Pagina 1 van 1

Klacht Ziggo

Geplaatst: 23 sep 2013 19:47
door meijeringw
Verwijderd.

Re: Klacht Ziggo

Geplaatst: 23 sep 2013 20:12
door Dennissop
Ziggo heeft ook voor bestaande klanten acties. Je kan een HD recorder kopen voor 119 euro of een ontvanger voor 69euro.
Heb zelf pas gebeld voor een wifi modem , en dit kon zonder problemen worden omgeruild. Waarom zouden ze je moeten belonen ? Je neemt diensten af betaald daarvoor en ziggo zorgt dat er signaal is.

Re: Klacht Ziggo

Geplaatst: 23 sep 2013 20:17
door olaf79
Verwacht niet te veel van het ziggo Wifi modemrouter. Je kunt beter een paar tientjes investeren en een goede losse wifi router kopen.
Bij welke provider krijg je gratis een hd recorder twv 300 euro?

Ziggo heeft recent nog een vasteklanten actie gehad. Toen kon je de recorder flink onder de marktprijs kopen. Nooit een mailing gehad?

Re: Klacht Ziggo

Geplaatst: 23 sep 2013 20:50
door sjohie
meijeringw schreef:Beste forum-gebruikers,

Ik wou bij deze even mijn ongenoegen uitten over de gang van zaken bij Kabelprovider Ziggo.

Ik ben al klant bij Ziggo (met alles in 1) vanaf het moment dat ze begonnen zijn, voorheen Casema, @home en nu Ziggo. De technologie ontwikkelt zich steeds verder en ik heb nooit geklaagd of iets geeist. Maar dit vind ik echt te ver gaan.

Ook heb ik nooit iets van Ziggo gevraagd (te denken aan vaste klantenkorting, extra producten, aanbiedingen o.i.d.). Op dit moment biedt Ziggo het volgende voor NIEUWE klanten:
- Een gratis tablet
- half jaar korting (korting kan een verschil maken van ongeveer 200 euro)
- HD Recorder voor 49.-
- HD ontvanger (gratis)

Nieuwe klanten kunnen hier een keuze uit maken.

Ik ben dus al wel 10 jaar als het niet langer is klant bij Ziggo en wat krijg ik?
- Als ik bel dat ik een wi-fi modem wil hebben, omdat ik nu een (niet goed functionerende) router gebruik van sweex, welke tenslotte door Ziggo niet ondersteund word (tenzij je ervoor betaald door gebruik te maken van een Service plus telefoonlijn) krijg ik letterlijk het antwoord: Sloop een poort van het modem, dan komt er een monteur en die zal dit vaststellen en krijgt u een nieuw modem. Ik ben hier op ingegaan, want ik vind het abnormaal dat ik een apparaat moet slopen om een nieuwere versie te krijgen!
- Daarbij komt dat ik al jaren dezelfde HD-ontvanger heb en ik nu ook graag gebruik wil maken van een HD-recorder. En dan heb ik het over de Humax die Ziggo aanbiedt. Deze kan ik alleen krijgen als ik de volle mep betaal.

Dus ik, een trouwe vaste klant waar Ziggo al JAREN aan verdiend, moet een poort van een modem slopen om een nieuwe (wi-fi modem) toegestuurd te krijgen en moet de volle mep betalen voor een Humax hd recorder omdat ik al klant ben. Dus je word als het ware GESTRAFT omdat je al klant bent. Te ZOT voor woorden.

Binnenkort zal ik dan ook een overstap maken naar een provider die mij deze wel gratis levert, of ik moet mijn abonnement bij Ziggo opzeggen en opnieuw aanmelden. Probleem hierbij is dat ik dan waarschijnlijk mijn nummer kwijt ben. Hier ga ik mij nog in verdiepen, maar asociaal dit. Ziggo heeft kapitalen aan mij verdiend. Daarbij komt ook nog dat ik mensen heb AANBEVOLEN voor Ziggo te kiezen en dan krijg je dit op je bord.

Ziggo moet hier echt iets aan gaan doen, want dit gaat ze een hoop geld kosten.

Met vriendelijke groet,

Meijering
Hoe is het de verantwoordelijkheid van Ziggo dat je een slecht functionerende Sweex router hebt? Of ga je bijvoorbeeld met een brakke Sony autoradio ook klagen bij Volvo, omdat dat toevallig de auto is waar je die radio in hebt gemonteerd?

En je non-wifi modem werkt goed, welke ook hoort bij je afgesloten contract toentertijd, dus waarom moeten zij je een wifi-modem leveren?

Wat betreft die HD decoders, daar zijn ook acties mee geweest voor bestaande klanten, dus dan heb je niet op zitten letten. Ik als Ziggo klant heb die mailing wel gezien in ieder geval. Maar als je wat kan praten, kan je nog wel een dealtje met ze maken als je zegt te willen overstappen aldus een collega van me ~6 maanden geleden.

Re: Klacht Ziggo

Geplaatst: 24 sep 2013 15:13
door cathand
Ook wij zijn al vanaf het begin klant van ZIGGO.
Ik heb ook gevraagd om ons abb. weer voor 2 jaar te verlengen, maar nop Tablet etc etc etc , terwijl vrinden van ons de zelfde vraag voorlegde bij ZIGGO....voila een Tablet enz enz !!

Ik kreeg te horen dat er een foutje was ingeslopen....jammer dan, om onze modem om te ruilen voor WIFI router, konden wij eerst voor 99.00euries een HD ontvanger kopen met smardcard, (die wij achteraf absoluut niet nodig hadden) wisten wij veel...ZIGGO is de specialist) , maar konden deze niet retourneren...gekocht is gekocht...staat netjes ingepakt in de kast.

we hebben 'n WI-FI router van ZIGGO !!!! inmiddels

Kregen te horen maar U heeft toch een smart card voor de TV.geactiveerd...ja.......?!!???!!!! niks aan het handje.
digitale ontvanger.....??? U raadt het.......helemaal niet nodig......smartcard is ook geactiveerd....ja ja we volgen de stappen die de spec. ons voorleggen..........nee nee niet dom...weggegooid geld.

Op dit moment storing op storing bij ZIGGO in de regio......kunnen zelfs geen nw.ander e-mailadres aanmaken...werkt gewoon niet............1200 gebeld....keuze menu's veranderd...sorry voor het ongemak.......het zal ooit wel goed komen hoop ik.