Pagina 1 van 2

Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 05 feb 2004 20:13
door Sarkaar
[email protected]

Dit is het adres van de klantenservice Casema, zowel kalbel T V als Internet. Ik had ook problemen; onterechte incasso €225,-- en ik kon achter mijn geld aanhollen....maar ze mailden me keer een terug! Dat was nog dommer van ze natuurlijk!!
Ik heb ze helemaal gekgemaild, toen kwamen ze over de brug..
Honderden emails in een keer,(gewoon copy/paste uit je adresboek.

Vrijdag Casema platgemaild, maandag had ik mijn geld!!!

Ooit meegemaakt dat zo'n callcenter jou belde om je te vertellen dat jouw geld onderweg is??Nee? .......deze jongen....

De ervaringsdeskundige!
Sarkaar

Naar boven

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 06 feb 2004 10:44
door boncoeur
Héél goed, Saskaar! Bedankt voor je informatie!
Iedere provider moet gewoon over een helpdesk met e-mailadres beschikken en niet alleen via een duur 0900-nummer bereikbaar zijn.
Ik heb nu nog geen problemen met Casema, maar ik zal je info voor noodgevallen achter de hand houden. Geeft mij toch een stukje zekerheid!
Ervaringsdeskundigen zoals jij zijn onmisbaar!!! :D :D :D

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 07 feb 2004 12:12
door Sarkaar
Voor de doordrammers heb ik ook het telefoonnummer van het Hoofdkantoor Casema.

***********

Ze zullen je echter nooit doorverbinden maar verwijzen naar 0900 ...

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 07 feb 2004 21:11
door Gast
Ik heb ze helemaal gekgemaild, toen kwamen ze over de brug..
Honderden emails in een keer,(gewoon copy/paste uit je adresboek.
en voor dit soort ****** krijgen goede klanten ook geen email adres meer

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 08 feb 2004 11:42
door IvanS
Wat wordt er verstaan onder een "goede" klant?
Wat is het e-mailadres voor "goede" klanten?
Als je als constant aan het lijntje wordt gehouden en dus met minachting wordt behandeld, kan ik mij een (relatief onschuldige-) wanhoopsdaad goed voorstellen.
Voor mij is Sarkaar ook een "goede" klant met een gerechtvaardigde actie!

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 09 feb 2004 21:21
door mik8
wanadoo heeft geen goede klanten, daar zorgen ze wel voor, als we netjes werden behandeld waren deze forums niet nodig. Wanadoo heeft nog steeds geen oplossing voor een te weinig aan ip nummers, veel sites zijn nog steeds niet te bereiken, en als je op de een of andere manier contact met ze krijgt vertellen ze je gewoon dat het aan je pc ligt. afzetters zijn het, en het ergste is ze komen er nog mee weg ook.

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 09 feb 2004 22:19
door Sarkaar
en voor dit soort ****** krijgen goede klanten ook geen email adres meer[quote]

Als deze gast net als honderden klanten maandenlang aan het lijntje gehouden wordt door Casema, dan piept ie wel anders.

Als Casema het fatsoen niet in zijn flikker heeft om te reageren op correspondenties op de gebruikelijke wijze, dan vraagt het zelf om dit soort reacties.

Ik vind het ook niet leuk, maar Casema bood mij geen alternatieven!

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 10 feb 2004 01:58
door resp00112469
Wie klachten heeft over Casema, en dan bedoel ik een probleem wat niet is opgelost, dan is er de mogelijkheid van een onafhankelijke instantie welke een bemiddeling doet bij conflikten om het op te lossen. Gewoon even netjes en zakelijk het probleem voorleggen, dus GEEN SCHELDPARTIJEN! in een e/mail en binnen de kortste tijd is het dan geregeld. Zelf heb ik dat ook gedaan en mijn problemen waar ik bijna 1 jaar vergeefs mee bij Casema ben bezig geweest waren in één week ZEER CORRECT opgelost. Voor nadere informatie zie de topic in deze rubriek Casema Broadband Basic. Laten wij het AUB wel netjes houden! Veel succes.

Vr. Gr. Hans. :roll:

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 10 feb 2004 09:58
door simonb
Als ik op de site van Tros/radar, Vara/kassa, KRO/ookdatnog alle ellende lees die goede klanten van Casema moeten doorstaan bij problemen, dan slaat de schrik mij om het hart. En hoeveel klanten nemen niet eens de moeite om hun verhaal op een website te zetten.
Ik word hier heel droevig van en God verhoede dat ik als klant met Casema een probleem krijg.
Het is toch te gek dat je als klant van Casema bij een probleem naar een andere instantie moet voor een oplossing! Je moet er niet aan denken om een jaar(!) lang aan het lijntje te worden gehouden.
Maar vooral niet boos worden en netjes blijven!!

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 10 feb 2004 10:16
door kiekje
:twisted: maar ik vraag me af wie mijn telefoonkosten gaat betalen betaal al 29,95 p mnd en heb vorige week anderhalf uur aan de telefoon gehangen je zou wel denken dan gooi je hem er toch op maar ik had hun dringend nodig en na anderhalf uur leg ik mijn probleem voor (ik kon niet meer op de rabobank site) was ik de eerste met deze klacht en hij wist niet wat ie er aan moest doen nou daag wat is dat nou? maar ik ben blij met de tips in de vorige reacties zal ze zeker gaan gebruiken :D

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 11 feb 2004 11:04
door klant
En het frappante is dat UPC altijd de zwarte piet krijgt toegespeeld, terwijl Casema mogelijk van nog slechtere kwaliteit is.
En idd ze komen er nog mee weg ook, want geen enkel consumentenprogramma pakt ze aan.
En als iemand een ludieke actie pleegt om zijn recht te halen, wordt die nog uitgemaakt voor 'eikel'.

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 13 feb 2004 14:35
door Sarkaar
Beste redactie Radar,

Ik constateer hierboven dat het bericht dat door mij is geplaatst door u is gewijzigd. Het door mij bekend gemaakte telefoonnummer van Casema is verwijderd.
Wellicht heb ik een door u gehanteerde gedragsregel overtreden.

Zou u mij kunnen vertelllen welke regel ik overtreden heb?

Sarkaar

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 13 feb 2004 14:43
door Stella
Sarkaar For President 8) 8) 8)

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 29 feb 2004 10:46
door Sarkaar
Radar antwoordt niet, dus plaats ik het telefoonnummer van CASEMA weer eens:

Mensen die rechtstreeks hun gal willen spuwen naar Casema en niet met dure 0900-nummers willen bellen:

***********

Heeft Radar misschien zich voor het Casema-karrretje laten spannen?

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 29 feb 2004 10:48
door Sarkaar
Knapgedaan Radar!! Automatisch het telefoonnummer onzichtbaar gemaakt.

Voor mij is het nu echt duidelijk!

Radar is niet objectief meer!

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 29 feb 2004 11:20
door Stella
Ook ik heb mijn twijfels over de objectiviteit van de Tros t.o.v. Casema. In het tv-programma "Opgelicht" (uitzending 28/2/04) van de Tros mocht een medewerker van Casema wél zijn verhaaltje vertellen over nep-Casemamedewerkers, maar van kant van de Tros geen enkele vraag over het feit dat veel mensen zich juist door Casema voelen opgelicht!!
Héél merkwaardig; de Tros heeft hier een unieke kans laten lopen om Casema eens aan de tand te voelen. Bewust of onbewust?!

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 01 mar 2004 21:13
door jacob
WANADOO een bonk narigheid,wil ik hem afzeggen hebben ze nieuwe regeltjes gemaakt,word ineens stilzwijgend verleng met 12 maanden.
per 6 oktober ik had hem 1 oktober.......maar ja zal blij wezen als i dr vanaf ben.......als je wil bellen ben 45 euro cent p.m kwijt en heb je iemand aan de lijn ben j e 10euro kwijt.....mensen over stappen op DEMON....

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 02 mar 2004 14:11
door Gast
***

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 02 mar 2004 15:48
door eekje
Eventueel naast het nummertje nog een naampje om wat druk op het keteltje van casema te zetten??
Eekje

Re: Het antwoord op Casema-perikelen

Geplaatst: 08 mar 2004 15:29
door sammie
:cry: klacht nummer 3 vandaag aan de casema gestuurd. Wij hadden al jaren kabel via internet via casema. Nooit problemen gehad tot wij in 2003 gingen verhuizen. Geen internet meer gedurende 3 maanden. Eindelijk de boel weer aangesloten na 3 maanden en het leek goed te gaan tot we weer een storing hadden. Om een lang veraal kort te maken, wij wilden het abonnement per direct opzeggen. Maar wat blijkt!! Hebben die lui van casema ons een nieuw en duurder abonnement aangesmeerd en wij kunnen niet gedurende het 1e jaar opzeggen. Net 30 minuten in de wacht gestaan bij casema en niet geholpen natuurlijk. Kortom nu maar een mail gestuurd naar het adres dat in de 1e mail is genoemd; bedankt voor het adres! Wij betalen nu per maand 60 euro voor iets dan niet eens werkt, ik zou me rot schamen. :oops: Ik wilde dit toch ook even hier kwijt....