Maar goed, ik zie

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik denk dat je inderdaad de kat uit de boom moet kijken Sjakie!! Maar ik geef je 1 tip. Overweeg alle energiebedrijven behalve Nuon!! Dat is toch wel zo slecht. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld!!Maar goed, ik zie door de bomen het bos niet meer en zou niet weten waar ik op moet letten. Iemand tips?
Dat klopt, je komt nooit van je huidige leverancier af, Essent levert ons nu groene stroom over het netwerk van Nuon (logisch want ze kunnen moeilijk even een nieuw kabeltje naar je trekken), je betaald deze twee zaken echter wel op 1 factuur aan je leverancier, deze betaalt weer een gedeelte hiervan aan de netwerkbeheerder.Maar let goed op> Een groot deel van de kosten die je betaald, betaal je aan vastrecht meterhuur etc.
Deze kosten blijf je volgens mij gewoon aan je eigen maatschappij betalen.
Ik moet je helaas even corrigeren. De meterstanden zijn eigendom van de netbeheerder en niet van de energiebedrijven. Dus Nuon en Essent, of welk energiebedrijf dan ook, wisselen hier geen gegevens over uit.Dit betekent dat Nuon bij ons nog steeds het technische gedeelte beheert, de meterstanden opneemt (deze geef ik per internet op aan Nuon) en doorgeeft naar Essent. In dat laaste schijnt nu het probleem te zitten, de communicatie tussen de verschillende bedrijven.
Hoe kan Essent mij dan een correcte jaarafrekening sturen van electra die ze aan mij leveren over het netwerk van Nuon als ze geen meterstanden doorkrijgen van Nuon?Ik moet je helaas even corrigeren. De meterstanden zijn eigendom van de netbeheerder en niet van de energiebedrijven. Dus Nuon en Essent, of welk energiebedrijf dan ook, wisselen hier geen gegevens over uit.
ACN? Nog nooit van gehoord! Heeft iemand hier meer informatie over? Ik vraag me namelijk af wat die ervaring die ACN heeft dan precies voorsteld!Er is maar 1 bedrijf die al ervaring heeft met de distributie van zowel telefonie, gas, elektra, mobiel en internet en dat is ACN.
Momenteel het snelst groeiende bedrijf op dat gebied!
Hetzelfde hebben ze gedaan met de benzineprijzen.ps. Wie heeft de energieprijzen de laatste tijd opgeschroeft met extra heffingen tot 56%? Juist de overheid en die vind nu dat er concurentie moet komen om de prijs te drukken!