Met PROXIS heb ik goede ervaringen. Ze versturen gratis, ze zijn niet duur; alleen de website heeft niet ZO veel info als Frontstage vroeger. Vooruitbetalen kun je als nadeel zien. Dat valt bij Proxis mee. Alleen is inderdaad zo dat ze TE SNEL een betalingsherinnering sturen. En als je al wel betaald hebt, kost het soms HEEL ERG VEEL moeite ze te overtuigen dat het bedrag bij hun binnen is. Het is daar een rommeltje?!; ook al vermeld je braaf dat duffe 'bestelnummer' erbij.
Een 'voordeel' van vooruit betalen is dat je niet je bestelling hoeft te annuleren als je je opeens bedenkt.
Bol.com is goed, lekker accepgirootje betalen....! Hun site heeft echter minder info, je betaalt altijd verzendkosten, en ze zijn niet meer zo goedkoop. Voor de lage prijzen ga naar LAPIS.to (Kijk sowieso bij
www.vergelijk.nl...) LAPIS kun je lekker ophalen in Hilversum.
Maar probeer ook
www.kelkoo.com In Groot Britannie zijn goedkope winkels; probeer
www.play.com en playusa.com Maar je moet wel een creditkaart hebben. Ze zijn VEEL goedkoper dan de DVD winkels in Nederland, en BETERE KEUS in regio 2 disks. (Bonusmateriaal!)
Verzenden gratis, en ruilmethode soepel.
Helaas heb ik van 1 geretourneerd artikel NOG STEEDS mijn geld niet terug........ Ik moet nog even blijven drammen, blijkbaar. De toezegging komen ze niet na. Maar de rest is positief, dus!
Mijn ervaring is dat er geen belasting bij komt. Ze versturen van de kanaaleilanden, geloof ik.
www.cd-wow.com is ook wel OK. Naar mijn ervaring ook geen extra tax als de DVD boven de 22,= grens zit.
www.Playusa.com heeft Regio1, maar daar krijg je zeker wel belasting erbovenop boven de 22 euro! (over totaalbedrag van DVD PLUS VERZENDKOSTEN) Dat geldt ook voor Amazon.com etcetera.
Uit Canada bestellen onder de 22 euro kan voordelig zijn. Dvdsoon.com heb ik eens gebruikt. (Lekker goedkoop BLAXPLOITATION van MGM met commentaartrack, regio 1)
Wie kan me uitleggen waarom amazon.de op een CD-Rom van 35 euro ofzo, er (binnen de EU!!) er nog belasting overheen gooit! Is dit vanwege verschil in BTW ofzo ? Amazon.de reageert alleen met domme standaard-mails, en de vriendelijke belastingdienst wist het ook even niet. 'Ieder land kan doen wat-i wil', zoiets.......
Waarom extra belasting voor een CD-Rom uit duitsland ?? Vrije europese markt - dat geldt wel voor U.K., maar niet voor Duitsland??