Zelf ben ik niet geïnteresseerd in een digitaal tijdschrift en voor de specials die in de afgelopen jaren zijn uitgegeven geldt eigenlijk hetzelfde. De specials zijn bij mij linea recta de krantenbak ingegaan. Het abonnement had ik puur voor de normale/reguliere uitgaven. Deze zullen echter niet meer komen. Op dit moment heb ik nog 6 uitgaven tegoed en hier dus ook voor betaald. Ik ben van mening dat FHM hiermee haar verplichting niet meer na kan komen omdat ik een abonnement heb afgesloten op een (in papiere vorm uitgegeven) maandblad, en ik nu hoogstens een digitaal tijdschrift en/of specials kan krijgen waarin ik niet geïnteresseerd ben. Daarom zou ik mijn geld terug willen van de zes uitgaven die ik nog tegoed heb. Hierover heb ik inmiddels enkele malen contact gehad met de klantenservice van FHM maar zij blijven aangeven dat ik geen geld terug kan krijgen.Jaarlijks hopen we nog een aantal edities uit te brengen, met speciale thema’s zoals de FHM500. Als je nog edities van ons tegoed krijgt, zal je deze exemplaren naar alle waarschijnlijkheid toegestuurd krijgen.
Inmiddels heb ik wat op internet rond zitten zoeken en bijvoorbeeld op de site van ConsuWijzer http://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrij ... ift-sturen heb ik gelezen dat een uitgever niet zomaar een ander tijdschrift mag leveren. De vraag is, in hoeverre is daar nu sprake van? En welke rechten heb ik in deze situatie en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik FHM aan deze rechten kan houden?
Alle hulp is welkom, bedankt!