Pagina 1 van 1

Slechte service securitas

Geplaatst: 16 okt 2013 12:25
door Margreet1001
Vorige week ben ik overgestapt van telefoonprovider.
Gebeld met securitas of ze wel een signaal binnen krijgen. Dit blijkt helaas niet zo te zijn. Wel raar dat ik geen melding krijg dat de alarmcentrale niet is aangesloten, maar goed.... Vervolgens een splitter geplaatst en de centrale hierop aangesloten.
Weer gebeld met securitas; antwoord: bel over 3 uur maar terug, dan kunnen we zien of het signaal binnenkomt. Gisteravond opnieuw gebeld en helaas kunnen ze niets doen en word ik doorverwezen naar de technische dienst. Vol goede moed bel ik net deze technische dienst en krijg een onverstaanbare dame aan de lijn. Deze zegt ziek te zijn en ik krijg een collega. Opnieuw het verhaal uitgelegd en ik krijg als antwoord: daar kunnen we niets aan doen, dan moet u een monteur huren, ik stuur wel een schema op. Hier ben ik natuurlijk niet mee geholpen.
Tel hier bij op: de dwingende colportage voor een nieuw systeem, onverstaanbaar sprekende Vlamingen, lange wachttijden en trage reactie bij een alarm. En je hebt een ontevreden klant!!!
Wat een ellende met securitas; dit soort problemen waren er niet toen het nog van home safety was.

Re: Slechte service securitas

Geplaatst: 17 okt 2013 16:05
door Margreet1001
Inmiddels ben ik in gesprek met Securitas Direct.
Ik ben aangenaam verrast door de pro-actieve reactie en het positief meedenken.
Zij bieden aan om op korte termijn de installatie kosteloos te vervangen.
Ik laat hier nog weten hoe de zaak verder afloopt, maar voor nu heb ik wel vertrouwen in een goede afloop.