Bimo Klusbedrijf in Hamont (België)
Geplaatst: 29 okt 2013 12:04
Bij deze wil ik waarschuwen om geen werkzaamheden te laten verrichten door Bimo uit Hamont.
Deze klusjesman heeft bij mij in augustus tegels geplakt en het resultaat is om te huilen. Ik moet het hele tegelwerk opnieuw laten doen door een andere tegelzetter, daarbij gaat hij heel onvoorzichtig te werk, hij heeft namelijk schade veroorzaakt met het invoegen van de tegels aan mijn gaskookplaat. Ook steekt hij zomaar een sigaar op zonder eerst te vragen of hij binnen mag roken en toen hij tegels ging zagen liet hij iedere keer de deur open staan en waaide de stof iedere keer mijn woonkamer in. Ik heb hem al diverse malen verzocht om de schade te betalen, ook heb ik al een aangetekende brief gestuurd maar daar krijg ik ook geen reactie op. Hij geeft iedere keer niet thuis want als ik hem bel verbreekt hij iedere keer de verbinding. Dit is bij hem waarschijnlijk de 100% tevredenheidsgarantie die hij op zijn website bied. Ik ben nu inmiddels bezig om via de rechtsbijstand de schade te verhalen, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat dit bedrijf in België zit. Ook heb ik al geprobeerd om het via de Rijdende Rechter te laten doen maar daar wil hij niet aan meewerken. Ik probeer hem nu nog regelmatig te confronteren met het werk wat hij heeft geleverd maar hij blijft de verbinding verbreken. Zijn website ziet er professioneel uit maar wees voorzichtig want een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dit zijn de klachten na oplevering van het tegelwerk:
• geen afwerking aan de bovenkant van de hoogste tegelrij;
• voegwerk is niet mooi/onregelmatig;
• sommige tegels lijken niet goed vast te zitten (speling); sommige tegels klinken bij beklopping hol;
• tegels zijn hier en daar niet vlak, d.w.z. niet egaal naast elkaar vastgelijmd;
• ontevreden over de hoekafwerking: lijmresten op de tegels en onregelmatige voegen;
• tegels zitten niet overal recht.
• er zijn krassen ontstaan op mijn gloednieuwe gaskookplaat die er voordat hij eraan begon nog niet opzaten.
Deze klusjesman heeft bij mij in augustus tegels geplakt en het resultaat is om te huilen. Ik moet het hele tegelwerk opnieuw laten doen door een andere tegelzetter, daarbij gaat hij heel onvoorzichtig te werk, hij heeft namelijk schade veroorzaakt met het invoegen van de tegels aan mijn gaskookplaat. Ook steekt hij zomaar een sigaar op zonder eerst te vragen of hij binnen mag roken en toen hij tegels ging zagen liet hij iedere keer de deur open staan en waaide de stof iedere keer mijn woonkamer in. Ik heb hem al diverse malen verzocht om de schade te betalen, ook heb ik al een aangetekende brief gestuurd maar daar krijg ik ook geen reactie op. Hij geeft iedere keer niet thuis want als ik hem bel verbreekt hij iedere keer de verbinding. Dit is bij hem waarschijnlijk de 100% tevredenheidsgarantie die hij op zijn website bied. Ik ben nu inmiddels bezig om via de rechtsbijstand de schade te verhalen, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken omdat dit bedrijf in België zit. Ook heb ik al geprobeerd om het via de Rijdende Rechter te laten doen maar daar wil hij niet aan meewerken. Ik probeer hem nu nog regelmatig te confronteren met het werk wat hij heeft geleverd maar hij blijft de verbinding verbreken. Zijn website ziet er professioneel uit maar wees voorzichtig want een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Dit zijn de klachten na oplevering van het tegelwerk:
• geen afwerking aan de bovenkant van de hoogste tegelrij;
• voegwerk is niet mooi/onregelmatig;
• sommige tegels lijken niet goed vast te zitten (speling); sommige tegels klinken bij beklopping hol;
• tegels zijn hier en daar niet vlak, d.w.z. niet egaal naast elkaar vastgelijmd;
• ontevreden over de hoekafwerking: lijmresten op de tegels en onregelmatige voegen;
• tegels zitten niet overal recht.
• er zijn krassen ontstaan op mijn gloednieuwe gaskookplaat die er voordat hij eraan begon nog niet opzaten.