Verandering van adsl provider van Wanadoo naar Mycom
Geplaatst: 05 feb 2004 23:21
Reeds een maand wacht ik op mijn ADSL aansluiting omdat ik van Wanadoo adsl overgegaan ben naar MYCOM myadsl.
Mycom heeft mij alle info/homepage etc.gegeven, maar ik heb geen adsl omdat:
KPN vertelt mij dat WANADOO mijn lijn moet laten 'slopen'
WANADOO zegt me dat KPN dit moet oplossen.
Er ontstaat hierdoor een 'deadlock' situatie. Een toppunt van burocratie.
(alle communicatie gaat via helpdesk mailtjes en 0900 nummers met lange wachttijden en nietszeggende antwoorden.)
Wie kan mij helpen?
Mycom heeft mij alle info/homepage etc.gegeven, maar ik heb geen adsl omdat:
KPN vertelt mij dat WANADOO mijn lijn moet laten 'slopen'
WANADOO zegt me dat KPN dit moet oplossen.
Er ontstaat hierdoor een 'deadlock' situatie. Een toppunt van burocratie.
(alle communicatie gaat via helpdesk mailtjes en 0900 nummers met lange wachttijden en nietszeggende antwoorden.)
Wie kan mij helpen?