LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio...speciaal aan bod voor Stroom...
Oxxio...speciaal aan bod voor Stroom...
L.S.
Brief gehad van Oxxio...Voordelig tarief voor trouwe Oxxio klanten...
Mijn huidige overeenkomst voor Stroom loopt in dec. af.
Uw Stroomtarief nu: €0,2329 veranderd in €0,2099 .
Dat is toch een heel verschil...Mooi!!!...
Op de achterkant staan onderwerpen als Levering/Belastingen/Vastrecht/Netwerk en dergelijke...
Even gekeken bij Vastrecht: Naast het leveringstarief betaald U ook €4,59 per maand...
Dat is per jaar dus €55,08...
Dat was €30,35...
Dat is ook een heel verschil...Niet zo Mooi!!!...
Zeker niet als je dit zo terloops op op de achterkant van een brief verneemt!!!...
Groet,
.......Henk.
Brief gehad van Oxxio...Voordelig tarief voor trouwe Oxxio klanten...
Mijn huidige overeenkomst voor Stroom loopt in dec. af.
Uw Stroomtarief nu: €0,2329 veranderd in €0,2099 .
Dat is toch een heel verschil...Mooi!!!...
Op de achterkant staan onderwerpen als Levering/Belastingen/Vastrecht/Netwerk en dergelijke...
Even gekeken bij Vastrecht: Naast het leveringstarief betaald U ook €4,59 per maand...
Dat is per jaar dus €55,08...
Dat was €30,35...
Dat is ook een heel verschil...Niet zo Mooi!!!...
Zeker niet als je dit zo terloops op op de achterkant van een brief verneemt!!!...
Groet,
.......Henk.
Re: Oxxio...speciaal aan bod voor Stroom...
O, dat vastrecht van 55 euro valt dan nog wel mee.
Die I-pad klanten van Oxxio betalen bijna 80 euro per produkt(3 jaar vast)
Topper hoor dat Oxxio..
Die I-pad klanten van Oxxio betalen bijna 80 euro per produkt(3 jaar vast)
Topper hoor dat Oxxio..
Even op de OxxioSite gekeken...
Tarieven...Producten...Oxxio Budget Vastrecht €55,06...per product.
Vastrecht InControle €119,39...per product. [??? hoeveel jaars contract]
Bij de InControl box krijgt u een Samsung Galaxy Tab3 7” 8GB Wi-Fi
vastrecht Oxxio I-pad €79,13...per product. [was 3jaars contract]
Een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook.
Gaat lekker bij Oxxio!!!...Bob Schurkjens zal wel zeggen een sigaar uit eigen InControle Box...
Tarieven...Producten...Oxxio Budget Vastrecht €55,06...per product.
Vastrecht InControle €119,39...per product. [??? hoeveel jaars contract]
Bij de InControl box krijgt u een Samsung Galaxy Tab3 7” 8GB Wi-Fi
vastrecht Oxxio I-pad €79,13...per product. [was 3jaars contract]
Een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook.
Gaat lekker bij Oxxio!!!...Bob Schurkjens zal wel zeggen een sigaar uit eigen InControle Box...
Ook "speciaal aanbod" gehad voor groene stroom.
Dit ivm afloop contractperiode medio oktober.
Genoemd worden redelijke kWh-prijzen, maar toelichting op achterzijde brief vermeld:
Vastrecht 6,99 euro per maand excl. BTW ; Was 2,72 euro/mnd ex BTW
Ik zal maar niet uitrekenen hoeveel % dit een verhoging is!!!
Zo kan je nog eens lagere kWh-tarieven presenteren.......
Dit ivm afloop contractperiode medio oktober.
Genoemd worden redelijke kWh-prijzen, maar toelichting op achterzijde brief vermeld:
Vastrecht 6,99 euro per maand excl. BTW ; Was 2,72 euro/mnd ex BTW
Ik zal maar niet uitrekenen hoeveel % dit een verhoging is!!!
Zo kan je nog eens lagere kWh-tarieven presenteren.......
Mooi dat speciaal nu eindelijk eens aan bod is komt....
In de energievergelijker van de Consumentenbond zijn de volgende kosten voor vastrecht, afhankelijk van type gas, type elektra en tarief, opgenomen:
Vastrecht...Vastrecht..Leverancier........Type.......Type.......Levering
Gas.............Elektra.................................Gas.........Elektra...Tarief
71,88..........71,88........Budgetenergie...Groen.....Grijs.......Vast
38,72..........18,15........Delta...................Groen.....Grijs.......Vast
29,91..........29,91........Dong...................Groen.....Grijs.......Vast
27,66..........27,66........Eneco..................Groen.....Grijs.......Vast
48,00..........48,00........Eneco..................Groen.....Grijs.......Variabel
59,53..........59,53........Energiedirect......Grijs........Grijs.......Vast
83,53..........59,53........Energiedirect......Groen.....Grijs.......Vast
..0,00............0,00........e-on....................Groen.....Grijs.......Vast
41,96..........41,96........Essent.................Groen.....Grijs.......Vast
24,25..........24,25........Greenchoice.......Groen.....Groen....Vast
29,91..........35,86........Nuon..................Grijs........Grijs.......Variabel
29,91..........35,86........Nuon..................Grijs........Grijs.......Vast
83,88..........83,88........NEM....................Groen.....Grijs.......Vast
59,90..........59,90........Oxxio..................Groen.....Grijs.......Variabel
Vastrecht...Vastrecht..Leverancier........Type.......Type.......Levering
Gas.............Elektra.................................Gas.........Elektra...Tarief
71,88..........71,88........Budgetenergie...Groen.....Grijs.......Vast
38,72..........18,15........Delta...................Groen.....Grijs.......Vast
29,91..........29,91........Dong...................Groen.....Grijs.......Vast
27,66..........27,66........Eneco..................Groen.....Grijs.......Vast
48,00..........48,00........Eneco..................Groen.....Grijs.......Variabel
59,53..........59,53........Energiedirect......Grijs........Grijs.......Vast
83,53..........59,53........Energiedirect......Groen.....Grijs.......Vast
..0,00............0,00........e-on....................Groen.....Grijs.......Vast
41,96..........41,96........Essent.................Groen.....Grijs.......Vast
24,25..........24,25........Greenchoice.......Groen.....Groen....Vast
29,91..........35,86........Nuon..................Grijs........Grijs.......Variabel
29,91..........35,86........Nuon..................Grijs........Grijs.......Vast
83,88..........83,88........NEM....................Groen.....Grijs.......Vast
59,90..........59,90........Oxxio..................Groen.....Grijs.......Variabel
Sorry!!!...Herstel...Oxxio...speciaal aanbod voor Stroom...GJvdZ schreef:Mooi dat speciaal nu eindelijk eens aan bod is komt....
KarelD
In mijn brief staat vermeld €4,59 [incl.btw] vastrecht per maand.
Dit is een vergoeding voor de vaste kosten die we per aansluiting maken.
En deze vaste kosten zijn waarschijnlijk [naar willekeur] door Oxxio zelf te bepalen...
Met als hoogtepunt ...Vastrecht InControle €119,39...per product. [??? hoeveel jaars contract]...
In mijn brief staat vermeld €4,59 [incl.btw] vastrecht per maand.
Dit is een vergoeding voor de vaste kosten die we per aansluiting maken.
En deze vaste kosten zijn waarschijnlijk [naar willekeur] door Oxxio zelf te bepalen...
Met als hoogtepunt ...Vastrecht InControle €119,39...per product. [??? hoeveel jaars contract]...
Laatst gewijzigd door EnergieH op 24 nov 2013 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijkt mij ook een gevalletje willekeur.EnergieH schreef:KarelD <br sab="692"><br sab="693">In mijn brief staat vermeld €4,90 [incl.btw] vastrecht per maand.<br sab="694">Dit is een vergoeding voor de vaste kosten die we per aansluiting maken.<br sab="695"><br sab="696">En deze vaste kosten zijn waarschijnlijk [naar willekeur] door Oxxio zelf te bepalen...<br sab="697">Met als hoogtepunt ...Vastrecht InControle €119,39...per product. [??? hoeveel jaars contract]...
Nergens op website van OXXIO staan bij de tarieven het bedrag van 6,99 euro/mnd; of ik nu kies voor 1 jr, 2 jr of voor 3 jr contract.
Als je dus je verbruik omlaag brengt kunnen ze met gemak je totale jaarbedrag toch even flink verhogen.
Maar goed....
dat wordt dus weer overstappen naar een aanbieder die maar iets van 20 euro/jaar rekent......
ContractDuur: Voor InControl ...Sluit een overeenkomst af voor stroom en gas en profiteer van scherpe vaste energietarieven t/m 31-12-2015...[Voor de I-pad wordt dat dan 2016]
Vastrecht InControl €119,39...per product. [...2 jaars contract...]
Bij de InControl actie krijgt u een Samsung Galaxy Tab3 7” 8GB Wi-Fi [ bij saturn...€165,- gratis bezorgen]
Vastrecht Oxxio I-pad €79,13...per product. [...3 jaars contract...]
Bij de I-pad actie een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook.
Eens even het Vastrecht optellen voor het 2 jaars contract InControl.
Vastrecht voor gas €119,39 en Vastrecht stroom ook €119,39 dat wordt dan €238,78 per jaar...
Het is een 2 jaars contract, wordt dus 2 x €238,78...is Totaal €477,56 !!!...
Moet je natuurlijk niet vergeten om aan het einde van het contract weer op te stappen...anders wordt het wel Héél Duur!!!...
Straks ,over een week of vijf, krijg ik een speciaal aanbod voor het product ... Gas ...
Met ,naar alle waarschijnlijkheid, dezelfde Sneaky Vastrecht Verhoging van €30,35 naar €55,08 [incl.btw] ...
Vastrecht InControl €119,39...per product. [...2 jaars contract...]
Bij de InControl actie krijgt u een Samsung Galaxy Tab3 7” 8GB Wi-Fi [ bij saturn...€165,- gratis bezorgen]
Vastrecht Oxxio I-pad €79,13...per product. [...3 jaars contract...]
Bij de I-pad actie een iPad, Galaxy Note of Samsung Notebook.
Eens even het Vastrecht optellen voor het 2 jaars contract InControl.
Vastrecht voor gas €119,39 en Vastrecht stroom ook €119,39 dat wordt dan €238,78 per jaar...
Het is een 2 jaars contract, wordt dus 2 x €238,78...is Totaal €477,56 !!!...
Moet je natuurlijk niet vergeten om aan het einde van het contract weer op te stappen...anders wordt het wel Héél Duur!!!...
Straks ,over een week of vijf, krijg ik een speciaal aanbod voor het product ... Gas ...
Met ,naar alle waarschijnlijkheid, dezelfde Sneaky Vastrecht Verhoging van €30,35 naar €55,08 [incl.btw] ...
Hallo,
.... dus ik ben niet ingegaan op het mooie aanbod van OXXIO met op achterzijde van de brief de (in kleine lettertjes) genoemde vaste leveringskosten van 6,99 per maand.
Overgestapt half oktober en meterstanden doorgegeven aan nieuwe leverancier.
Omdat het hoofdtelwerk achteruit loopt in de zomer (ZON!) moest OXXIO e.e.a. verrekenen.
Hun kreatieve oplossing:
We gaan vanaf april 2011 alles opnieuw uitrekenen. Immers de meterstand van april 2011 was iets lager dan die van oktober 2013. Opzich niks mis mee, tarief was hele periode gelijk.
Slechts de meterstanden op 1 okt 2012 en 1 jan 2013 ivm gewijzigde BTW cq SDE-opslag zijn redelijkerwijs geschat, maar dat zijn centenkwesties en niet nadelig.
Al met al na ca 5 weken had OXXIO e.e.a. keurig verrekend en overtollig geld teruggestort.
Nu maar weer eens in de slag met de nieuwe leverancier:
Deze heeft op de website mijn metertelwerk 1 als laagtariefbeginstand opgenomen en telwerk 2 als hoogtarieftelwerk.
Terwijl dat andersom is...... dus nu maar eens afwachten wanneer dat op hun website is aangepast zodat ik weer eigen meterstanden per juist tarief kan doorgeven.
Zo zie je maar..........
.... dus ik ben niet ingegaan op het mooie aanbod van OXXIO met op achterzijde van de brief de (in kleine lettertjes) genoemde vaste leveringskosten van 6,99 per maand.
Overgestapt half oktober en meterstanden doorgegeven aan nieuwe leverancier.
Omdat het hoofdtelwerk achteruit loopt in de zomer (ZON!) moest OXXIO e.e.a. verrekenen.
Hun kreatieve oplossing:
We gaan vanaf april 2011 alles opnieuw uitrekenen. Immers de meterstand van april 2011 was iets lager dan die van oktober 2013. Opzich niks mis mee, tarief was hele periode gelijk.
Slechts de meterstanden op 1 okt 2012 en 1 jan 2013 ivm gewijzigde BTW cq SDE-opslag zijn redelijkerwijs geschat, maar dat zijn centenkwesties en niet nadelig.
Al met al na ca 5 weken had OXXIO e.e.a. keurig verrekend en overtollig geld teruggestort.
Nu maar weer eens in de slag met de nieuwe leverancier:
Deze heeft op de website mijn metertelwerk 1 als laagtariefbeginstand opgenomen en telwerk 2 als hoogtarieftelwerk.
Terwijl dat andersom is...... dus nu maar eens afwachten wanneer dat op hun website is aangepast zodat ik weer eigen meterstanden per juist tarief kan doorgeven.
Zo zie je maar..........
KarelD
Niet zo mooi, mischien een fout van je Netbeheerder...
Krijg je ook tweemaandelijks een overzicht .?. Hoewel deze ook niet betrouwbaar zijn...
Kan natuurlijk ook een fout op de Webpagina zijn...
Tijd voor een Mailtje naar de Klantenservice...
Vermeld anders even de naam van je Leverancier en/of Netbeheerder...Wie weet reageert er iemand van de Webcare...
Niet zo mooi, mischien een fout van je Netbeheerder...
Krijg je ook tweemaandelijks een overzicht .?. Hoewel deze ook niet betrouwbaar zijn...
Kan natuurlijk ook een fout op de Webpagina zijn...
Tijd voor een Mailtje naar de Klantenservice...
Vermeld anders even de naam van je Leverancier en/of Netbeheerder...Wie weet reageert er iemand van de Webcare...
Algemeen
Mailtje naar de Klantenservice...
Advies: één onderwerp/vraag per e-mail ...één.!.!.!
Mailtje naar de Klantenservice...
Advies: één onderwerp/vraag per e-mail ...één.!.!.!
Tuurlijk al snel een mailje naar mijn nieuwe leverancier gestuurd.
Let op mijn meterstanden heeft u verkeerd verwerkt enz.enz,.....
Op 8 nov dus berichtje terugontvangen:
""""""
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie. Vanwege de drukte lukt het ons niet uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Greenchoice
""""""""""""""""""
Dus nu blijf ik maar afwachten hoelang het ""SPOEDIG"" beantwoorden gaat duren.
De kans is groot dat de problemen pas volgend jaar herkend worden, als er nieuwe meterstanden moeten worden verwerkt..... zucht.....
Gelukkig/opmerkelijk waren de twee meterstanden wel goed terecht gekomen bij de oude leverancier.
Let op mijn meterstanden heeft u verkeerd verwerkt enz.enz,.....
Op 8 nov dus berichtje terugontvangen:
""""""
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie. Vanwege de drukte lukt het ons niet uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Greenchoice
""""""""""""""""""
Dus nu blijf ik maar afwachten hoelang het ""SPOEDIG"" beantwoorden gaat duren.
De kans is groot dat de problemen pas volgend jaar herkend worden, als er nieuwe meterstanden moeten worden verwerkt..... zucht.....
Gelukkig/opmerkelijk waren de twee meterstanden wel goed terecht gekomen bij de oude leverancier.
Mailtje gehad van Oxxio...
Wij zijn blij dat u klant bij ons bent. Daarom speciaal voor u goed nieuws: ook in 2014 bent u voordelig uit met Oxxio. Wij verlagen namelijk onze tarieven. In onderstaande tabel vindt u uw verlaagde gastarief dat per 1 januari geldt. Voor stroom heeft u een voordelig vast tarief dat nog voor langere tijd vast staat. Daarnaast krijgt u met onze app heel eenvoudig meer grip op al uw energiezaken.
Van €0,6729 per m³ naar €0,6697 per m³...Vastrecht €2,75 per maand (€33,- per jaar)...Scheelt mij €1,92 per jaar...(600 m³)...
Even een mailtje terug...
Hartelijk dank voor uw mededeling over het verlagen van uw tarieven...
En met een app meer grip op mijn energiezaken...Wie wil dat nu niet..Het klonk mij als muziek in de oren...
Echter is het tijd voor mijn jaarlijkse verlengingsaanbod...Ik heb enkel één voor Stroom ontvangen...
krijg ik geen verlengingsaanbod voor Gas...Dan neem ik aan dat onderstaande van kracht wordt...en dat ik mijn (verlengde) Overeenkomst elke maand kostenloos kan opzeggen...
Vanaf 1 december 2012 zal Oxxio van geen enkele klant de overeenkomst stilzwijgend verlengen voor bepaalde tijd. Vanaf die datum sturen we u doorgaans voor de einddatum van uw overeenkomst, een verlengingsaanbod om uw tarief opnieuw voor een langere periode vast te zetten. Ontvangen wij geen reactie van u of ontvangt u van Oxxio geen verlengingsaanbod, dan wordt uw overeenkomst omgezet naar onbepaalde tijd met tarieven die voor één jaar vast staan. U kunt deze (verlengde) overeenkomst elke maand kosteloos opzeggen.
Is dit juist...en krijg ik daar een bevestiging van ...of krijg ik nog een verlengingsaanbod (1 jaar/3 jaar) voor Gas...
In afwachting,EnergieH
Wij zijn blij dat u klant bij ons bent. Daarom speciaal voor u goed nieuws: ook in 2014 bent u voordelig uit met Oxxio. Wij verlagen namelijk onze tarieven. In onderstaande tabel vindt u uw verlaagde gastarief dat per 1 januari geldt. Voor stroom heeft u een voordelig vast tarief dat nog voor langere tijd vast staat. Daarnaast krijgt u met onze app heel eenvoudig meer grip op al uw energiezaken.
Van €0,6729 per m³ naar €0,6697 per m³...Vastrecht €2,75 per maand (€33,- per jaar)...Scheelt mij €1,92 per jaar...(600 m³)...
Even een mailtje terug...
Hartelijk dank voor uw mededeling over het verlagen van uw tarieven...
En met een app meer grip op mijn energiezaken...Wie wil dat nu niet..Het klonk mij als muziek in de oren...
Echter is het tijd voor mijn jaarlijkse verlengingsaanbod...Ik heb enkel één voor Stroom ontvangen...
krijg ik geen verlengingsaanbod voor Gas...Dan neem ik aan dat onderstaande van kracht wordt...en dat ik mijn (verlengde) Overeenkomst elke maand kostenloos kan opzeggen...
Vanaf 1 december 2012 zal Oxxio van geen enkele klant de overeenkomst stilzwijgend verlengen voor bepaalde tijd. Vanaf die datum sturen we u doorgaans voor de einddatum van uw overeenkomst, een verlengingsaanbod om uw tarief opnieuw voor een langere periode vast te zetten. Ontvangen wij geen reactie van u of ontvangt u van Oxxio geen verlengingsaanbod, dan wordt uw overeenkomst omgezet naar onbepaalde tijd met tarieven die voor één jaar vast staan. U kunt deze (verlengde) overeenkomst elke maand kosteloos opzeggen.
Is dit juist...en krijg ik daar een bevestiging van ...of krijg ik nog een verlengingsaanbod (1 jaar/3 jaar) voor Gas...
In afwachting,EnergieH
Dag EnergieH,
In het topic “Ontwikkeling Energieprijzen” volg ik de jaarkosten van energie-aanbiedingen. Van mijn huidige leverancier Oxxio heb ik op 14 november aanbiedingen voor 2014 gekregen. Die waren anders dan die van u.
Voor mij is het aanbod elektriciteit hoog tarief € 0,2292 per kWh, voor elektriciteit laag tarief € 0,2121 per kWh en voor gas
€ 0,6597 per m3. Voor zowel elektriciteit als gas is het vastrecht € 55,08.
Als ik per vandaag de kosten voor het standaardverbruik in het genoemde topic bereken kom ik op € 2084,93.
De goedkoopste prijsvechter van vandaag levert mij mijn verbruiken voor € 1745,45.
Mede om die reden ga ik per 1 januari naar een andere leverancier.
In het topic “Ontwikkeling Energieprijzen” volg ik de jaarkosten van energie-aanbiedingen. Van mijn huidige leverancier Oxxio heb ik op 14 november aanbiedingen voor 2014 gekregen. Die waren anders dan die van u.
Voor mij is het aanbod elektriciteit hoog tarief € 0,2292 per kWh, voor elektriciteit laag tarief € 0,2121 per kWh en voor gas
€ 0,6597 per m3. Voor zowel elektriciteit als gas is het vastrecht € 55,08.
Als ik per vandaag de kosten voor het standaardverbruik in het genoemde topic bereken kom ik op € 2084,93.
De goedkoopste prijsvechter van vandaag levert mij mijn verbruiken voor € 1745,45.
Mede om die reden ga ik per 1 januari naar een andere leverancier.
e-chec
Doe ik een voordeelberekening (Oxxio Budget voordeelberekening) op de OxxioSite dan kom ik (ipv. bij Oxxio) bij Greenchoice €24,81 goedkoper uit...Wel eerlijk..dat dan weer wel... en bij Nuon €3,- duurder...
Als huidige leverancier had ik Greenchoice ingevuld...
En bij verbruik 650 m³ en 1200 Kwh ...
Doe ik een voordeelberekening (Oxxio Budget voordeelberekening) op de OxxioSite dan kom ik (ipv. bij Oxxio) bij Greenchoice €24,81 goedkoper uit...Wel eerlijk..dat dan weer wel... en bij Nuon €3,- duurder...
Als huidige leverancier had ik Greenchoice ingevuld...
En bij verbruik 650 m³ en 1200 Kwh ...
Algemeen
In afwachting van mijn verlengingsaanbod Gas van Oxxio...
Even gekeken op de Easyswitch Site ...Kom ik uit bij Greenchoice Tarief gas €0,6032 Vastrecht €24,25... Aldus Easyswitch...
Greenchoice zelf (modelcontract) : ...Tarief gas €0,6637 variabel incl SDE+(a €0,0023) Vastrecht €24,24...
De prijzen van het Greenchoice modelcontract zijn variabel, dit houdt in dat de tarieven elk half jaar kunnen wijzigen op 1 januari en 1 juli.
In afwachting van mijn verlengingsaanbod Gas van Oxxio...
Even gekeken op de Easyswitch Site ...Kom ik uit bij Greenchoice Tarief gas €0,6032 Vastrecht €24,25... Aldus Easyswitch...
Greenchoice zelf (modelcontract) : ...Tarief gas €0,6637 variabel incl SDE+(a €0,0023) Vastrecht €24,24...
De prijzen van het Greenchoice modelcontract zijn variabel, dit houdt in dat de tarieven elk half jaar kunnen wijzigen op 1 januari en 1 juli.
Algemeen
Oxxio...Mijn Vastrecht voor Stroom en voor Gas ...2012/2013/2014...
1 jan 2012...Vastrecht Gas verandert van €20,04 excl.19% btw in €25,08 excl. 21% btw (incl.btw resp. van €23,85 naar €30,35)...
20 dec 2012...Vastrecht Stroom verandert van €20,04 excl.19% btw in €25,08 excl.21% btw (incl.btw resp. van €23,85 naar €30,35)...
Ergens in 2013 (waarschijnlijk 1 jan 2013) verandert alleen Vastrecht Gas in €32,97 incl.btw...
In 2013 voor het eerst een verschil Vastrecht tussen Stroom en Gas...
Verlengingsaanbod voor 2014 ...Vastrecht Stroom verandert in €55,08 incl.btw...Tarief (enkel) wordt een stuk lager namelijk van €0,2329 naar €0,2099 per Kwh...
Mededeling (Oxxio e-mail)...Tarief Gas verandert in 2014 van €0,6729 per m³ in €0,6697 per m³...Vastrecht Gas €2,75 per maand (€33,- per jaar)...
Oxxio...Mijn Vastrecht voor Stroom en voor Gas ...2012/2013/2014...
1 jan 2012...Vastrecht Gas verandert van €20,04 excl.19% btw in €25,08 excl. 21% btw (incl.btw resp. van €23,85 naar €30,35)...
20 dec 2012...Vastrecht Stroom verandert van €20,04 excl.19% btw in €25,08 excl.21% btw (incl.btw resp. van €23,85 naar €30,35)...
Ergens in 2013 (waarschijnlijk 1 jan 2013) verandert alleen Vastrecht Gas in €32,97 incl.btw...
In 2013 voor het eerst een verschil Vastrecht tussen Stroom en Gas...
Verlengingsaanbod voor 2014 ...Vastrecht Stroom verandert in €55,08 incl.btw...Tarief (enkel) wordt een stuk lager namelijk van €0,2329 naar €0,2099 per Kwh...
Mededeling (Oxxio e-mail)...Tarief Gas verandert in 2014 van €0,6729 per m³ in €0,6697 per m³...Vastrecht Gas €2,75 per maand (€33,- per jaar)...
Algemeen
Ik overweeg toch de overstap van Oxxio naar een andere Energieleverancier met een lager Vastrecht en lagere Tarieven...
Eerst maar (als test) voor het product gas...
Ik heb gebruik gemaakt van de hieronder door mij omschreven gratis overstapservice...
Greenchoice biedt u de unieke mogelijkheid om voor u uit te zoeken hoe lang uw contract bij uw huidige energieleverancier nog loopt. Zo voorkomt u dat u een boete ontvangt en weet u precies waar u aan toe bent. Gebruikmaken van deze gratis service is voor iedereen mogelijk. Zodra Greenchoice uw contracttermijn heeft uitgezocht krijgt u binnen 2 werkdagen een antwoord per e-mail of telefoon.
Ik overweeg toch de overstap van Oxxio naar een andere Energieleverancier met een lager Vastrecht en lagere Tarieven...
Eerst maar (als test) voor het product gas...
Ik heb gebruik gemaakt van de hieronder door mij omschreven gratis overstapservice...
Greenchoice biedt u de unieke mogelijkheid om voor u uit te zoeken hoe lang uw contract bij uw huidige energieleverancier nog loopt. Zo voorkomt u dat u een boete ontvangt en weet u precies waar u aan toe bent. Gebruikmaken van deze gratis service is voor iedereen mogelijk. Zodra Greenchoice uw contracttermijn heeft uitgezocht krijgt u binnen 2 werkdagen een antwoord per e-mail of telefoon.