Op 24-9-2013 een nieuwe led tv gekocht bij mediamarkt online.
Tv zou op 25-9-2013 geleverd worden volgens track en trace om 9.25 uur
9.35 telefoontje uit Belgie van vervoerder Fiege dat de TV niet in de auto is en gaan de zaak uitzoeken en bellen terug.( niemand belt terug )
Heb de klantenservice van MM gebeld met het verzoek de aankoop te annuleren en het geld terug te storten. Ze zullen de vervoerder bellen.
26-9-2013 Volgens de vervoerder is de TV zoek en is niet meer teruggevonden.
Na diverse telefoontjes naar de MM en vervoerder zijn we na een week nog geen stap verder.
MM wil eerst de zoekgeraakte tv terug voordat ze overgaan tot annulering.
Weet iemand hoe ik dit zo snel mogelijk opgelost kan krijgen.
Ik zal hoe dan ook nooit meer iets bij Mediamarkt online kopen.
8-10-2013 Geld op mijn rekening teruggestort.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tv mediamarkt
tv mediamarkt
Laatst gewijzigd door PEKKIE op 08 okt 2013 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
- Locatie: Gronau
Re: tv mediamarkt
Koop schriftelijk ontbinden en MM een termijn stellen voor terubetaling.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: tv mediamarkt
Uhm .. MM kan zoveel willen - maar ZIJ dienen met de vervoerder dingen te regelen - daar sta jij buiten.
Je hebt besteld, betaald, en voor zover we weten (en jij ook) heeft men niets verzonden - omdat het niet is aangekomen.
Dus, MM kan kiezen - nogmaals een TV aan jou verzenden, of je geld terugbetalen.
Ik zou advies van Wonderwall volgen - en inderdaad de bestelling ontbinden op grond van wanprestatie (men levert niet) - en daarin de eis stellen dat men het aankoopbedrag (en eventueel betaalde verzendkosten) aan jou terugbetaald. (Het kan zijn dat dit tot 30 dagen duurt - da`s het maximale)
Je hebt besteld, betaald, en voor zover we weten (en jij ook) heeft men niets verzonden - omdat het niet is aangekomen.
Dus, MM kan kiezen - nogmaals een TV aan jou verzenden, of je geld terugbetalen.
Ik zou advies van Wonderwall volgen - en inderdaad de bestelling ontbinden op grond van wanprestatie (men levert niet) - en daarin de eis stellen dat men het aankoopbedrag (en eventueel betaalde verzendkosten) aan jou terugbetaald. (Het kan zijn dat dit tot 30 dagen duurt - da`s het maximale)