Slechte ervaring met Piet Klerkx slapen En Velda Boxspring
Geplaatst: 06 sep 2013 21:18
Ik heb enkele weken geleden een mooie boxspring besteld en gekocht bij Piet Klerkx Slapen in Waalwijk.
Bij binnenkomst in de winkel werd ik gelijk tegemoet gelopen door een verkoopster met een schaaltje chocolaatjes en koekjes. ( Dan ben ik al enigszins op mijn hoede )
Doch de verkoopster was zeer vriendelijk en ik had duidelijk met haar afgesproken dat ik een hele nieuwe Boxspring geleverd wilde hebben ( Fabriek af in plastic verpakt ) en geen showroom of retour model welke beschadigt is of waar misschien al 100 mensen op gelegen hebben in de winkel.
Dit heeft zij mij verschillende malen belooft en overduidelijk toegezegd !
Maar waar ik al bang voor was gebeurde ook.
Bij aflevering van mijn nieuwe Boxspring werden de Boxspring bodems onverpakt met pootjes al voorgemonteerd zo mijn huis binnen gedragen.
Ik was daar helemaal niet blij mee, want dit was niet afgesproken met de verkoopster in de winkel.
De boxspringstof was ook beschadigd op een hoek.
De bezorger kwam vervolgens met het verhaal dat hij de Boxsprings al in de vrachtwagen had uitgepakt en had gemonteerd.
De bezorgers verzekerde mij dat de Twee Boxspringen echt nieuw waren.
En daar sta je dan als consument ! Bewijs dan maar eens dat dit niet zo is !
Ik wil ook nog even vermelden dat er vuil op de zijkanten van de Boxsprings zat.
Ik kon het er wel vrij gemakkelijk afvegen, maar ik vond dit toch verre van netjes.
Zo lever je toch geen duur nieuw bed af bij klanten.
Ik heb dezelfde dag mijn beklag gedaan bij de klantenservice van Piet Klerkx en ben verder wel netjes en vriendelijk ten woord gestaan.
Maar ook de klantenservice vertelde mij dat de beide Boxsprings nieuw waren.
Toen ik echter een paar dagen later bij het opschudden van mijn nieuwe bed constateerde dat er aan de zijkant van de Boxspringbak een bolling zat, welke duid op het vaak in en uit stappen van het bed.
Wist ik het 100% zeker, dit was geen nieuwe boxspring !
Er word je van alles belooft en toegezegd door de verkopers in de winkel, maar als ze je geld hebben ben je aan de goden overgeleverd !!!
Dan moet je maar afwachten wat ze bij je thuis komen afleveren !!!
OPDATE ; 23 Mei 2014
Ik heb deze Boxspring na 9 maanden ( Aankoop Ontbonden ) teruggegeven aan Piet Klerkx.
Ik heb heel netjes mijn aankoop bedrag teruggekregen van Piet Klerkx.
Ik heb een hoop ellende gehad van deze Boxspring van het merk ( Velda )
Als ik s'nacht mij eigen omdraaide in bed dan maakte het bed erg veel lawaai, veroorzaakt door het doek aan de onderkant van de Boxspringbak.
Piet Klerkx heeft netjes het doek van de 2 boxspringbakken vervangen voor een MDF houten bodemplaat.
Echter daarna begonnen al heel snel de metalen veren in de Boxspringbakken te piepen en te kraken.
Het kon niet aan mijn gewicht liggen , want ik weeg maar 70 kg.
En sliep alleen in deze Boxspring.
Telefonisch ook contact opgenomen met fabrikant Velda zelf, maar werd vreselijk onbeschoft en asociaal afgesnauwd !!!
Conclusie:
De Klantenservice van Piet Klerks is heel erg goed !!!
Ze hebben er echt alles aan gedaan om het probleem op te lossen.
En hebben me netjes mijn aankoop bedrag teruggegeven toen ik erom vroeg dit te doen.
Achteraf is mijn vermoeden waarschijnlijk wel juist geweest dat de Boxspringbakken niet nieuw waren, omdat ze onverpakt en voorgemonteerd mijn huis binnen werden gedragen.
Zeer waarschijnlijk waren de Boxsprings al eerder door een andere koper teruggegeven om dezelfde reden als waar ik hem voor terug heb gegeven.( kraken, piepen en lawaaiig )
Ik ga binnenkort een nieuwe Boxspring kopen ( niet meer van het merk Velda )
Bij binnenkomst in de winkel werd ik gelijk tegemoet gelopen door een verkoopster met een schaaltje chocolaatjes en koekjes. ( Dan ben ik al enigszins op mijn hoede )
Doch de verkoopster was zeer vriendelijk en ik had duidelijk met haar afgesproken dat ik een hele nieuwe Boxspring geleverd wilde hebben ( Fabriek af in plastic verpakt ) en geen showroom of retour model welke beschadigt is of waar misschien al 100 mensen op gelegen hebben in de winkel.
Dit heeft zij mij verschillende malen belooft en overduidelijk toegezegd !
Maar waar ik al bang voor was gebeurde ook.
Bij aflevering van mijn nieuwe Boxspring werden de Boxspring bodems onverpakt met pootjes al voorgemonteerd zo mijn huis binnen gedragen.
Ik was daar helemaal niet blij mee, want dit was niet afgesproken met de verkoopster in de winkel.
De boxspringstof was ook beschadigd op een hoek.
De bezorger kwam vervolgens met het verhaal dat hij de Boxsprings al in de vrachtwagen had uitgepakt en had gemonteerd.
De bezorgers verzekerde mij dat de Twee Boxspringen echt nieuw waren.
En daar sta je dan als consument ! Bewijs dan maar eens dat dit niet zo is !
Ik wil ook nog even vermelden dat er vuil op de zijkanten van de Boxsprings zat.
Ik kon het er wel vrij gemakkelijk afvegen, maar ik vond dit toch verre van netjes.
Zo lever je toch geen duur nieuw bed af bij klanten.
Ik heb dezelfde dag mijn beklag gedaan bij de klantenservice van Piet Klerkx en ben verder wel netjes en vriendelijk ten woord gestaan.
Maar ook de klantenservice vertelde mij dat de beide Boxsprings nieuw waren.
Toen ik echter een paar dagen later bij het opschudden van mijn nieuwe bed constateerde dat er aan de zijkant van de Boxspringbak een bolling zat, welke duid op het vaak in en uit stappen van het bed.
Wist ik het 100% zeker, dit was geen nieuwe boxspring !
Er word je van alles belooft en toegezegd door de verkopers in de winkel, maar als ze je geld hebben ben je aan de goden overgeleverd !!!
Dan moet je maar afwachten wat ze bij je thuis komen afleveren !!!
OPDATE ; 23 Mei 2014
Ik heb deze Boxspring na 9 maanden ( Aankoop Ontbonden ) teruggegeven aan Piet Klerkx.
Ik heb heel netjes mijn aankoop bedrag teruggekregen van Piet Klerkx.
Ik heb een hoop ellende gehad van deze Boxspring van het merk ( Velda )
Als ik s'nacht mij eigen omdraaide in bed dan maakte het bed erg veel lawaai, veroorzaakt door het doek aan de onderkant van de Boxspringbak.
Piet Klerkx heeft netjes het doek van de 2 boxspringbakken vervangen voor een MDF houten bodemplaat.
Echter daarna begonnen al heel snel de metalen veren in de Boxspringbakken te piepen en te kraken.
Het kon niet aan mijn gewicht liggen , want ik weeg maar 70 kg.
En sliep alleen in deze Boxspring.
Telefonisch ook contact opgenomen met fabrikant Velda zelf, maar werd vreselijk onbeschoft en asociaal afgesnauwd !!!
Conclusie:
De Klantenservice van Piet Klerks is heel erg goed !!!
Ze hebben er echt alles aan gedaan om het probleem op te lossen.
En hebben me netjes mijn aankoop bedrag teruggegeven toen ik erom vroeg dit te doen.
Achteraf is mijn vermoeden waarschijnlijk wel juist geweest dat de Boxspringbakken niet nieuw waren, omdat ze onverpakt en voorgemonteerd mijn huis binnen werden gedragen.
Zeer waarschijnlijk waren de Boxsprings al eerder door een andere koper teruggegeven om dezelfde reden als waar ik hem voor terug heb gegeven.( kraken, piepen en lawaaiig )
Ik ga binnenkort een nieuwe Boxspring kopen ( niet meer van het merk Velda )