Telfort leverd niet
Geplaatst: 28 sep 2013 11:32
Ik had een abonnement voor telefoon en internet bij Telfort.
Vanaf het begin waren er problemen met vast bellen en met internetverbindingen.
Na vele klachten ( die je natuurlijk moet plegen met je mobiel) en tot vier keer toe
een andere modem te hebben gekregen, werd ik plotseling zonder voorkennis van Telfort
afgesloten. Ik weer ( mobiel ) bellen met Telfort, en daar werd mij medegedeeld dat ik
inderdaad afgesloten was. Ik vertelde dat ik hier niets vanaf wist, maar ik bleef afgesloten.
Ik heb toen een andere provider gevonden, en binnen enkele dagen was ik weer aangesloten.
Nu eist Telfort dat ik de laatste afrekening ad 30.98 euro betaal, anders krijg ik te maken
met incasso. Telfort levert niet, geen telefoon of internet. Maar wil wel dat ik de rekening betaal.
Volgens mij is het zo, als er niet geleverd word dan hoef ik niet te betalen.
Zelfs de Wi-Fi werkte niet, er lag constant een kabel door het huis om te kunnen internetten.
Ik adviseer Telfort om wat minder geld aan reclames uit te geven, en de klanten een goeie modem met wi.fi te leveren. Mocht Telfort hier toch mee doorgaan met dreigementen, dan krijgen zij een factuur van mij voor de gemaakte telefoonkosten met de mobiel. D van Rooijen Rijswijk
Vanaf het begin waren er problemen met vast bellen en met internetverbindingen.
Na vele klachten ( die je natuurlijk moet plegen met je mobiel) en tot vier keer toe
een andere modem te hebben gekregen, werd ik plotseling zonder voorkennis van Telfort
afgesloten. Ik weer ( mobiel ) bellen met Telfort, en daar werd mij medegedeeld dat ik
inderdaad afgesloten was. Ik vertelde dat ik hier niets vanaf wist, maar ik bleef afgesloten.
Ik heb toen een andere provider gevonden, en binnen enkele dagen was ik weer aangesloten.
Nu eist Telfort dat ik de laatste afrekening ad 30.98 euro betaal, anders krijg ik te maken
met incasso. Telfort levert niet, geen telefoon of internet. Maar wil wel dat ik de rekening betaal.
Volgens mij is het zo, als er niet geleverd word dan hoef ik niet te betalen.
Zelfs de Wi-Fi werkte niet, er lag constant een kabel door het huis om te kunnen internetten.
Ik adviseer Telfort om wat minder geld aan reclames uit te geven, en de klanten een goeie modem met wi.fi te leveren. Mocht Telfort hier toch mee doorgaan met dreigementen, dan krijgen zij een factuur van mij voor de gemaakte telefoonkosten met de mobiel. D van Rooijen Rijswijk