Landbouwwinkel.nl schoffeert (potentiële) klant
Geplaatst: 09 sep 2013 13:43
Situatieschets:
Ik koop - als Belgische consument - bij een Belgische webshop een hondenkennel. Helaas blijkt pas na bestelling en betaling dat de klantenservice heel wat te wensen overlaat. Bij levering blijkt er bij de kennel geen handleiding of stuklijst te zitten en ontbreken er ook onderdelen.
Omdat ik bij de shop in kwestie dus geen gehoor krijg, besluit ik na te gaan of er nog meer leveranciers zijn van dezelfde kennel. Dit blijkt het geval bij landbouwwinkel.nl. Ik bel hen - op zaterdag - met de vraag of zij me kunnen vertellen of dit artikel ook bij hen zonder handleiding en stuklijst wordt geleverd. Aan de telefoon krijg ik het advies de vraag door te mailen zodat op maandag iemand mij hierover kan antwoorden.
Helaas blijkt men het voorval bij landbouwwinkel.nl erg lachwekkend te vinden en maakt men mij dat op niet mis te verstane manier duidelijk. Hun eerste mailreactie luidt dat ik het product maar bij hen had moeten kopen als ik goeie service had gewild.
Vervolgens ontspint zich een e-mailconversatie.
Ik citeer ter illustratie mijn laatste reply en hun antwoord daarop.
Hierna heb ik me wijselijk onthouden van verdere reactie.
"Te uwer informatie: ik heb hierover op zaterdag met jullie gebeld.
Mij werd toen geadviseerd dit via e-mail door te geven zodat jullie konden nagaan of jullie eigen klanten misschien ook metbdit probleem geconfronteerd zouden kunnen worden.
Laten we hopen dat zulks dan alvast niet het geval zal zijn.
Ik heb ook alleen maar een vraag gesteld. Als dat voldoende reden is om een lompe reactie als reply te sturen, dan zegt dat meer over uw intellectuele vermogens dan over de mijne.
Ik wil u in elk geval van harte danken om mij ervoor te behoeden in de toekomst een aankoop te doen bij landbouwwinkel.nl.
Met vriendelijke groet,"
Antwoord van landbouwwinkel.nl:
"Haha, de enige die hier nu lomp is bent u. Gelukkig hebben we u leren kennen vooraf.
Uw soort klanten gunnen wij met veel genot aan onze concurrentie.
Veel succes, wel mooi om nog eens lekker te mogen lachen om dit soort domme mensen…"
Begrijpe wie kan...
Ik koop - als Belgische consument - bij een Belgische webshop een hondenkennel. Helaas blijkt pas na bestelling en betaling dat de klantenservice heel wat te wensen overlaat. Bij levering blijkt er bij de kennel geen handleiding of stuklijst te zitten en ontbreken er ook onderdelen.
Omdat ik bij de shop in kwestie dus geen gehoor krijg, besluit ik na te gaan of er nog meer leveranciers zijn van dezelfde kennel. Dit blijkt het geval bij landbouwwinkel.nl. Ik bel hen - op zaterdag - met de vraag of zij me kunnen vertellen of dit artikel ook bij hen zonder handleiding en stuklijst wordt geleverd. Aan de telefoon krijg ik het advies de vraag door te mailen zodat op maandag iemand mij hierover kan antwoorden.
Helaas blijkt men het voorval bij landbouwwinkel.nl erg lachwekkend te vinden en maakt men mij dat op niet mis te verstane manier duidelijk. Hun eerste mailreactie luidt dat ik het product maar bij hen had moeten kopen als ik goeie service had gewild.
Vervolgens ontspint zich een e-mailconversatie.
Ik citeer ter illustratie mijn laatste reply en hun antwoord daarop.
Hierna heb ik me wijselijk onthouden van verdere reactie.
"Te uwer informatie: ik heb hierover op zaterdag met jullie gebeld.
Mij werd toen geadviseerd dit via e-mail door te geven zodat jullie konden nagaan of jullie eigen klanten misschien ook metbdit probleem geconfronteerd zouden kunnen worden.
Laten we hopen dat zulks dan alvast niet het geval zal zijn.
Ik heb ook alleen maar een vraag gesteld. Als dat voldoende reden is om een lompe reactie als reply te sturen, dan zegt dat meer over uw intellectuele vermogens dan over de mijne.
Ik wil u in elk geval van harte danken om mij ervoor te behoeden in de toekomst een aankoop te doen bij landbouwwinkel.nl.
Met vriendelijke groet,"
Antwoord van landbouwwinkel.nl:
"Haha, de enige die hier nu lomp is bent u. Gelukkig hebben we u leren kennen vooraf.
Uw soort klanten gunnen wij met veel genot aan onze concurrentie.
Veel succes, wel mooi om nog eens lekker te mogen lachen om dit soort domme mensen…"
Begrijpe wie kan...