Bol.com wordt er gek van
Geplaatst: 06 sep 2013 18:31
Nou leuk voor je verjaardag diverse bonnen gekregen om bij bol.com wat uit te zoeken,na enkele avonden kijken online een keuze gemaakt op een leifheit strijkplank van zegge 229,00 euro , niet een van de goedkoopste zou ik zo zeggen. Afijn deze besteld en keurig binnen drie dagen ontvangen echter nog voordat ik hem uit de plastic verpakking had gehaald bleek er aan een van de voeten de rubber dop te ontbreken , na tel. overleg met Bol.com moest ik hem retour sturen zodat e.e.a. kon worden omgeruild. U kent het wel sticker erop ,retour nummer aangevraagd en op naar het postkantoor om hem terug te zenden. Drie dagen wachten voor bevestiging van ontvangst , maximaal 10 dagen wachten voor retour bonnen en daarna kon ik hem weer opnieuw bestellen. Dit keer binnen twee dagen binnen enkel bij ontvangst merkte ik al op dat er nu niet 1 maar 2 doppen niet aanwezig waren en heb dan ook het pakket niet in ontvangst genomen maar direct met bezorger meegegeven scheelde mij weer ritje postkantoor. Drie dagen wachten voordat product bij bol.com weer retour was , maximaal tien dagen wachten voordat ik weer mijn cadeau bonnen kon gebruiken en een paar boze belletjes naar bol.com of ze het in het vervolg willen controleren voordat ze dit product opsturen naar hun klanten.Opnieuw besteld ............ en u raadt het al nu waren ALLE rubber voetjes niet aanwezig en dus maar weer geweigerd.Bellen naar bol.com geeft het bekende antwoord , wachten tot het terug is , maximaal tien dagen wachten voordat ik mijn cadeau bonnen weer kan gebruiken en dan maar weer proberen.Ik praat dan nog niet over het feit van drie keer een dag vrij nemen om te gaan zitten wachten voordat de bezorger aan de deur staat want om met zo'n groot pakket over straat te lopen als je hem moet ophalen bij het postkantoor is ook niet een pretje.Al bij al ,SPIJT dat ik voor mijn verjaardag cadeau bonnen heb gevraagd i.p.v. gewoon geld waar ik overal terecht kan om wat te kopen. Bol.com doe wat aan die service.