LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eegalease en huurkoop

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Albert »

Als ik me nog goed herinner heeft Mr. Schoonewille in de uitzending van 23 december 2003 gezegd:' Als de kantonrechter de eegalease contracten als huurkoop aanmerkt, de contracten ontbonden worden omdat de partner niet heeft meegetend etc.'

In dat geval is er voor Dexia geen hoger beroep meer mogelijk. Helemaal 100% zeker weten doe ik het niet.

Is er iemand die dit kan bevestigen ???

Albert.

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Gerard »

Dat heeft Schoonewille inderdaad gezegd. Klopt!

Gerard

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door pallu »

klopt, maar is het waar wat hij zegt ook advocaten slaan de plank wel eens mis
ik zou zeggen laat hem dit nog eens bevestigen.

Harry 12
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 jul 2003 19:36

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Je hebt een goed geheugen albert dit kan ik ook bevestigen. Daarom geloof ik niet wat Piet schrijft. Het kan nogwel duren tot 2007.

Hou je ons op de hoogte met je proces want je bent behoorlijk op de hoogte met deze eegalease zaken.

Harry

abhel
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2004 15:42

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door abhel »

waarom staat er niets van in het AFM rapport hierover??
waarom destijds dan de vernietigingsbrief aan dexia?
zeker over het hoofd gezien ( gelzezen)

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Albert »

Even voor alle duidelijkheid, zelf weet ik niet veel meer van deze materie af, dan de gemiddelde forumbezoeker.

Ik ontving de laatste tijd vele e-mails van mensen die denken, dat ik het weet maar dat is niet zo.

Dus bespaar u de moeite, want deze beantwoord ik niet meer. U moet daarvoor bij professionals zijn.

Wel is het zo dat ik advies krijg van een ex studiegenote van Sara Etty. Zijn gelijktijdig afgestudeerd en van mijn advocaat natuurlijk.

Albert

Julia
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:51

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Julia »

We zijn nu in een fase gekomen dat het allemaal spannender en moeilijker gaat worden daarom vind ik, dat albert gelijk heeft en je niet meer buiten juridische adviseurs kunt.

Albert heeft mij destijds wel de weggewezen maar heb helaas nog steeds geen dagvaarding ontvangen.

Groetjes,

Julia

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Adriaan »

Albert bedoel je daar mee dat Pay-back geen professionele club is ????

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Albert »

Geplaatst op 08 Feb 2004 15:35 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Geplaatst op 08 Feb 2004 14:02 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

pieter en piet,PAYBACK,gedupeerde die het al moeilijk genoeg hebben vragen jullie nu nog eens een keer om geld te storten die nog geen lid zijn,maar wel van leaseverlies en eegalease??,



André ik was lid van die stichtingen maar heb er voor bedankt, omdat ik vind dat ze hun deelnemers in de kou laten staan.

Door omstandigheden kan ik geen aktieve rol spelen bij Pay-back maar ik steun ze wel als donateur!! Omdat ze veel en goed werk doen en inmiddels een behoorlijke know-how in huis hebben.

Groet,

Albert.



Loes Brouwer
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2003 18:21

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Loes Brouwer »

Goed dat jij dat nog weet albert van Schoonewille dus met een beetje haast kan de stichting eegalease nog voor het eind van dit jaar voor doorbraak zorgen.

Misschien wel 3 jaar eerder dan de verwachtingen zijn. You make my day :D :D

Marloes.

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door onnozel »

Waarom maakt die Schonewille geen eind aan het verhaal dat zijn stichting niets voor ons doet.

Hij kan in één klap 16000 eegaleasers blij maken!!!! En wereld beroemd worden.

Hup advocaatje maak je reputatie waar en je bhoort meteen bij de topadvocaten van Nederland.

Onnozel als je het niet doet.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door croosjes »

albert,dexia kan altijd nog in hogere beroep maar na deze hogeraad is de uitbetaling een feit.
Payback is een organisatie die gedupeerde begeleiden dit vind ik ook heel goed,maar laten we geen proces van een proces maken want daar schieten de gedupeerde niets mee op.En trouwens albert Eegalease heb je toch nodig of je het wil of niet.vrgr.andre de croos

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Albert »

Andre we hebben elkaar allemaal nodig en dat is nou net mijn bezwaar tegen die stichtingen. Ze hebben niets laten horen. Er had heus weleens een nieuwbriefs of iets dergelijks uit kunnen gaan van ze.

Ik denk niet dat mijn advocaat deze stichting nodig heeft ik zelf in ieder geval niet.

Pay-back ontwikkelt een heel goed initiatief om Nederland onder te verdelen in rayons voor eegaleasers. En wat ze bewezen hebben in het verleden, weet ik zeker dat ze in no time meer gaan betekenen voor eegaleasers, dan eegalease ooit zal kunnen.. In hun al langere bestaan.

Met alle respect voor jou Andre.

Groet,

Albert.
Laatst gewijzigd door Albert op 08 feb 2004 18:09, 2 keer totaal gewijzigd.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door croosjes »

albert,jou advocaat heeft de stichting ook nodig want de uit slag van het basis proces is hier voor veel te belangerijk;albert vraag het aan je advocaat.vrgr.andre de croos

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Piet »

En dit staat in het recente jaarverslag van de Stichting:
. Een definitieve uitspraak moet de rechter echter nog doen, maar het vonnis, dat na de zomer van 2004 te verwachten is, wordt wel vol vertrouwen tegemoet gezien. Aannemelijk is dat vervolgens hoger beroep en cassatie bij de Hoge Raad wordt ingesteld. Dan zal waarschijnlijk pas in 2007 definitief vast komen te staan of de niet meetekenende echtgenotes c.q. echtgenoten en partners terecht de overeenkomst hebben vernietigd.
Dus 2007 en dan zelf een procedure opstarten om je geld terug te vorderen van dexia.

Marloes, niet te optimistisch.

Onnozel,
[/quote]Hij kan in één klap 16000 eegaleasers blij maken

Dan is hij voor een paar jaar zijn brood op de plank kwijt.

De stichtingen zijn niet gebaad bij een snelle oplossing.
Zij hebben voor een paar jaar geld in kas en dus salaris.
Als er NU een oplossing komt zijn al die dure jongens hun "extraatje" kwijt.
Ze zijn wel gek om dit te doen, rekken en rekken is een garantie voor hun inkomen!

Andre, je zegt:
Eegalease heb je toch nodig of je het wil of niet
Ik zou niet weten waarom???
eegalease heeft mij nodig voor hun inkomsten!!!

Zij hebben bv. TWEE goed betaalde persmensen.

De tijd van zoete koekjes bakken is voorbij Andre.

Het gaat om ONS geld!!!

Iedereen moet daar maar eens over nadenken.

Groeten,
Piet

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Pieter »

Om het geheugen nog even op te frissen.

Het is aan de vaste forum bezoekers hier te danken dat Eegalease bestaat.

Op dit fourm is bovenwater gehaald dat aandelenlease huurkoop is.

Simone en Sara hebben hier heel veel voorwerk voor vericht. En het is aan dit voorwerk te danken dat men nu kan strijden voor de eegaleasers.

Mvg Pieter

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Albert »

Andre die handleiding van eegalease was het eerste wat de advocaat in de prullenbak heeft gekieperd. Ik heb mijn contributies voor de Stichtingen betaald maar wil dat geld niet terughebben, doen ze trouwens niet. Ze doen maar.

Ik zeg alleen dat ik voor de twijfelaars onder ons Pay-back meer mogelijkheden toedicht, dan die stichtingen. Gezien hun contacten. Misschien heb jij wel gelijk maar zo zie ik het nu, naar 2 jaar forum.

Pay-back heeft door trieste omstandigheden in het verleden een deukje opgelopen. Kijk eens hoe sterk ze terugkomen. Wat een bewondering heb ik gekregen voor Piet en Pieter het zijn mannen, die er zijn voor de mensen, als het moet dag en nacht. Ik zou het in ieder geval niet kunnen.

Kun je dat van de stichtingen zeggen ????????????

Albert.

LJB
Berichten: 108
Lid geworden op: 20 nov 2003 17:10

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door LJB »

Voor mij gevoel doet Pay-back behalve baanbrekend werk, maar komen zij ook met oplossingen en daarom sluit ik me bij ze aan.

Leo

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door croosjes »

albert,PAYBACK komt niet alleen sterk terug maar was in het verleden ook goed bezig dat heb ik altijd gezegd;alleen als iedereen nou gewoon doet wat ze moeten doen dan hebben wij over een paar jaar onze centen terug met alle kosten die er mee gemoeid zijn.over de hand leiding kan ik niet oordelen want die heb ik nooit gezien ik zelf ben van geen één stichting lid of vereniging dat gaat allemaal via mij verzekering en advocaat.
Albert,de vraag was of je wou vragen of wij als de gedupeerde de uitslag van stichting Eegalease nodig hebben en het antwoord krijg je van hem ik weet het antwoord al.Trouwens de handleiding denk ik is standaard dus je advocaat weet hier al van,maar waarom vraagd hij die dan ook aan???.
vrgr.andre de croos

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Eegalease en huurkoop

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Andre,

Die had de stichting hem ongevraagd toegezonden. Maar wat maakt het allemaal uit verder. Ik geef mijn herziene mening over Pay-back weer. En wat de mensen ermee doen moeten ze zelf uitmaken.

Zullen we dit onderwerp nu maar sluiten. Fijne avond nog en ik ontmoet je wel weer op een andere topic.

Groet,

Albert.

Gesloten