LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkiezing Beste Restaurant van Nederland

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Wendytjuh

Verkiezing Beste Restaurant van Nederland

Ongelezen bericht door Wendytjuh »

Ik ga vaak uit eten en vind het dan ook leuk om mijn mening te geven over wat in mijn ogen het beste restaurant van Nederland is. Je kunt meestemmen en dat heb ik dan ook gedaan.

Het jammere hieraan is alleen, dat wanneer je dat doet, je daarna gebombardeerd wordt met nieuwsbrieven en acties van partijen waar je je nooit voor hebt ingeschreven. Natuurlijk staat er iets over geschreven in de voorwaarden,maar dit is niet normaal! Ik heb wel 10 nieuwsbrieven gekregen in de afgelopen dag na het stemmen.

Ik zou eigenlijk willen zeggen: stem niet en ga gewoon lekker uit eten bij het restaurant dat jij vindt dat het beste van Nederland is! Want dit is niet leuk meer!

sjoegel

Re: Verkiezing Beste Restaurant van Nederland

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ze zijn echt niet benieuwd naar jouw mening :lol: . Ze hebben alleen belang bij jouw email adres om reclame te maken waar ze voor betaald krijgen.

tenormin

Re: Verkiezing Beste Restaurant van Nederland

Ongelezen bericht door tenormin »

Hoe kan je nu het beste restaurant van Nederland zelf beoordelen. Kan me voorstellen dat iemand ergens graag eet, het goed is en weer terugkomt. Maar, hoe goed de naam ook, je gaat toch niet heel Nederland door crossen om dan een beoordeling te geven. Heb een paar maanden geleden in Le Garage gegeten; goede naam: nou, voor mij was het net geen bagger, maar zou het zelfs niet onder goed willen plaatsen. Moet er eerlijkheidshalve bij toevoegen dat Braakhekke niet meer 'le patron' was/is. Maar weet ook niet of het toen wel beter zou zijn geweest.

Gesloten