LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Beste Tros Radar Forum.
Wat moeten we doen, T-Mobile blijft maar teveel geld van de rekening halen.
We hebben een contract ondertekend voor een internet verbinding met een dongel voor max €15,- 500 mb als we er overheen komen gaat de snelheid omlaag.
We zijn uit naar jullie kundig antwoord.
Mvg,
A.T
Wat moeten we doen, T-Mobile blijft maar teveel geld van de rekening halen.
We hebben een contract ondertekend voor een internet verbinding met een dongel voor max €15,- 500 mb als we er overheen komen gaat de snelheid omlaag.
We zijn uit naar jullie kundig antwoord.
Mvg,
A.T
Laatst gewijzigd door Radar op 12 okt 2013 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: aanhef met daarin 'Kassa'.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: aanhef met daarin 'Kassa'.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Je kan een geschil aanspannen tegen T-Mobile bij de www.sgc.nl
Eerst de helpdesk mailen van T_Mobile om ze de gelegenheid te geven het op te lossen.
Eerst de helpdesk mailen van T_Mobile om ze de gelegenheid te geven het op te lossen.
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Dat betekent heel simpel dat alles boven die 500 MB trager gaat en ook een stuk duurder per MB zal zijn .A.T schreef:.. max €15,- 500 mb als we er overheen komen gaat de snelheid omlaag
En 500 MB heb je met gewone sites al zo op. Met tablets kun je dan beter de mobiele sites gebruiken, maar die zijn niet altijd handig..
Wat is eigenlijk het probleem?
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Wat staat er op je factuur?
Hoe zijn de kosten opgebouwd?
Hoe zijn de kosten opgebouwd?
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Bedankt voor Jullie reacties,Bob Schurkjens schreef:Je kan een geschil aanspannen tegen T-Mobile bij de http://www.sgc.nl
Eerst de helpdesk mailen van T_Mobile om ze de gelegenheid te geven het op te lossen.
Steeds blijft T-mobile te veel geld van de rekening halen.
Naar de T-mobilewinkel gaan heeft ook geen zin,** REACTIE in de winkel: we hebben het zo gedaan dat u de volgende maand niet hoeft te betalen**, dan wordt steeds de volgende maand weer geld afgetrokken.
We blijven maar naar de winkel gaan en het levert steeds niets op.
Heeft het zin om aangifte de doen bij de Politie, we hebben een contract ondertekend van Euro14,95 als we meer MB's gebruiken dan is afgesproken gaat de snelheid fors naar beneden, en niet dat je maandelijks meer betaalt.
Wij zijn dat zien het als diefstal wat T-mobile doet, bvb ze halen meer geld uit de kassa dan is afgesproken.
Ons abonnement loopt met een paar maand af als we het niet verlengen zijn we het over de gehele periode te veel betaalde geld waarschijnlijk kwijt, al T-mobile het zo bij meer klanten doen verdienen ze er mooi geld bij.
Dus er lijkt niets ander over te blijven dan aangifte te doen, en een klacht in te dienen.
En zo als "Bob Schurkjens" heeft aan gegeven bij de: http://www.sgc.nl
Jammer dat Tros Radar niet bij springt als er problemen op het forum terecht komen weer ze waarschijnlijk wel we aan kunnen doen.
Verdere reacties die kunnen bijdragen tot het oplossend van ons probleem zijn welkom.
Groet,
A.T
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Radar springt alleen in de bres als er A) duidelijk is wat er aan de hand is, en B) ze er een leuk item over kunnen maken op tv. Wat betreft A), je geeft zo weinig informatie, dat niemand hier een gefundeerde mening kan geven over de al dan niet terechte kosten, en wat betreft B) een aanhef met "kassa" op het forum zal ze ook niet in beweging krijgen, of dacht je een soort wedloop tussen radar en kassa te kunnen starten, met jezelf als glorieuze winnaar?A.T schreef:Bedankt voor Jullie reacties,Bob Schurkjens schreef:Je kan een geschil aanspannen tegen T-Mobile bij de http://www.sgc.nl
Eerst de helpdesk mailen van T_Mobile om ze de gelegenheid te geven het op te lossen.
Steeds blijft T-mobile te veel geld van de rekening halen.
Naar de T-mobilewinkel gaan heeft ook geen zin,** REACTIE in de winkel: we hebben het zo gedaan dat u de volgende maand niet hoeft te betalen**, dan wordt steeds de volgende maand weer geld afgetrokken.
We blijven maar naar de winkel gaan en het levert steeds niets op.
Heeft het zin om aangifte de doen bij de Politie, we hebben een contract ondertekend van Euro14,95 als we meer MB's gebruiken dan is afgesproken gaat de snelheid fors naar beneden, en niet dat je maandelijks meer betaalt.
Wij zijn dat zien het als diefstal wat T-mobile doet, bvb ze halen meer geld uit de kassa dan is afgesproken.
Ons abonnement loopt met een paar maand af als we het niet verlengen zijn we het over de gehele periode te veel betaalde geld waarschijnlijk kwijt, al T-mobile het zo bij meer klanten doen verdienen ze er mooi geld bij.
Dus er lijkt niets ander over te blijven dan aangifte te doen, en een klacht in te dienen.
En zo als "Bob Schurkjens" heeft aan gegeven bij de: http://www.sgc.nl
Jammer dat Tros Radar niet bij springt als er problemen op het forum terecht komen weer ze waarschijnlijk wel we aan kunnen doen.
Verdere reacties die kunnen bijdragen tot het oplossend van ons probleem zijn welkom.
Groet,
A.T
En als je contract afloopt, vindt er een eindafrekening plaats, waarbij dit verrekend wordt. Zoniet, dan kan je naar http://www.sgc.nl gaan en een zaak aanspannen, welke je met 2 vingers in de neus zal winnen, als alle feiten zo zijn als jij hier summier neerzet.
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Wat staat hierover in de algemene voorwaarden?A.T schreef:Heeft het zin om aangifte de doen bij de Politie, we hebben een contract ondertekend van Euro14,95 als we meer MB's gebruiken dan is afgesproken gaat de snelheid fors naar beneden, en niet dat je maandelijks meer betaalt.
Als dit niet in de algemene voorwaarden is bedongen én je heb ze hier aantoonbaar op gewezen én ze blijven daarna hiermee doorgaan, dan is het diefstal en daar kun je dan uiteraard aangifte van doen.
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Ook bij de nieuwe abonnement blijft T-Mobile teveel geld aftrekken, hoe veel geld halen ze zo binnen waar de klanten maar steeds mee te maken krijgen, het gaat nu al verschillende jaren bij ons zo, moeten steeds weer naar de winkel zodat het weer terug gestort word, we hebben nu al een tijd niet gedaan het bedrag is blijven oplopen.
Inderdaad begrijpen wij ook niet waarom Tros Radar dat niet op pikt, de RADAR WERKT MISSCHIEN NIET MEER ZO GOED, OF ZE KRIJGEN GELD OM ER NIETS AAN TE DOEN, K'WEER HET ANDERS OOK NIET.
GROET,
A.T
Inderdaad begrijpen wij ook niet waarom Tros Radar dat niet op pikt, de RADAR WERKT MISSCHIEN NIET MEER ZO GOED, OF ZE KRIJGEN GELD OM ER NIETS AAN TE DOEN, K'WEER HET ANDERS OOK NIET.
GROET,
A.T
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Zolang u zich hier in nevelen hult en geen duidelijke antwoorden geeft op de gestelde vragen kan niemand u de correcte antwoorden geven. Lees de vragen nog een keer door en geef daar antwoord op.A.T schreef:Ook bij de nieuwe abonnement blijft T-Mobile teveel geld aftrekken, hoe veel geld halen ze zo binnen waar de klanten maar steeds mee te maken krijgen, het gaat nu al verschillende jaren bij ons zo, moeten steeds weer naar de winkel zodat het weer terug gestort word, we hebben nu al een tijd niet gedaan het bedrag is blijven oplopen.
Inderdaad begrijpen wij ook niet waarom Tros Radar dat niet op pikt, de RADAR WERKT MISSCHIEN NIET MEER ZO GOED, OF ZE KRIJGEN GELD OM ER NIETS AAN TE DOEN, K'WEER HET ANDERS OOK NIET.
GROET,
A.T
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Dat zijn er ten minste 2, en er zijn bij T-mobile geen contracten met een duur >2 jaar, dus waarom daar dan klant blijven vraag ik me af.A.T schreef:Ook bij de nieuwe abonnement blijft T-Mobile teveel geld aftrekken, hoe veel geld halen ze zo binnen waar de klanten maar steeds mee te maken krijgen, het gaat nu al verschillende jaren bij ons zo, moeten steeds weer naar de winkel zodat het weer terug gestort word, we hebben nu al een tijd niet gedaan het bedrag is blijven oplopen.
Inderdaad begrijpen wij ook niet waarom Tros Radar dat niet op pikt, de RADAR WERKT MISSCHIEN NIET MEER ZO GOED, OF ZE KRIJGEN GELD OM ER NIETS AAN TE DOEN, K'WEER HET ANDERS OOK NIET.
GROET,
A.T
En wederom, met dit soort summiere info is er voor niemand hier een nuttig antwoord te geven.
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
Machtiging tot automatische incasso intrekken en eventueel bij de bank een selectieve blokkade aanvragen op de rekening van T-mobile.
Re: T-Mobile blijft te veel geld van de rekening halen
je kunt alle overboekingen zelf terugboeken, hoe simpel kan iets zijnalfatrion schreef:Machtiging tot automatische incasso intrekken en eventueel bij de bank een selectieve blokkade aanvragen op de rekening van T-mobile.