Pagina 1 van 1
SMARTGAMER
Geplaatst: 19 sep 2013 10:02
door GBBR803
Hallo mensen,
Normaal zit ik nooit op forums maar ik wilde iets duidelijk maken voor iedereen die van plan is iets op
www.smartgamer.nl te bestellen.
Ik had eind augustus 2 spellen gekocht (forza 2 en forza 3 voor xbox360) . Er stond op de site: 'voor 17:30 besteld is dezelfde dag verzonden' , geen probleem dacht ik. Nou is het zo dat een kennis van me daar dvd's had besteld en zonder problemen ( met 1,5 week vertraging, dat dan weer wel) de producten had ontvangen.
2 weken later op 12 september had ik mijn spellen nog steeds niet binnen. Dus ik besloot een mail te sturen met de vraag hoe lang het nog zal duren. Heel netjes kreeg ik de volgende ochtend vroeg een mail terug: 'We zullen uw status nagaan, de spellen zijn in voorraad' . Ik stuur daarna nog een mail met een dank voor de spoedige reactie.
Nu 1 week later nog niets ontvangen over 'mijn status', dus stuur ik weer een mail, dit keer meer duidelijk laten weten (nog steeds beleefd) dat ik dit niet fijn vind.
Hebben jullie nog tips of trucs voor een snelle afhandeling? Deze spellen wil ik graag dus vraag ik liever niet mijn geld terug. Ook omdat mijn kennis met succes heeft besteld op die site. Ik ga ook niet graag over tot dreigen met aangifte/advocaat e.d.
Dank jullie wel voor het lezen!
Re: SMARTGAMER
Geplaatst: 19 sep 2013 10:07
door sjoegel
Heeft het bedrijf een bezoekadres ? Dan kun je de spellen zelf afhalen. Ik denk dat ze de spellen gewoon niet hebben en daarom niet leveren.
Re: SMARTGAMER
Geplaatst: 24 sep 2013 09:32
door GBBR803
Het bedrijf heeft zeker een bezoekadres alleen dat is naar Noord-Brabant. Dat heeft weinig zin aangezien ik dan nog meer geld kwijt ben dan het bestellen zelf!
Re: SMARTGAMER
Geplaatst: 26 nov 2013 13:36
door GBBR803
Dames en heren,
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb na 2 maanden wachten en gedoe eindelijk forza 2 via de post gekregen.
Van Forza 3 geen spoor dus krijg ik restitutie.
Ik heb inmiddels bij bol.com forza 3 gekocht en binnen 24 uur kwam die aan.
Laat dit een les zijn: NIET BIJ SMARTGAMER BESTELLEN!!!
Met vriendelijke groet,
R
Re: SMARTGAMER
Geplaatst: 01 mar 2014 13:32
door sboersen
Beste lezer,
Ik schrijf dit stukje voor de persoon die iets wil gaan bestellen op Smartgamer.nl. Ondanks de prijzen zou ik je afraden hier iets te bestellen. De lage prijs gaat namelijk ten koste van service en het niet nakomen van garantieafspraken. Hieronder staat mijn ervaring met Smartgamer.nl. Eindconclusie: bestolen van 40 euro. Neem mijn ervaringen mee in je beslissen en maak een afgewogen keuze.
Op de site Smargamer.nl heb ik het spel Modern Warfare III besteld. Op dat moment koste het spel 38,95 euro. Ik zou het binnen één dag hebben, dit duurde echter iets langer (kan gebeuren toch?). Na enkele weken werkte het spel echter al niet meer. Ik mailde maar na geen reactie heb ik met ze gebeld. Ze vertelde met ik bij Activision moest zijn omdat dit de uitgever van het spel is. Dit is natuurlijk onzin aangezien ik met Smargamer een overkomst heb. Na een discussie van ongeveer 10 min mocht ik het spel naar hen opsturen.
Na ongeveer een week kreeg ik te horen dat het bij hen gewoon werkte. Ik vond dit raar maar misschien lag het dan aan mijn xbox. Dit was het nieuwste spel wat ik had maar ook het enige die niet werkte. Ze boden mij aan het weer naar mij te sturen. Hiermee ben ik maar akkoord gegaan aangezien ik het spel dan kon testen in een xbox van een vriend van mij.
Toen ik het spel weer ontving was het eigenlijk geen spel meer te noemen. De hoes was stuk , het boekje was gescheurd en het spel werkte nog steeds niet (ook niet in 3 andere xboxen). Direct die zelfde dag gemaild naar ze. In hun reactie vertelde ze me dat het niet hun probleem was. Ik moest namelijk bij de instantie zijn die het pakketje heeft verstuurd. Dit is weer onzin want het pakketje is hun verantwoordelijkheid tijdens het versturen.
Er volgde een lange mailwisseling maar na 2 weken besloot ik maar weer met ze te gaan bellen. Toen begon de discussie. Ik had alles verkeerd gedaan en ik was maar een sloper. Er werd zelfs gesuggereerd dat ik alles opzettelijk stuk had gemaakt. (Waarom zou ik een spel bestellen bij een bedrijf en het vervolgens stuk maken? Geniet ik van gezeur? Ik kan wel leukere dingen bedenken) . Na een discussie van 20 min mocht ik het spel terugsturen. Het bedrag zou worden teruggestort.
De zelfde dag het spel teruggestuurd en direct op bol.com het spel besteld (kost wat meer, maar wel een goed service), Tot op heden wacht ik nog op mijn geld. Op mailen wordt slecht gereageerd. Op ongeveer de helft van de mailtjes krijg ik überhaupt een antwoord. Meestal is dit antwoord 1 regel. Vaak wordt er om formulieren, nummers of gegevens gevraagd. De formulieren heb ik of nooit gekregen of al naar ze opgestuurd. Ik wordt gewoon aan het lijntje gehouden...
Afgelopen week heb ik weer een mail gestuurd. Er stond een dreigement in. Mocht het bedrag niet voor 01-03-2014 zijn teruggestort dan zou ik dit bericht op hun facebook pagina zetten, een klacht indienen bij Tros Radar en een klacht indienen bij De Consumentenbond . Aangezien je dit bericht leest weet je uitkomst.
Hopelijk heeft mijn verhaal je geholpen bij het maken van je beslissing. Mocht je nog weten waar ik nog meer klachten kan indienen laat dit dan even weten. Op die manier kan ik doorgaan met klachten indienen totdat ik eindelijk mijn geld terugkrijg.
Met vriendelijke groet
S Boersen
Re: SMARTGAMER
Geplaatst: 01 mar 2014 13:37
door sboersen
Net dit bericht ontvangen van Smartgamer. Ik hou u op de hoogte
Wij lazen net uw bericht op onze facebook daarom nog even informatie over de restitutie.
De restitutie heeft afgelopen donderdag plaatsgevonden via onze betaalprovider.
Gemiddeld duren restituties 2 a 3 werkdagen.
U zult dus maandag of dinsdag het bedrag op uw rekening ontvangen.
Indien u verdere informatie nodig heeft dan horen we graag van u.
Mvg,
Monique van Hoeven
SmartGamer.nl