Tele2
Geplaatst: 04 okt 2013 11:12
Sinds 6 juni 2013 ben ik doende over te stappen naar Tele 2.
Ik heb 3,5 maand zonder TV, telefoon en internet gezeten.
In het kort de geschiedenis: Er is bij u een flink dossier aanwezig !
6 juni: Aanvraag Glasvezelpakket via internet MET NUMMERBEHOUD
7 juni: brief ontvangen mbt Tele2, maar dit blijkt een ADSL Pakket.
Ik heb dit pakket ontvangen, maar niet aangesloten, want mijn huis is 4 jaar geleden omgebouwd ivm Glasvezel pakket van XMS, de vorige provider.
Juni enkele keren gebeld met de klantenservice. Uiteindelijk werd mijn dossier overgenomen door het “Hoofdkantoor”. Moest weer bellen met afd Verkoop om voor de 2e keer het Glasvezelpakket weer aan te vragen. Zo gedaan MET vermelding van NUMMERBEHOUD. Toezegging gekregen dat Glasvezelpakket zou worden geleverd en geïnstalleerd
19 juli: Welkomstbrief van Tele2 Glasvezel.
3 aug: Brief ontvangen dat het contract per 1 september door Tele2 wordt beëindigd.
19 aug: met Mireille Kemphuis gesproken van uw hoofdkantoor, die uiteindelijk bereid was COULANCE regels toe te passen.
Aug met Klantenservice gebeld en tijdens het gesprek meegedeeld dat ik het contract helemaal wenste te beeindigen. Er werd mij telefonisch medegedeeld: Onaanvaardbaar. En de hoorn werd erop geknald.
27 aug: weer Welkomstbrief van Tele2 Glasvezel, omdat eea niet goed was gegaan. Men had het tijdelijke nummer ingevoerd bij u en daarom werd de zaak weer gecancelled. Ik moest opnieuw naar de afdeling verkoop om alles over te doen
Dat gedaan onder vermelding van MET NUMMERBEHOUD.
In totaal heb ik 4 keer met de afdeling VERKOOP moeten bellen om over te kunnen stappen naar
Tele 2. Met elke keer een wachttijd van 10 werkdagen. Ik heb € 50 verbeld met de afdeling
Klantenservice en alle telefoon met mijn mobiel moeten voeren. Ik ben diverse keren zeer onheus
toegesproken, waarbij ook 2 keer het gesprek door Tele 2 eenzijdig en voortijdig werd beëindigd.
Ik zou diverse keren worden teruggebeld, hetgeen 1 keer gebeurde, nl op 30 september jl met de
mededeling dat NUMMERBEHOUD niet kon worden geleverd.
Dit is absoluut onacceptabel en ik moet u helpen herinneren aan:
• Het besluit nummerportabiliteit in de telecommunicatiewet art 4.10
• Dat u het nummer een maand in de koelkast diende te behouden
• Dat u binnen 10 werkdagen mijn oude nummer [telefoonnummer verwijderd] werkbaar dient te maken voor inkomend en uitgaand verkeer.
Hoogachtend,
Ik heb 3,5 maand zonder TV, telefoon en internet gezeten.
In het kort de geschiedenis: Er is bij u een flink dossier aanwezig !
6 juni: Aanvraag Glasvezelpakket via internet MET NUMMERBEHOUD
7 juni: brief ontvangen mbt Tele2, maar dit blijkt een ADSL Pakket.
Ik heb dit pakket ontvangen, maar niet aangesloten, want mijn huis is 4 jaar geleden omgebouwd ivm Glasvezel pakket van XMS, de vorige provider.
Juni enkele keren gebeld met de klantenservice. Uiteindelijk werd mijn dossier overgenomen door het “Hoofdkantoor”. Moest weer bellen met afd Verkoop om voor de 2e keer het Glasvezelpakket weer aan te vragen. Zo gedaan MET vermelding van NUMMERBEHOUD. Toezegging gekregen dat Glasvezelpakket zou worden geleverd en geïnstalleerd
19 juli: Welkomstbrief van Tele2 Glasvezel.
3 aug: Brief ontvangen dat het contract per 1 september door Tele2 wordt beëindigd.
19 aug: met Mireille Kemphuis gesproken van uw hoofdkantoor, die uiteindelijk bereid was COULANCE regels toe te passen.
Aug met Klantenservice gebeld en tijdens het gesprek meegedeeld dat ik het contract helemaal wenste te beeindigen. Er werd mij telefonisch medegedeeld: Onaanvaardbaar. En de hoorn werd erop geknald.
27 aug: weer Welkomstbrief van Tele2 Glasvezel, omdat eea niet goed was gegaan. Men had het tijdelijke nummer ingevoerd bij u en daarom werd de zaak weer gecancelled. Ik moest opnieuw naar de afdeling verkoop om alles over te doen
Dat gedaan onder vermelding van MET NUMMERBEHOUD.
In totaal heb ik 4 keer met de afdeling VERKOOP moeten bellen om over te kunnen stappen naar
Tele 2. Met elke keer een wachttijd van 10 werkdagen. Ik heb € 50 verbeld met de afdeling
Klantenservice en alle telefoon met mijn mobiel moeten voeren. Ik ben diverse keren zeer onheus
toegesproken, waarbij ook 2 keer het gesprek door Tele 2 eenzijdig en voortijdig werd beëindigd.
Ik zou diverse keren worden teruggebeld, hetgeen 1 keer gebeurde, nl op 30 september jl met de
mededeling dat NUMMERBEHOUD niet kon worden geleverd.
Dit is absoluut onacceptabel en ik moet u helpen herinneren aan:
• Het besluit nummerportabiliteit in de telecommunicatiewet art 4.10
• Dat u het nummer een maand in de koelkast diende te behouden
• Dat u binnen 10 werkdagen mijn oude nummer [telefoonnummer verwijderd] werkbaar dient te maken voor inkomend en uitgaand verkeer.
Hoogachtend,