Een begrenzer besteld en betaald (mei 2013) maar nooit ontvangen.
De bestelling per mail geannuleerd (augustus 2013) en gevraagd om het geld aan mij terug te storten.
Ik heb alleen een korte reactie op mijn annuleringsmail gehad over mijn bankgegevens maar tot op heden nog geen cent gezien en ook geen reactie op mijn verdere mails.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met Willemsplein.nl?
Re: Iemand ervaring met Willemsplein.nl?
Mooi, geld besteden aan illegale handel en dan niks ontvangen. Helemaal top!
Begrenzers horen niet op een brommer!!
Hoezo illegale handel?
Snorscooters en bromscooters moeten wettelijk voorzien zijn van begrenzingen, zonder begrenzers kunnen ze veel te snel rijden.
Maar een varioring is slecht voor de motor en het milieu want het toerental wordt veel te hoog.
Een elektronische begrenzing heeft dat nadeel niet.
Snorscooters en bromscooters moeten wettelijk voorzien zijn van begrenzingen, zonder begrenzers kunnen ze veel te snel rijden.
Maar een varioring is slecht voor de motor en het milieu want het toerental wordt veel te hoog.
Een elektronische begrenzing heeft dat nadeel niet.
99% van de Chinese scooters zijn met een begrenzer uitgerust. Illegaal is het niet alleen het domme is dat er een schakelaar tussen moet zitten om bij aanhouding het te ontregelen. er is veel om te doen wat nu wel of niet mag. Maar het probleem legt bij het internet verkoop het niet nakomen van hun verplichting.dhc schreef:Mooi, geld besteden aan illegale handel en dan niks ontvangen. Helemaal top!