Pagina 1 van 1
Bol.Com
Geplaatst: 28 okt 2013 14:30
door Janjohannes
Er was iets fout gegaan met de verwerking van mijn betaling bij Bol.com.
Inmiddels is dit heel erg netjes en vriendelijk opgelost door de Klantenservice van Bol.Com.
En ik heb ook nog een cadeau bon van ze mogen ontvangen.
TOP !!!
Bol.com vriendelijk bedankt voor de goede en vriendelijke service !!!
Re: Bol.Com
Geplaatst: 28 okt 2013 15:32
door gerda1956
Uit de algemene voorwaarden van Bol.com:
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
Nog even geduld dus en voortaan eerst de voorwaarden lezen voor u een bedrijf van slechte service beticht.
Re: Bol.Com
Geplaatst: 28 okt 2013 16:20
door krieno
Bestel al jaren bij bol.com, en nooit slechte ervaring gehad, vorig jaar een camera besteld, alleen duurde mij veel te lang, dus geannuleerd, geen enkel probleem, alleen ik betaal ook nooit vooraf, maar altijd na levering met accept giro, kan er ook nooit iets mis gaan.
Maar ja als je na een keer iets mis gaat door eigenlijk dus ook nog eigen schuld om dan bol direct de schuld te geven, moet je gewoon naar de winkel gaan om het daar te kopen, kun je daar klagen als het mis gaat.