Seats and sofas
Geplaatst: 14 sep 2013 01:22
Vorig jaar maart (03/2012), heb ik helaas een bank gekocht bij seats and sofas.
De bank is 4x terug gegaan omdat er iedere x iets aan mankeerde. De bank heeft mij €2100, gekost + nog eens €100, bezorgkosten.
Ondertussen leven we vandaag op 14 september 2013 en nog altijd heb ik geen degelijke bank in mijn huis.
Begin januari heb ik een aangetekende ingebrekestelling brief naar ze gestuurd.
Als antwoord op mijn brief kreeg ik de melding dat ik uiterlijk in week 28 mijn nieuwe bank in huis zou hebben.
Week 30 heb ik zelf contact opgenomen met de vraag of ik de bank nog zou krijgen.
Ik kreeg te horen dat ze niet weten wat er weer mis is gegaan en dat ik terug gebeld zou worden als er iets meer bekend was.
Als gevolg hiervan heb ik een aangetekende contract ontbindingsbrief naar ze toe gestuurd met daarin ook het verzoek om het gehele aankoopbedrag terug te storten binnen 2 weken.
Tot op de dag van vandaag heb ik geen geld terug ontvangen.
Ik kreeg van de week na diverse malen zelf contact te hebben genomen een telefoontje van iemand van de juridische afdeling die mij wist te vertellen dat de manager niet akkoord gaat met de ontbinding omdat hij de bank van de leverancier al voor week 28 in hun magazijn had.
Ik ben niet gebeld door hun dat de bank binnen is. Ik heb zelf iedere x contact opgenomen en ben het nu spuug zat.
Kan iemand mij helpen??
De bank is 4x terug gegaan omdat er iedere x iets aan mankeerde. De bank heeft mij €2100, gekost + nog eens €100, bezorgkosten.
Ondertussen leven we vandaag op 14 september 2013 en nog altijd heb ik geen degelijke bank in mijn huis.
Begin januari heb ik een aangetekende ingebrekestelling brief naar ze gestuurd.
Als antwoord op mijn brief kreeg ik de melding dat ik uiterlijk in week 28 mijn nieuwe bank in huis zou hebben.
Week 30 heb ik zelf contact opgenomen met de vraag of ik de bank nog zou krijgen.
Ik kreeg te horen dat ze niet weten wat er weer mis is gegaan en dat ik terug gebeld zou worden als er iets meer bekend was.
Als gevolg hiervan heb ik een aangetekende contract ontbindingsbrief naar ze toe gestuurd met daarin ook het verzoek om het gehele aankoopbedrag terug te storten binnen 2 weken.
Tot op de dag van vandaag heb ik geen geld terug ontvangen.
Ik kreeg van de week na diverse malen zelf contact te hebben genomen een telefoontje van iemand van de juridische afdeling die mij wist te vertellen dat de manager niet akkoord gaat met de ontbinding omdat hij de bank van de leverancier al voor week 28 in hun magazijn had.
Ik ben niet gebeld door hun dat de bank binnen is. Ik heb zelf iedere x contact opgenomen en ben het nu spuug zat.
Kan iemand mij helpen??