Pagina 1 van 2

Garantie Redhound

Geplaatst: 10 okt 2013 19:28
door Har06
Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het betreffende product nog in mijn bezit te hebben ?

Het product, zijnde een wand-luidspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de de te stellen eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond is/was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel kapot op de grond.

Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 10 okt 2013 19:58
door Fleurtjuh666
Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?

Het product, zijnde een wand luisspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.

Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
Ik heb zo het vage vermoeden dat dit érg lastig zal worden :(

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 10 okt 2013 21:48
door Prolix
Har06 schreef:... wand luisspreker houder... m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen... viel in deugen op de grond.... ne riente.
Volgens mij is ook je toetsenbord ernstig beschadigd :wink: Maar wat bedoel je met "ne riente" ?

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 10 okt 2013 21:54
door Jolijn
vragen stellen welke makkelijk te beantwoorden zijn is je hobby ? gebruik svp je google knop

@Prolix:Ne riente is wand luissprekerstaal.

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 11:51
door Har06
[b]Jolijn[/b] schreef:vragen stellen welke makkelijk te beantwoorden zijn is je hobby ? gebruik svp je google knop

@Prolix:Ne riente is wand luidsprekerstaal.

Goed geslapen?

Mijn probleempje/antwoord is te vinden via Google ? en nee alleen de speaker is naar de knoppen :roll:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 12:07
door Harrie Kierie
Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?
Niet.
Har06 schreef:de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.
Hoe valt een speaker in deugen?

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 12:30
door Prolix
Harrie Kierie schreef:
Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?
Niet.
Har06 schreef:de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.
Hoe valt een speaker in deugen?
Als de wandluis erg agressief is dan kan dat gebuiren : de speaker wordt door de wandluis kapot getrapt en dan valt de speaker deug voor deug op de grond. :?:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 12:41
door ciske
Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
:lol: Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance?? :lol:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 13:40
door Jolijn
Har06 schreef:
[b]Jolijn[/b] schreef:vragen stellen welke makkelijk te beantwoorden zijn ]is je hobby ? gebruik svp je google knop

@Prolix:Ne riente is wand luissprekerstaal.
Goed geslapen? :D Ja.

Mijn probleempje/antwoord is te vinden via Google ? Ja!
en nee alleen de speaker is naar de knoppen :roll:
Hoezo 'nee', ik vroeg niks.

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 13:54
door Har06
ciske schreef:
Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
:lol: Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance?? :lol:
Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen. :oops:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 13:55
door Jolijn
Har06 schreef:
ciske schreef:
Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
:lol: Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance?? :lol:
Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen. :oops:
:lol: Hij 's goed Har!

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 13:57
door Har06
[b]Prolix[/b] schreef:
Har06 schreef:... wand luisspreker houder... m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen... viel in deugen op de grond.... ne riente.
Volgens mij is ook je toetsenbord ernstig beschadigd :wink: Maar wat bedoel je met "ne riente" ?
Prolix, jakkes toch, geef inhoudelijk je mening en zit niet te emmeren als een juffer nederlands :lol:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 13:59
door angel1978
Har06 schreef:
ciske schreef:
Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
:lol: Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance?? :lol:
Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen. :oops:
Zou mooi zijn als dat niet hoeft..
Kun je in vervolg alle produkten net voor einde garantieperiode in de kliko donderen en een nieuwe claimen..

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 15:10
door Prolix
Har06 schreef:
Prolix schreef:Volgens mij is ook je toetsenbord ernstig beschadigd :wink: Maar wat bedoel je met "ne riente" ?
Prolix, jakkes toch, geef inhoudelijk je mening en zit niet te emmeren als een juffer nederlands :lol:
Nee, waarom zou jij de enige zijn die mag emmeren? Ik begrijp serieus je hele zin niet, geef gewoon antwoord op de vraag of zeg niks.

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 16:24
door F.van Holten
Misschien via u verzekering, die vergoeden wel meer vreemde schade's :roll:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 17:03
door Har06
Fleurtjuh666 schreef:
Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?

Het product, zijnde een wand luisspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.

Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
Ik heb zo het vage vermoeden dat dit érg lastig zal worden :(
Dat vage vermoeden delen we :wink: ik had het product mee naar huis moeten nemen.

van Holten geeft een zinvole tip : schakel de verzekering in :oops:

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 17:16
door Prolix
ik denk niet de verzekering daar in trapt. Hoe duur waren die dingen?

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 17:24
door F.van Holten
Har06 schreef:
Fleurtjuh666 schreef:
Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?

Het product, zijnde een wand luisspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.

Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente. :?: :idea:
Ik heb zo het vage vermoeden dat dit érg lastig zal worden :(
Dat vage vermoeden delen we :wink: ik had het product mee naar huis moeten nemen.

van Holten geeft een zinvole tip : schakel de verzekering in :oops:
Die betalen de vreemdste dingen uit, zoals u weet.

Suc6 met u vreemde actie.

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 17:56
door Jolijn
van Holten geeft een zinvole tip : schakel de verzekering in :oops:

Op deze vraag?

Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het betreffende product nog in mijn bezit te hebben ?

Re: Garantie Redhound

Geplaatst: 11 okt 2013 18:16
door F.van Holten
Jolijn schreef:van Holten geeft een zinvole tip : schakel de verzekering in :oops:

Op deze vraag?

Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het betreffende product nog in mijn bezit te hebben ?

Kan ook niet, daarom ook een vreemd topic, zoiets van, ik weet dat ik fout zit, maar wie weet er nog een list, en volgens een ander topic betaald de verz. van TS erg veel uit.
Zodoende.