Pagina 1 van 1
Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 14:50
door xXxEtieDa1xXx
Ik heb een compleet pakket bij Ziggo en betaal maandelijks bijna 80 euro aan hun. Nu is er bij Ziggo met zeer grote regelmaat 's nachts onderhoud aan het netwerk. Dit gebeurt soms wel tot 3 x per week, tijdens dit onderhoud ligt het internet er dus uit.
Ik werk met diensten en ben een fervent gamer. Aangezien ik ook een relatie heb komt het mij dus goed uit dat ik in de nachtelijke uren mijn hobby kan uitoefenen. Helaas niet bij Ziggo dus !!!
Keer op keer wordt mijn internetverbinding urenlang verbroken.
Ik heb hierover met Ziggo contact opgenomen en de reactie van Ziggo is. Tja helaas meneer, onderhoud is helaas nodig en toen u het contract bent aangegaan bent u hiermee akkoord gegaan. Kijk, ik begrijp dat onderhoud nodig is maar week in week uit tot wel 3 x per week. Is dat echt nodig ? En dat wordt er niet bijverteld als je het contract afsluit !
De volledige reactie van de medewerker van Ziggo ga ik hier niet publiceren maar ik kan u vertellen dat het gewoon schandalig is hoe Ziggo met hun klanten om gaat. En dit voor zoveel geld iedere maand ?
Ik denk dat ik mijn heil maar bij een andere provider ga zoeken want dit is echt te gek !!
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 15:33
door Chocomelk
xXxEtieDa1xXx schreef:Ik heb een compleet pakket bij Ziggo en betaal maandelijks bijna 80 euro aan hun. Nu is er bij Ziggo met zeer grote regelmaat 's nachts onderhoud aan het netwerk. Dit gebeurt soms wel tot 3 x per week, tijdens dit onderhoud ligt het internet er dus uit.
Ik werk met diensten en ben een fervent gamer. Aangezien ik ook een relatie heb komt het mij dus goed uit dat ik in de nachtelijke uren mijn hobby kan uitoefenen. Helaas niet bij Ziggo dus !!!
Keer op keer wordt mijn internetverbinding urenlang verbroken.
Ik heb hierover met Ziggo contact opgenomen en de reactie van Ziggo is. Tja helaas meneer, onderhoud is helaas nodig en toen u het contract bent aangegaan bent u hiermee akkoord gegaan. Kijk, ik begrijp dat onderhoud nodig is maar week in week uit tot wel 3 x per week. Is dat echt nodig ? En dat wordt er niet bijverteld als je het contract afsluit !
De volledige reactie van de medewerker van Ziggo ga ik hier niet publiceren maar ik kan u vertellen dat het gewoon schandalig is hoe Ziggo met hun klanten om gaat. En dit voor zoveel geld iedere maand ?
Ik denk dat ik mijn heil maar bij een andere provider ga zoeken want dit is echt te gek !!
Zo vaak onderhoud ?
En dat is elke week of zo ?
Hebben het maanden geleden hier 1x gehad en dat begon om s'nachts 1:00 uur.
S'morgens was er gewoon weer internet, telefoon, tv.
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 15:42
door xXxEtieDa1xXx
Ja, zo vaak. Deze week was er onderhoud op 9, 10, 11 en 12 september. Daarbij komt dat ik iedere week wel een mail krijg met een melding over onderhoud. Soms helemaal geen mail, dan merk je het als je modem opeens weer begint te herstarten.
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 15:49
door Chocomelk
xXxEtieDa1xXx schreef:Ja, zo vaak. Deze week was er onderhoud op 9, 10, 11 en 12 september. Daarbij komt dat ik iedere week wel een mail krijg met een melding over onderhoud. Soms helemaal geen mail, dan merk je het als je modem opeens weer begint te herstarten.
En voor de rest al die weken, maanden, jaren niets ?
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 15:59
door xXxEtieDa1xXx
Ik ben nu bijna 2 jaar bij deze club. Nooit echt noemenswaardige problemen gehad (op wat slechte digitale tv na dan). En wanneer dat dit allemaal begonnen is kan ik je niet zeggen. In de weken dat ik vroege dienst heb ben ik 's nachts niet online dus ik weet alleen van de weken dat ik de late heb wanneer er onderhoud is. Maar dit speelt wel al een tijdje
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 16:39
door GJvdZ
Ja, het kan dat er in bepaalde periodes relatief veel nachtelijke werkzaamheden plaatsvinden. Sommige systeemupgrades en migraties passen niet in 1 service window en worden daarom in opeenvolgende nachten gedaan.
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 13 sep 2013 23:41
door sadfly
Er zijn periodes dat ze wat meer onderhoud in de nacht hebben. laaste tijd keer of 5 in de nacht ik denk verspreid over een aantal weken. Ze sturen netjes een mailtje en dat makat het niet zo erg.
Als internet zo belangrijk is dan heeft u het verkeerde (goedkope) ziggo pakket. Ik zou zeggen kijk eens bij ziggo akelijk 'Internet Plus' of neem gewoon een extra dsl verbinding er naast.
Trouwens 80,- euro voor alles in 1 is wel heel erg duur ! ik kom maar op 64,- euro uit voor duurste alles in 1.
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 00:53
door devious
sadfly schreef:...Trouwens 80,- euro voor alles in 1 is wel heel erg duur ! ik kom maar op 64,- euro uit voor duurste alles in 1.
TS zal wel Alles-in-1 PlusDeluxeExtra met HDporno, HDsport en 3Dkookshows hebben
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 12:06
door a.vdkreeft
Hallo Trosradar
ik heb plusminus 3 jaar ziggo alles pakket
en we worden van kasje naar de muur gestuurd
wij kunnen amper tv kijken het als allemaal blokjes of stil staan beeld
en het is niet normaal en weer bellen
ja mevr. dan moet je alles los maken en 30 sec.
dat weten wij ook in die 3 jaar
en wat denk het zelfde ziggo zei even naar vragen
dan krijg je zeker 10 a 15 min zo muziekje te horen lijk wel dat je ik de kerk zit
en Ja mevr. we hebben even naar gevraagd u ben van maart bij ziggo digitaal
But echt niet ik zet plusminus 3 jaar bij ziggo
hoe komen ze de bij dat ik vanaf 2013 bij ziggo zit
we sturen een montuur ik ben de tel kwijt hoe vaak bij aan gekomen is
en nog is het but
ze zou bijna de hele zooi zo het raam uit donderen
zit er hard over te denken om over te stappen bij kpn had digitenne had ik dit
nooit wat moet ik doen
Trosradar HELP mijn van mijn proberen af A.U.B
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 12:21
door devious
a.vdkreeft schreef:Hallo Trosradar
ik heb plusminus 3 jaar ziggo alles pakket
...en nog is het but ...HELP mijn van mijn proberen af A.U.B
Begrijpen? Nee
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 12:26
door bprosman
Blokjes of stilstaand beeld is een kabel/signaalprobleem.
Al eens geprobeerd om een (goede kwaliteit) kabel rechtstreeks vanuit de meterkast op het AOP in de TV te steken ?
bij kpn had digitenne had ik dit nooit
Dat kan kloppen, KPN digitenne werkt ook heel anders, daar gebruik je je "antennekabel" ook niet.
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 16:13
door ciske
Al eens geprobeerd om een (goede kwaliteit) kabel rechtstreeks vanuit de meterkast op het AOP in de TV te steken ?
Dacht jij nou werkelijk dat alles aan de kabel ligt?? Oh ja, das waar ook , bij jou kan Ziggo geen fouten maken!!
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 18:35
door Har06
devious schreef:a.vdkreeft schreef:Hallo Trosradar
ik heb plusminus 3 jaar ziggo alles pakket
...en nog is het but ...HELP mijn van mijn proberen af A.U.B
Begrijpen? Nee
Niets nieuws onder de zon
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 19:58
door bprosman
Dacht jij nou werkelijk dat alles aan de kabel ligt??
Dan zeg jij maar waar het aan ligt , specialist, maar begrijpend lezen is nog steeds je sterkste kant niet merk ik :
is een kabel/signaalprobleem.
Ik geef hier TWEE opties.
Signaalniveau kun je met de meeste TV's en/of decoders wel tevoorschijn halen met de desbetreffende BER waarden.
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 14 sep 2013 21:18
door ciske
Ik ben toch heel blij dat jij zo goed leest!!
Kabelfanaat , eens moet je toch inzien dat het niet altijd aan de klant ligt!!
Re: Reactie Ziggo: pech voor u
Geplaatst: 15 sep 2013 11:09
door bprosman
Kabelfanaat , eens moet je toch inzien dat het niet altijd aan de klant ligt!!
Klopt
Dat jij meteen in het begin "Rose" beeld had en het meteen weer op wilde zeggen kwam ook omdat het zeker aan UPC lag toch ?