slechte service Wehkamp.
Geplaatst: 05 sep 2013 10:02
voor mij spreekt het onderstaande verhaal boekdelen! kijk maar wat U ervan vindt.
vraag aan Wehkamp:
U hebt op 02-09-2013 om 21:21:30 de volgende vraag aan ons gesteld:
Onderwerp: Retouren & Ruilen - Ruilen - Kosten ruiling
Geslacht: M
Voorletters: F.
Naam: W.
Vraag: Op 12 juni heb ik, volgens wehkamp, de nieuwste apple time capsule besteld. Echter vorige week was ik in de apple store voor de aankoop van een nieuwe Mac (die niet in jullie assortiment zit) en werd ik door een medewerker erop geattendeerd dat ik helemaal niet de laatste nieuwe time capsule heb ontvangen, maar een vorig model! Heel erg teleurstellend! Aangezien ik er vanuit mag gaan dat jullie je klanten juist informeren.
Graag ontvang ik dan ook een reactie op het hier boven genoemde.
Met vriendelijke groet,
F. W.
antwoord Wehkamp
Op 3 sep. 2013, om 13:31 heeft Klantenservice wehkamp.nl <[email protected]> het volgende geschreven:
Geachte heer W,
Mijn excuses voor het feit dat u een verkeerde Apple Time Capsule 2 Tb heeft ontvangen.
Gezien de aard van uw melding bied ik u een vergoeding aan ter waarde van 10 % . Graag verneem ik van u of u hiermee akkoord gaat. U kunt uw voorkeur aangeven door deze e-mail te beantwoorden.
Ik zie uw reactie vol belangstelling tegemoet en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
C. J.
Klantenservice wehkamp.nl
Antwoord aan Wehkamp
U hebt op 03-09-2013 om 15:08:17 de volgende vraag aan ons gesteld:
Geachte Mevrouw J,
allereerst hartelijk dank voor Uw reactie en Uw vergoedings aanbod.
Ik ben altijd tevreden geweest over de service van Wehkamp. Ik heb het afgelopen jaar diversen aankopen gedaan via jullie site (dat kan U waarschijnlijk zelf terug zien).
Echter stel ik het wel op prijs de laatste nieuwe spullen te hebben, zou U ook voor kiezen denk ik. Mijn voorstel is het omruilen van de time capsule voor de nieuwe. Ik heb de originele verpakking nog incl. het verpakkingsmateriaal.
Dit zou voor mij de juiste oplossing zijn.
Hartelijke groet,
F. W.
antwoord van Wehkamp
Geachte heer W,
Uit uw mail maak ik op dat u niet akkoord gaat met de kortingsaanbod.
Ik moet u tot uw spijt teleurstellen dat het helaas niet mogelijk is het artikel om te ruilen. Dit omdat het artikel buiten zicht is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
G. A.
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
antwoord aan Wehkamp
Geachte Heer A,
ik vind Uw reactie behoorlijk kortaf. In het eerste antwoord op mijn vraag, geeft uw collega toe dat het vreemd is dat ik een oud artikel krijg geleverd.
Vervolgens, omdat ik niet akkoord ga met de door Wehkamp geboden oplossing, krijg ik een van U een fijne dag toegewenst.
Voor mij is dit antwoord niet bevredigend en teleurstellend, maar als dit jullie policy is bedank ik jullie voor de verleende diensten.
en wens ik U een fijne dag.
F. W.
vraag aan Wehkamp:
U hebt op 02-09-2013 om 21:21:30 de volgende vraag aan ons gesteld:
Onderwerp: Retouren & Ruilen - Ruilen - Kosten ruiling
Geslacht: M
Voorletters: F.
Naam: W.
Vraag: Op 12 juni heb ik, volgens wehkamp, de nieuwste apple time capsule besteld. Echter vorige week was ik in de apple store voor de aankoop van een nieuwe Mac (die niet in jullie assortiment zit) en werd ik door een medewerker erop geattendeerd dat ik helemaal niet de laatste nieuwe time capsule heb ontvangen, maar een vorig model! Heel erg teleurstellend! Aangezien ik er vanuit mag gaan dat jullie je klanten juist informeren.
Graag ontvang ik dan ook een reactie op het hier boven genoemde.
Met vriendelijke groet,
F. W.
antwoord Wehkamp
Op 3 sep. 2013, om 13:31 heeft Klantenservice wehkamp.nl <[email protected]> het volgende geschreven:
Geachte heer W,
Mijn excuses voor het feit dat u een verkeerde Apple Time Capsule 2 Tb heeft ontvangen.
Gezien de aard van uw melding bied ik u een vergoeding aan ter waarde van 10 % . Graag verneem ik van u of u hiermee akkoord gaat. U kunt uw voorkeur aangeven door deze e-mail te beantwoorden.
Ik zie uw reactie vol belangstelling tegemoet en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
C. J.
Klantenservice wehkamp.nl
Antwoord aan Wehkamp
U hebt op 03-09-2013 om 15:08:17 de volgende vraag aan ons gesteld:
Geachte Mevrouw J,
allereerst hartelijk dank voor Uw reactie en Uw vergoedings aanbod.
Ik ben altijd tevreden geweest over de service van Wehkamp. Ik heb het afgelopen jaar diversen aankopen gedaan via jullie site (dat kan U waarschijnlijk zelf terug zien).
Echter stel ik het wel op prijs de laatste nieuwe spullen te hebben, zou U ook voor kiezen denk ik. Mijn voorstel is het omruilen van de time capsule voor de nieuwe. Ik heb de originele verpakking nog incl. het verpakkingsmateriaal.
Dit zou voor mij de juiste oplossing zijn.
Hartelijke groet,
F. W.
antwoord van Wehkamp
Geachte heer W,
Uit uw mail maak ik op dat u niet akkoord gaat met de kortingsaanbod.
Ik moet u tot uw spijt teleurstellen dat het helaas niet mogelijk is het artikel om te ruilen. Dit omdat het artikel buiten zicht is.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
G. A.
Klantenservice wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl
antwoord aan Wehkamp
Geachte Heer A,
ik vind Uw reactie behoorlijk kortaf. In het eerste antwoord op mijn vraag, geeft uw collega toe dat het vreemd is dat ik een oud artikel krijg geleverd.
Vervolgens, omdat ik niet akkoord ga met de door Wehkamp geboden oplossing, krijg ik een van U een fijne dag toegewenst.
Voor mij is dit antwoord niet bevredigend en teleurstellend, maar als dit jullie policy is bedank ik jullie voor de verleende diensten.
en wens ik U een fijne dag.
F. W.