LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mailtje naar Leaseverlies gestuurd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

Mailtje naar Leaseverlies gestuurd

Ongelezen bericht door el »

Geachte mevrouw/meneer,

Graag zou ik de stichting willen verzoeken om eens met een reactie naar buiten te komen v.w.b. de huidige ontwikkelingen over Dexia in de media, met name de bekendmaking van Dexia om de sluitingstermijn voor het Dexia aanbod met drie weken te verlengen.
Dexia speelt een politiek spelletje om zoveel mogelijk mensen over te halen om het aanbod toch maar te tekenen met als enige doelstelling om zoveel mogelijk mensen juridisch monddood te maken.
Ik kan mij goed voorstellen dat heel veel mensen in verwarring raken omdat ze totaal geen advies krijgen van de stichting die al maanden helemaal niets van zich laat horen.
Mensen worden hier onzeker door en nemen misschien beslissingen waar ze later spijt van krijgen.

Een ander probleem is dat heel veel van de gedupeerden waarschijnlijk niet eens over een computer thuis beschikken, juist deze mensen horen helemaal niets, worden hier onzeker door en nemen misschien ook verkeerde beslissingen.
Zelf twijfel ik ook wel eens over wat ik nu moet doen, maar als ik dan op het Radar forum kijk dan voel ik mij weer gesteund door de mede gedupeerden daar.

Het feit dat er maar 200 mensen aanwezig waren op de Payback demonstratie is mede veroorzaakt doordat de stichting Leaseverlies niet wilde samenwerken met Payback om alle leden van de stichting op de hoogte te brengen van de demonstratie van 21 mei.
Mijn mening is dat samenwerking van alle stichtingen alleen maar een positief effect kan hebben op een gunstige afloop voor alle gedupeerden, want mocht Leaseverlies de rechtzaak winnen dan zijn de gedupeerden er nog lang niet.

Wat nu ontzettend belangrijk is voor de gedupeerden is dat ze op korte termijn van hun zorgen verlost worden en niet pas over jaren want zolang houden velen het gewoon niet vol.

Informeert u ook eens bij Leaseleed, Adviesverlies, Payback en de Vermogensmonitor om ook eens te kijken of er mogelijkheden zijn om op korte termijn, zoals b.v. stopzetten van de maandelijkse incasso, iets voor de gedupeerden te bereiken.

Mijn mening is dat er door bundeling van krachten meer bewerkstelligd kan worden, met name op korte termijn, voor de gedupeerden
dan nu het geval is.

Met vriendelijke groet,

..

L. Blok

Re: Mailtje naar Leaseverlies gestuurd

Ongelezen bericht door L. Blok »

Een goede brief El. Ik stel voor dat eenieder die zich heeft aangemeld bij Leaseverlies dit bericht even copieëert in een e-mail en deze naar de Stichting stuurt. Dan zal de Stichting toch moeten gaan reageren!
Het e-mail adres is:

[email protected]

m.v.g. L. Blok

leo

Ongelezen bericht door leo »

meneer blok ik twijvel wat te doen nu ik heb mijn contrakt vernietigd ben een eegalaeser maar moet vanaf volgende maand gaan bij betalen 407 euro per maand heb een brief ontvangen dat ze niet akkoord gaan en wil nu incasso blokkeren is dit verstandig of niet. ben bang als ik blijf betalen straks nog meer kwijt ben. grt leo

klaas

Ongelezen bericht door klaas »

Helemaal top Ga zo door
Het word hoog tijd voor een Etentje

Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Beste mensen,
De laatste dagen is dhr. Bruineel veelvuldig in het nieuws.
Met de nodige ketelmuziek probeert hij in een aantal ronden zoveelmogelijk mensen bang te maken en zo over de streep te trekken.
Het waren intervieuws waar de nodige reclamebureau's aan geschaafd hebben zodat het Bruineel geneuzel wat "salonfeig' het land in kon.
Onvoorstelbaar dat dagbladen deze onbetaalde reclame voor zoete koek publiceren. Immers bij iedere publicatie haken er helaas gedupeerden af die bang zijn gemaakt en rinkelt de kassa bij Bruneel.
Een goedgelovig burger is nu eenmaal bang voor de rechter.
We leven echter in een rechtstaat.
Een rechter zal iemand die, zich niet aan crimineel gedrag schuldig maakt en die door een stel "boeven in krijtjespakken" om de tuin is geleid,het vel niet over de neus halen.
We dienen een zo groot en recht mogelijk front te blijven vormen.
Ongetwijfeld zal de "bende van Bruneel" binnenkort enkele deurwaarders op pad sturen.
In deze ronde zullen er opnieuw mensen afhaken die het gevecht niet verder aandurven.
Een deurwaarder kan echter niets zonder een uitspraak van de rechter.
De rechtelijke macht in Nederland is nu al verstopt en heeft zeer zeker geen tijd voor Bruneel met zijn 100.000 legio gedupeerden die hij wil uitkleden.
De kosten van een deurwaarder zijn beperkt en na een uitspraak kan er altijd nog beroep worden aangetekend.
Gezien de opdeling van Dexia is de hele zaak dan allang geexplodeerd. Niet betalen dus en vooral rustig blijven.

Bruneel en de zijnen hebben met hun schandalige winsten en woekerrentes die over de kontrakten zijn berekend, zoveel geld verdient, dat hij de restschulden makelijk zelf op kan hoesten.

De criminelen zitten niet in de bak, maar lopen vrij op straat rond.

scio

Ongelezen bericht door scio »

en heeft het zin

Gesloten