OK ACTIE DAN MAAR!!
Aan alle gedupeerden,
A.d.h. van tientallen e-mail berichten, die ontvangen werd n.a.v. het voorstel deze zaak op Europees niveau aan te pakken, zit er wel degelijk iets in.
Daarom nu openlijk de vraag aan PAY-BACK of zij bereid zijn
te onderzoeken in welke mate zulk proces mogelijk is en wat het bij benadering zal gaan kosten, zodat een fonds opgericht zal kunnen worden met steun van donnateurs en nieuwe leden.
Op grond dan, van de bevindingen van Pay-back in de voorronde kunnen wij dan verder stelling nemen.
Mensen willen jullie actie, dit is dan de gelegenheid voor, samen met uw steun kunnen wij Nederland in beweging zetten. Weg met Zalm weg met DSI weg met AFM weg met de Stichtingen, indien het ons zal lukken
willen wij zonder dralen alles terug met intrest!!
(Vandaag reeds vierde E-doom virus verwerkt)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Actie
Re: Actie
Willems,
Zoals al eerder gezegd.
Indien leden dit willen oppakken bied payback de faciliteten daartoe.
Mocht je een dergelijke werkgroep op willen richten die deze doelstelling na streeft neem dan contact met ons op.
PAYBACK is van leden, voor leden, door leden.
Mvg Pieter
Zoals al eerder gezegd.
Indien leden dit willen oppakken bied payback de faciliteten daartoe.
Mocht je een dergelijke werkgroep op willen richten die deze doelstelling na streeft neem dan contact met ons op.
PAYBACK is van leden, voor leden, door leden.
Mvg Pieter
Re: Actie
Pieter bedank voor jouw reactie en jullie toezegging.
Uiteraard moeten wij eerst over de info beschikken of het mogelijk is en wat de kosten bij benadering zullen zijn. Hiermee bedoel ik een degelijk Advocaat op Europees niveau met kennis van zaken.
In mijn ervaring wordt men dikwijls terug verwezen naar lokale hoven. Om verder te kunnen gaan is deze info zeer belangrijk.
Indien we Europees kunnen gaan, zal er dan getracht worden om lijst op te zetten van mogelijk sponsors en donateurs en nieuwe leden, zodat wij een inzicht kunnen krijgen in de financiële mogelijkheden. Deze lijst zal dan aan jullie toevertrouwd worden. Laten wij hopen, dat er geen tegenvallertjes komen opzetten.
Groetjes Rudy.
Uiteraard moeten wij eerst over de info beschikken of het mogelijk is en wat de kosten bij benadering zullen zijn. Hiermee bedoel ik een degelijk Advocaat op Europees niveau met kennis van zaken.
In mijn ervaring wordt men dikwijls terug verwezen naar lokale hoven. Om verder te kunnen gaan is deze info zeer belangrijk.
Indien we Europees kunnen gaan, zal er dan getracht worden om lijst op te zetten van mogelijk sponsors en donateurs en nieuwe leden, zodat wij een inzicht kunnen krijgen in de financiële mogelijkheden. Deze lijst zal dan aan jullie toevertrouwd worden. Laten wij hopen, dat er geen tegenvallertjes komen opzetten.
Groetjes Rudy.