Pagina 1 van 1

Vodafone galaxy s3

Geplaatst: 24 sep 2013 13:02
door djericb
Van galaxy s3 is spontaan een schuur in het beeldscherm ontsaan nadat het toestel warm werd.

ter reparatie aan geboden en nu zeggen ze dat ik er op gezeten heb
wat dus niet waar is .
Of ik nu even 200 euro wil betalen om het te laten maken.
In de winkel op het buikslotermeer plein zeiden ze dat er een haarscheur in zat en dat het niet doorliep.
We gaan kijken of samsung dit wil vergoeden want het lijkt niet dat het u schuld is.

heb het apparaat pas 4 maanden.
klanten service gebeld en wimpelt je af en zegt regel het maar bij de winkel.
Hele slechte service bij vodafone heb 2 abonnementen waarvan er een afloopt die ga ik dus niet verlengen.
Wat nu ?

Re: Vodafone galaxy s3

Geplaatst: 24 sep 2013 14:12
door laurens043
hoe weet je dan dat ie te warm was, had je de telefoon in de hand of zo.en als zij zeggen dat het door zitten komt ,gaf ik hem op bij de verzekering

Re: Vodafone galaxy s3

Geplaatst: 04 okt 2013 19:13
door cordelooze1953
ik heb sinds eind mei 2013,een telefoon samsung s3,,overigens een prima toestel met veel opties,daarover geen klachten,maar nu is mijn beeldscherm uitgevallen toen ik het toestel s''morgens vroeg van de lader haalde,hij is absoluut niet gevallen maar toch zag ik links boven het scherm een miniscuul haarscheurtje,ik kan wel opstarten en dat gebeurt ook maar dan blijft het scherm donker,samsung nederland gebelt,zij antwoordde dat het toestel wellicht gevallen was en dat de garantie dat niet dekte ik denk dat ik hier niet mee akkoord hoef te gaan,na wat navraag en onderzoek heb ik gehoord dat er meer mensen zijn met deze klachten,het zou toch te zot zijn dat ik na 4 maanden wordt afgescheept door samsung dat het onder gebruikersschade valt dus buiten de fabrieksgarantie, gaarne uw advies,
met vriendelijke groet cor de looze

Re: Vodafone galaxy s3

Geplaatst: 08 okt 2013 12:15
door Davidoff2013
Misschien vervelend om te zeggen, maar de oorzaak van een barst of scheur in het scherm valt niet te controleren, in 99% van de gevallen komt het door stoot-, val- of drukschade, daarom kunnen bedrijven hier niet van afwijken. In jouw geval is dat uiteraard erg vervelend!