Scheer & Gefopten
Geplaatst: 23 okt 2013 11:08
Vorig jaar 12 december een Sony tablet gekocht bij Scheer&Foppen in Deventer. Veel plezier van, echter afgelopen 9 oktober een probleem met de helderheid van het scherm. Ruim binnen een jaar dus.
Op naar het filiaal van S&F in Deventer. Geen oorzaak te vinden, advies was opsturen ter reparatie. Deze reparaties schijnen uitgevoerd te worden door een extern bedrijf, dus de tablet moest worden opgestuurd.
Eergisteren bericht van S&F dat de tablet kon worden opgehaald. Bij S&F aangekomen werd onze vreugde snel getemperd. Iemand had (onbewust) iets veranderd aan de instellingen waardoor de leesbaarheid van het scherm was verminderd. Simpel op te lossen door de instellingen aan te passen. Fluitje van een cent, zou je zeggen. Of we toch maar even 102,95 euro wilden betalen. Op het afgiftebewijs, dat wij overigens pas kregen NA de reparatie, staat vermeld dat reparaties die het gevolg zijn van gebruikersfouten kosten met zich meebrengen. Misschien nog te verdedigen, maar ruim 100 euro voor het simpel aanpassen van de instellingen gaat mijns inziens alle perken te buiten. Nadat ik hier zeer pissig op reageerde werd na telefonisch overleg het bedrag verlaagd tot 85 euro.
RĂ©sumerend: binnen een jaar na aankoop een probleem dat eigenlijk geen probleem is maar dat door een simpele handeling verholpen is, maar hiervoor toch 85 euro betalen.
Conclusie: Scheer&Foppen in Deventer is een paar klanten kwijt.
Op naar het filiaal van S&F in Deventer. Geen oorzaak te vinden, advies was opsturen ter reparatie. Deze reparaties schijnen uitgevoerd te worden door een extern bedrijf, dus de tablet moest worden opgestuurd.
Eergisteren bericht van S&F dat de tablet kon worden opgehaald. Bij S&F aangekomen werd onze vreugde snel getemperd. Iemand had (onbewust) iets veranderd aan de instellingen waardoor de leesbaarheid van het scherm was verminderd. Simpel op te lossen door de instellingen aan te passen. Fluitje van een cent, zou je zeggen. Of we toch maar even 102,95 euro wilden betalen. Op het afgiftebewijs, dat wij overigens pas kregen NA de reparatie, staat vermeld dat reparaties die het gevolg zijn van gebruikersfouten kosten met zich meebrengen. Misschien nog te verdedigen, maar ruim 100 euro voor het simpel aanpassen van de instellingen gaat mijns inziens alle perken te buiten. Nadat ik hier zeer pissig op reageerde werd na telefonisch overleg het bedrag verlaagd tot 85 euro.
RĂ©sumerend: binnen een jaar na aankoop een probleem dat eigenlijk geen probleem is maar dat door een simpele handeling verholpen is, maar hiervoor toch 85 euro betalen.
Conclusie: Scheer&Foppen in Deventer is een paar klanten kwijt.