Eijerkamp Zutphen
Geplaatst: 10 okt 2013 16:19
Hoi,
Vorige maandag (30-9) is na 10 weken levertijd ons bankstel bezorgd van Montel. Een hoekboek type Frisco.
Meteen al was er ernstige plooivorming te zien op het zitgedeelte. Hierop een klacht ingediend bij Eijerkamp, ik moest heb foto's sturen. Dit gedaan. Ook ontdekte wij dat de afwerking onder de bank erg los zit, niet straks weggestikt. Je kunt de plooien met de vingers vastpakken.
Vandaag is er iemand langsgeweest van eijerkamp. Deze meneer vind dit geen klacht en is van mening dat dit normaal is. En dit bij een bank van montel van 1200 euro?!
Ik wijs hem erop dat ons in de winkel is bevestigd dat deze bank wel zou plooien, wat gebruikelijk is bij een stoffen bank, maar niet in deze ernstige mate. Daarnaast was er op het showroommodel geen enkele plooivorming te zien, want hier hebben wij nog specifiek naar gekeken ook bij meerdere modellen.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijke klacht, en wat zijn de stappen die nog ondernomen kunnen worden?
Vorige maandag (30-9) is na 10 weken levertijd ons bankstel bezorgd van Montel. Een hoekboek type Frisco.
Meteen al was er ernstige plooivorming te zien op het zitgedeelte. Hierop een klacht ingediend bij Eijerkamp, ik moest heb foto's sturen. Dit gedaan. Ook ontdekte wij dat de afwerking onder de bank erg los zit, niet straks weggestikt. Je kunt de plooien met de vingers vastpakken.
Vandaag is er iemand langsgeweest van eijerkamp. Deze meneer vind dit geen klacht en is van mening dat dit normaal is. En dit bij een bank van montel van 1200 euro?!
Ik wijs hem erop dat ons in de winkel is bevestigd dat deze bank wel zou plooien, wat gebruikelijk is bij een stoffen bank, maar niet in deze ernstige mate. Daarnaast was er op het showroommodel geen enkele plooivorming te zien, want hier hebben wij nog specifiek naar gekeken ook bij meerdere modellen.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijke klacht, en wat zijn de stappen die nog ondernomen kunnen worden?