Pagina 1 van 2

PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 18 sep 2013 16:03
door PJ 66
Onlangs bij de Blokker (31-08-2013) een scheerapparaat gekocht bij Blokker van het merk Philips. In de doos zat een leuke actie voor een jaar extra garantie als je het product registreerde. Echter niets te vinden dus contact gezocht met de klantenservice van Philips.

Echter ze kennen de actie niet. :twisted: Doodleuk zeiden ze (chatte ene Joe) dat ik de verkeerde informatie heb gekregen van de winkel. Ik zeg die informatie zat in de DOOS! Nee sorry meneer ik kan niks voor u doen. En daarmee moest ik het doen. Niks geen andere compensatie. Dat was de service??? van PHILIPS!! :twisted: :twisted: :twisted:

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 18 sep 2013 16:11
door tenormin
En wat zei Blokker toen U daar natuurlijk terugging om verhaal te halen?

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 18 sep 2013 16:14
door PJ 66
Niks natuurlijk want die bon voor 1 jaar extra garantie zit in de doos van Philips zelf.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 18 sep 2013 16:18
door Jefdus
Of ging het hier om een oude opgekochte partij met een actie die al lang voorbij is? Stond er op de bon een datum vermeld?

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 18 sep 2013 16:22
door PJ 66
Die stond er niet op. Ik kon mij registeren en zo een jaar extra garantie krijgen. Dan zegt Philips ook nog dat ze die actie überhaupt niet kennen. Stuitend als je zelf maakt.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 18 sep 2013 16:43
door tenormin
Heb je geen kopie van die actie naar Philips opgestuurd? Dan kunnen ze er toch helemaal niet omheen?

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 19 sep 2013 13:07
door PhilipsCare_NL
Hi PJ66,

Ik ben verbaasd dat de klantenservice hier niet van op de hoogte is. Het registreren van de deelnemende scheerapparaten gaat via de MyPhilips pagina op onze website (link hieronder). Wanneer je daar het serienummer invoert en een scan of kopie van het aankoopsbewijs upload, krijg je een 'contractnummer' waarmee we de verlengde garantie kunnen terugvinden.

Zou je mij via een privebericht je mailadres door kunnen geven? Op deze manier kan ik de chatgeschiedenis vinden en de klantenservice op de hoogte brengen.

Excuses voor het ongemak en de frustratie. Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!

Voor het registreren moet je eerst een account aanmaken op MyPhilips en daarna het juiste product kiezen:

https://secure.philips.nl/myphilips/lan ... stid=55684

Met groet,
Jeroen
Philips Webcare

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 19 sep 2013 19:06
door GJvdZ
PhilipsCare_NL schreef:Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Plezier met een scheerapparaat? Dat is toch meer een noodzakelijk kwaad? Of mis ik enkele toepassingsmogelijkheden?

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 19 sep 2013 19:28
door tenormin
GJvdZ schreef:
PhilipsCare_NL schreef:Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Plezier met een scheerapparaat? Dat is toch meer een noodzakelijk kwaad? Of mis ik enkele toepassingsmogelijkheden?
:lol: :lol: :lol:

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 19 sep 2013 22:14
door witte angora
GJvdZ schreef:
PhilipsCare_NL schreef:Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Plezier met een scheerapparaat? Dat is toch meer een noodzakelijk kwaad? Of mis ik enkele toepassingsmogelijkheden?
Jawel, je zoon van 6 kan hem, als hij vochtbestendig is, als microfoon onder de douche gebruiken terwijl hij 'vader Jakob' door het huis heen galmt.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 23 sep 2013 10:20
door PJ 66
Aanmelden en registeren gaat ook totaal niet bij Philips lekker is dat.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 23 sep 2013 10:52
door PJ 66
Inmiddels heb ik de klacht gemeld bij KLACHTENKOMPAS. Ben benieuwd!

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 13:31
door PJ 66
PHLILIPS blijft in gebreken!! :twisted:

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 13:40
door Wonderwall
PJ 66 schreef:Aanmelden en registeren gaat ook totaal niet bij Philips lekker is dat.
Dat ligt niet aan Philips. Ik heb net probleemloos een account aangemaakt.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 13:46
door PJ 66
Gefeliciteerd pffffffffffff

Heb jij geluk zeg jeetje want een kul antwoord.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 14:03
door bprosman
Heb jij geluk zeg jeetje want een kul antwoord.
Waarom is dat een kul antwoord ? Geeft in ieder geval aan dat het niet zo zeker is dat het aan de Philips website ligt. Heb je het nog eens geprobeerd recentelijk ?

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 14:18
door PJ 66
Talloze keren. Zelfs een nieuw account aangemaakt. Maar het gaat zo slecht met de service nu dat het nu niet meer alleen daar aan ligt.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 14:54
door A.M.A.
Wij hebben toevallig net ook een scheerapparaat met extra garantie gekocht. Account aanmaken en gegevens voor de extra garantie invoeren ging eenvoudig.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 15:21
door PJ 66
Die koop je niet die krijg je erbij. Maar goed ze willen het oplossen. Wacht nog even.

Re: PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst: 25 sep 2013 16:30
door Annikaatje
Heel tof dat ze 't nog willen regelen, want je bent echt compleet onbeleefd. Tegen de mensen hier en tegen Philips. Wat wil je? Smartengeld? Ik kan me best voorstellen dat het vervelend is als ze je bij de klantenservice zo afwijzen, maar dit is wel érg overtrokken.