t-mobile-abbonement verlengen
Geplaatst: 25 sep 2013 21:16
bij t-mobile hebt ik gisteren 24-9-13 aangegeven dat mijn foon stuk is. ik moest nog een maand voor dat mijn contract afliep.
nu hebt ik nieuwe abbonement afgesloten .en is mijn verzekerd dat ik binnen 24 uur mijn foon had .
nu had ik vanmorgen weer gebeld want ik had geen mail ontvangen van het koeriers bedrijf .
de man verzekerde mij dat ik mijn foon morgen zou hebben en dat voor 17.15 datum 25-9-13 .
de koerierbedrijf contact met mij op nam .nu om 17.30 gebeld vanavond 25-9-13.
wat blijkt is mijn contract in de computer vast gelopen te zijn .. de technische dienst van t-mobile neemt contact met mij op.maar hoe lang dit ging duren zeiden ze niet .
ze sluiten binnen een minuut een contract af beloven je van alles .dat ze binnen 24 uur een telefoon regelen.maar als er een computer storing is moet ik een aantal dagen wachten .dat is toch een vreemde zaak.ze kunnen dan toch gewoon bij voorbeeld alvast morgen de telefoon opsturen .
ik vindt die vreemde zaak .en elke keer wordt ik in de wacht gezet .ga gewoon elke dag bellen .
ik ben al 10 jaar klant bij t-mobile maar vindt dit superslecht .en ook de afhandeling
michel
nu hebt ik nieuwe abbonement afgesloten .en is mijn verzekerd dat ik binnen 24 uur mijn foon had .
nu had ik vanmorgen weer gebeld want ik had geen mail ontvangen van het koeriers bedrijf .
de man verzekerde mij dat ik mijn foon morgen zou hebben en dat voor 17.15 datum 25-9-13 .
de koerierbedrijf contact met mij op nam .nu om 17.30 gebeld vanavond 25-9-13.
wat blijkt is mijn contract in de computer vast gelopen te zijn .. de technische dienst van t-mobile neemt contact met mij op.maar hoe lang dit ging duren zeiden ze niet .
ze sluiten binnen een minuut een contract af beloven je van alles .dat ze binnen 24 uur een telefoon regelen.maar als er een computer storing is moet ik een aantal dagen wachten .dat is toch een vreemde zaak.ze kunnen dan toch gewoon bij voorbeeld alvast morgen de telefoon opsturen .
ik vindt die vreemde zaak .en elke keer wordt ik in de wacht gezet .ga gewoon elke dag bellen .
ik ben al 10 jaar klant bij t-mobile maar vindt dit superslecht .en ook de afhandeling
michel