augustus gebeld. Antwoord: modem kapot. u krijgt een nieuw modem. Werkt ook niet.
25 augustus werd ik gebeld door KPN. U heeft een internet-storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
27 augustus werd ik gebeld door de TD van Online.nl. Die checkt de verbinding en ziet na de straatverdeler niks meer.
28 augustus heb ik gebeld,verteld van de TD van Online. Antwoord: oh dan moeten we een onderzoek starten en dat duurt maximaal 5 dagen. Dus mijn antwoord: maar de TD heeft dat toch al gedaan. Hun antwoord: Nee we moeten een onderzoek starten. Max. 5 dagen.
29 augustus gebeld. Antwoord: de klachtenafdeling belt u morgen terug. Mooi niet dus.
Gisteren ben ik weer gebeld door de KPN over mijn internet -storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
Vandaag 3 september ben ik gebeld door Online.nl maar zat in een meeting. Dus teruggebeld naar nummer 088-0038550 krijg ik een bandje aan de lijn: U nam niet op maar we bellen binnen een paar dagen weer op.
En dit is een internet-provider waar je geen mail naar toe kan sturen want ze hebben geen mailadres. Kan alleen per post.
Dus al 13 dagen geen internet.
Heb ik genoeg redenen om onder het kontrakt uit te komen?
Dank
mijn DSL-verbinding van Online.nl die ik sinds 30 juli 2013 zou krijgen heeft maar 19 dagen gewerkt. De daadwerkelijke oplevering was 2 augustus 2013.
Woensdag 20 augustus viel de verbinding uit en tot nu toe (03-09-2013) is die nog niet terug.
21 augustus gebeld en aangegeven dat de verbinding downn was. Antwoord: de storing is opgelost, geef de modem een harde reset. Gedaan en het werkt nog niet.
22 augustus gebeld. Antwoord: de lijn is op maar de modem staat niet bij het ISRA-punt. Dat is het probleem. Het heeft 19 dagen gewerkt op deze manier dus oplossing werkt niet.
23 augustus gebeld. Antwoord: modem kapot. u krijgt een nieuw modem. Werkt ook niet.
25 augustus werd ik gebeld door KPN. U heeft een internet-storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
27 augustus werd ik gebeld door de TD van Online.nl. Die checkt de verbinding en ziet na de straatverdeler niks meer.
28 augustus heb ik gebeld,verteld van de TD van Online. Antwoord: oh dan moeten we een onderzoek starten en dat duurt maximaal 5 dagen. Dus mijn antwoord: maar de TD heeft dat toch al gedaan. Hun antwoord: Nee we moeten een onderzoek starten. Max. 5 dagen.
29 augustus gebeld. Antwoord: de klachtenafdeling belt u morgen terug. Mooi niet dus.
Gisteren ben ik weer gebeld door de KPN over mijn internet -storing in Arnhem terwijl ik in IJmuiden woon.
Vandaag 3 september ben ik gebeld door Online.nl maar zat in een meeting. Dus teruggebeld naar nummer 088-0038550 krijg ik een bandje aan de lijn: U nam niet op maar we bellen binnen een paar dagen weer op.
En dit is een internet-provider waar je geen mail naar toe kan sturen want ze hebben geen mailadres. Kan alleen per post.
Dus al 13 dagen geen internet.
Heb ik genoeg redenen om onder het kontrakt uit te komen?
Dank