LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geluksloterij, geen loten, wel geld afgetrokken geen prijs .

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
john8472

Geluksloterij, geen loten, wel geld afgetrokken geen prijs .

Ongelezen bericht door john8472 »

Voor de geluksloterij van Oktober werd in september 30 euro van mijn rekening afgeschreven omdat ik met 2 loten mee deed. In Mijn staatsloterij zag ik echter niks (zelf de transactie zag ik niet), dus ook geen loten. Zelfs op de dag van de trekking was er niks.

Na afloop van de trekking komt de staatsloterij met 2 nummers waar geen prijs op gevallen is! Dit vind ik wel heel bijzonder. Normaal sturen ze namelijk altijd een mail van te voren met de lotnummers en nu niks tot na de trekking.

Dit klinkt niet echt zuiver omdat iedereen natuurlijk een lot nummer na afloop van de trekking kan bedenken.

Ik had mijn geld terug gevraagd of een echt bewijs. De reactie van de loterij is dat ze er niks aan kunnen doen en dat ze mij een attentie toesturen.

Heeft iemand anders dit soort ervaringen?

Annie20
Contacteer:

Re: Geluksloterij, geen loten, wel geld afgetrokken geen prijs .

Ongelezen bericht door Annie20 »

Ik hed in 2009 zo iets en heb toen opgezegd en koop nu gewoon in de boekhandel een lot. Ze blijven ook maar bellen en je het BMN register aan spelden, maar ik ga niet op hun voorstellen in.
:D

tenormin

Re: Geluksloterij, geen loten, wel geld afgetrokken geen prijs .

Ongelezen bericht door tenormin »

Ze blijven ook maar bellen en je het BMN register aan spelden, maar ik ga niet op hun voorstellen in.
:D
Dat is nieuw voor mij om te horen dat ook de Staatsloterij zich schuldig maakt aan bellen! Heb ik echt nog niet eerder gelezen, wat niet zeggen wil dat ze het niet doen. Raar, dit.

Gesloten