Desigual tas
Geplaatst: 06 sep 2013 18:00
Deze mail heb ik vanmiddag naar desigual gestuurd:
______________________________________________________________________________________
Goedemiddag,
Ik heb in december vorig jaar (8 maand geleden) een tas van jullie gekocht in Hengelo bij winkel Engbers. Nu is het zo dat mijn tas nu al kapot is en bij de winkel "vang ik bot" omdat ik 2 maand over de verstreken garantie ben. Aan de zijkanten van de tas (waar je het gedeelte voor over je schouder vast hebt zitten) is het leer (nepleer) zo goed als volledig losgescheurd. Hierdoor heb ik zojuist ook mijn rits eruit kunnen trekken, omdat het aan de binnenkant ook zo goed als los is gelaten.
De winkel gaf aan dat het niet meer te repareren is, helaas. Ik heb foto's ervan gemaakt, maar helaas krijg ik het nu niet voor elkaar via deze site om ze erbij te voegen (dit ter verduidelijking van het probleem). Graag ontvang ik een email adres waar ik de foto's naartoe kan sturen.
____________________________________________________________________________________
na bovenstaande mail naar desigual te hebben gestuurd krijg ik deze 2 mails terug:
_____________________________________________________________________________
mail 1:
Dank u voor uw e-mail.
Wij vinden het spijtig dat dit artikel niet voldoet aan de kwaliteitsvoorwaarden.
Helaas kunnen wij u niet verder helpen.
Alle artikelen moeten in een officiele Desigual winkel aangekocht zijn zodat wij u verder kunnen helpen:
Op deze link kunt u al onze Desigual winkels terug vinden:
http://storelocator.desigual.com/<redir.aspx?C=
Het artikel is gekocht bij Engbers, die verschillende merken ook verkoopt, deze vallen niet onder onze voorwaarden.
U zal de winkel Engbers moeten contacteren die u verder zal moeten helpen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, aarzel niet om ons te contacteren.
____________________________________
Mail 2:
Dank u voor uw e-mail.
Om u verder te kunnen helpen moet het artikel gekocht zijn in een officiele Desigual winkel of op onze webshop.
Engbers is een franchise van Desigual, artikelen die gekocht zijn bij een franchise van Desigual kunnen wij niet verder behandelen volgens onze voorwaarden.
De voorwaarden van een franchise zijn anders dan die van ons.
Wij vinden dit zeer spijtig, maar moeten ons dan ook houden aan onze voorwaarden.
U zal Engbers moeten contacteren die verplicht zijn om u verder te helpen.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Heeft u nog vragen, aarzel niet om ons te contacteren.
Met dank en vriendelijke groeten,
________________________________________
Klopt dit wat ze zeggen? Het is toch belachelijk dat als ik een (voor mij dure) tas koop van een merk dat het merk zelf zegt bij mankementen dat ze me niet kunnen helpen en me terugverwijst naar de winkel, maar de winkel me ook niet kan helpen?
Angelique
______________________________________________________________________________________
Goedemiddag,
Ik heb in december vorig jaar (8 maand geleden) een tas van jullie gekocht in Hengelo bij winkel Engbers. Nu is het zo dat mijn tas nu al kapot is en bij de winkel "vang ik bot" omdat ik 2 maand over de verstreken garantie ben. Aan de zijkanten van de tas (waar je het gedeelte voor over je schouder vast hebt zitten) is het leer (nepleer) zo goed als volledig losgescheurd. Hierdoor heb ik zojuist ook mijn rits eruit kunnen trekken, omdat het aan de binnenkant ook zo goed als los is gelaten.
De winkel gaf aan dat het niet meer te repareren is, helaas. Ik heb foto's ervan gemaakt, maar helaas krijg ik het nu niet voor elkaar via deze site om ze erbij te voegen (dit ter verduidelijking van het probleem). Graag ontvang ik een email adres waar ik de foto's naartoe kan sturen.
____________________________________________________________________________________
na bovenstaande mail naar desigual te hebben gestuurd krijg ik deze 2 mails terug:
_____________________________________________________________________________
mail 1:
Dank u voor uw e-mail.
Wij vinden het spijtig dat dit artikel niet voldoet aan de kwaliteitsvoorwaarden.
Helaas kunnen wij u niet verder helpen.
Alle artikelen moeten in een officiele Desigual winkel aangekocht zijn zodat wij u verder kunnen helpen:
Op deze link kunt u al onze Desigual winkels terug vinden:
http://storelocator.desigual.com/<redir.aspx?C=
Het artikel is gekocht bij Engbers, die verschillende merken ook verkoopt, deze vallen niet onder onze voorwaarden.
U zal de winkel Engbers moeten contacteren die u verder zal moeten helpen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Heeft u nog vragen, aarzel niet om ons te contacteren.
____________________________________
Mail 2:
Dank u voor uw e-mail.
Om u verder te kunnen helpen moet het artikel gekocht zijn in een officiele Desigual winkel of op onze webshop.
Engbers is een franchise van Desigual, artikelen die gekocht zijn bij een franchise van Desigual kunnen wij niet verder behandelen volgens onze voorwaarden.
De voorwaarden van een franchise zijn anders dan die van ons.
Wij vinden dit zeer spijtig, maar moeten ons dan ook houden aan onze voorwaarden.
U zal Engbers moeten contacteren die verplicht zijn om u verder te helpen.
Onze oprechte excuses hiervoor.
Heeft u nog vragen, aarzel niet om ons te contacteren.
Met dank en vriendelijke groeten,
________________________________________
Klopt dit wat ze zeggen? Het is toch belachelijk dat als ik een (voor mij dure) tas koop van een merk dat het merk zelf zegt bij mankementen dat ze me niet kunnen helpen en me terugverwijst naar de winkel, maar de winkel me ook niet kan helpen?
Angelique