LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van de Bunte auto's in Vaassen

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
janicecaro

Van de Bunte auto's in Vaassen

Ongelezen bericht door janicecaro »

Hallo allemaal,

Ik heb een auto gezien op marktplaats van de handelaar Harry van de Bunte in Vaassen. Het is een mooie deal die hij aanbied en ik heb interesse maar lees nu over veel slechte ervaringen met van de Bunte in Apeldoorn, dit is niet zo ver van Vaassen. Weet iemand of Harry van Bunte te maken heeft met de slechte reviews? En is deze zaak wel betrouwbaar? Hopelijk weet iemand me hier iets meer te vertellen.
Ik kan namelijk niets vinden aan ervaringen rondom dit bedrijf.

Alvast hartelijk dank voor je reactie.

peteroo

Re: Van de Bunte auto's in Vaassen

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik zou niet naar een handelaar gaan. Koop een auto liever bij een onafhankelijke garage of merkdealer in de buurt, met verstand van techniek in huis. Je betaalt wat meer, maar dat betaalt zich weer uit in minder gezeur achteraf. Zeker als je afspreekt dat je terug komt voor beurten en keuringen als de wagen bevalt.

Quark

Ongelezen bericht door Quark »

En ik zou toch voor een BOVAG handelaar gaan, ik weet dat dit ook niet waterdicht is, maar je hebt wel iets om op terug te vallen mocht er onenigheid met de verkoper ontstaan.

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

Wat mij betreft doet een flinke proefrit wonderen , ga lekker 10-20 km rijden en beoordeel dan de auto.Neem niet alleen de binnenwegen , maar neem ook een stuk snelweg om te beoordelen of het stuur gaat trillen boven de 100km/uur (remmen testen op kromme remschijven is dan ook een optie)
Beoordeel de koppeling , pakt deze snel op zonder bijgeluiden , dan is deze OK.
Op het laatste moment pas pakken duidt op een versleten koppeling(dure reparatie)
Koop iig een auto met nog 8-12 maanden APK.
Neem ook iemand mee welke verstand heeft van zaken en laat hem/haar ook rijden.
Ga onderweg op een parkeerplaats staan en trek de motorkap open.
Controleer alle vloeistoffen , zitten er eventueel onderhoudsboekjes bij?.....
Kijk in de kofferbak en controleer op eventuele lekkages.
Pikzwarte olie duidt op achterstallig onderhoud.
Vraag of desbetreffende auto even op de brug mag staan om deze van de onderkant te bekijken.
Zo niet , heel hard weghollen :lol:

Bovag zegt btw ook niet alles , en daar hangt ook weer een hoger prijskaartje aan.
Doe wat je gevoel zegt, heb je gerede twijfels , koop de auto dan niet.
Er zijn goede en goedkope auto,s te vinden , al moet je deze met een vergrootglas zoeken.

Gesloten