Waardeloze afhandeling schade
Geplaatst: 21 okt 2013 09:47
Eind juli had ik ruitschade aan mijn auto welke is gerepareerd door Carglass. De factuur hiervan netjes opgestuurd naar Centraal Beheer. Een aantal weken later ontving ik een herinnering van Carglass dat hun factuur nog niet was voldaan. Ik daarover contact gehad met Centraal Beheer en deze zouden de schadeafdeling hierover informeren. Twee weken later nog geen reactie ontvangen en wederom contact gezocht met CB. Wederom de toezegging dat men ermee aan de slag ging. Twee weken geleden ontving ik een aanmaning van Carglass daar CB nog steeds niet de factuur had betaald. Ook nu weer contact met hen gezocht en mijn klacht kenbaar gemaakt en weer de toezegging dat men ermee aan de slag ging. Eveneens een officiƫle klacht ingediend waar ook niet op wordt gereageerd.
Op de laatste aanmaning dreigt Carglass met de factuur uit handen te geven aan een incassobureau. Centraal Beheer reageert werkelijk nergens op. De vele brieven, e-mails etc. wordt niet op gereageerd.
Op de laatste aanmaning dreigt Carglass met de factuur uit handen te geven aan een incassobureau. Centraal Beheer reageert werkelijk nergens op. De vele brieven, e-mails etc. wordt niet op gereageerd.