LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rustig slapen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Johan01
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 aug 2003 19:38

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Johan01 »

Weer een club die er over onze ruggen beter van wil worden.
Wanneer houdt dit nu een keer op en grijpt er iemand in??

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik vertrouw het zaakje niet. Maar ja, ik ken ze ook niet. Weet iemand wat voor business dit is?

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door prutvogel »

Als de casegevallen beginnen met KUNSTOF ipv KUNSTSTOF zegt mij dat genoeg.


Zo gemakkelijk als zij dat voorstellen is het niet

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Annet »

Ik trap er niet in, ben al ergens ingetrapt............

Annet

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door ozzy »

Ik ben toch echt goed uit de problemen geholpen door die mensen. Zie http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... 368#119368

Als het aan Dexia had gelegen had ik nu geen huis meer gehad, dat had ik gewoon niet meer kunnen betalen.

Johan01
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 aug 2003 19:38

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Johan01 »

En je vraagt je niet af wie dit betaald of waar het geld vandaan komt?
Je hebt vast en zeker ook niets ondertekend?
Heb je dan nog steeds je lesje niet geleerd?

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door prutvogel »

Nou ozzy kom op met die contracten waar je hebt getekend wat je nu betaalt en vooral aan wie. etc etc.

Nogmaals: Ook die personen werken niet voor niets.

Wolven in schaapskleren.

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door ozzy »

Ik heb het formulier ingevuld op hun site, toen de kopje "contact, links en persberichten" overigens nog werkten. En toen ben ik dus teruggebeld door hun. Zij hadden aan de hand van mijn gegevens gekeken wat ze eventueel voor mij konden doen. Zij hebben voor mij de hardheidsclausule van dexia geregeld en ze hebben voor mij, mijn hypotheek overgesloten waarbij ik een stukje overwaarde heb gebruikt om de schuld af te betalen. Bijkomend voordeel daarbij was dat mijn hypotheekrente wat lager werd.

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door prutvogel »

Dat is nu juist het probleem.


Nieuwe hypotheek extra notariskosten e.d. Wel een lagere rente.

Weer een hypotheek voor 30 jaar etc.

Maar over de nieuwe hypotheek mag je de rente NIET aftrekken voor de belasting . dwz de overwaarde hiervoor.

Dus m.a.w. je schiet er geen barst mee op.

het kost alleen maar geld. Dacht je nu echt dat deze mensen er niets aan verdienen en z.g. een provisie van de bank krijgen??

De bank zegt gewoon laat ze het maar voor de rechter uitzoeken.

Dit is mijn visie.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Annet »

Nu snap ik het. Jij kwam in aanmerking voor die hardheidsclausule. En dat hebben ze even geregeld voor je. Met als gevolg dat je nu blijft betalen ook al zit het in je hypotheek verwerkt.
Geen rechten meer, je kan niet procederen.
Kijk, dat is wat ik niet wil, ik wil alles terug.....

Annet

prutvogel
Berichten: 112
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:58

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door prutvogel »

Helemaal mee eens Annet.

Dat wil ik ook tot de laatste cent. Sorry eurocent.

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door ozzy »

Ik had geen andere keus, ik weet niet hoeveel mensen 500 euro per maand kunnen missen, nou ik niet. Mijn hypotheek loopt niet nogmaals voor 30 jaar, mijn hypotheek is aflossingsvrij met een levenpolis daarnaast. Ze hebben alleen mijn hypotheek overgesloten en mijn levenpolis laten lopen. Dit houdt dus in dat de looptijd van de hypotheek niet veranderd is.

Inderdaad is het deel dat ik meegefinancierd heb om mijn effectenleaseproduct af te kopen niet aftrekbaar, maar de rest wel. De notariskosten, boeterente e.d. Ik betaalde voorheen 5,5% hypotheekrente, dat is nu 4,5% geworden met het voordeel dat mijn rente ook nog weer eens opnieuw voor 6 jaar vast staat.

Voor mij zaten er alleen maar voordelen aan. Ik had geen tijd om te wachten totdat die belangenverenigingen eindelijk hun gelijk krijgen. Trouwens, wat dan nog, stel dat ze gelijk krijgen, wat krijg ik dan uitgekeerd? Die belangenverenigingen doen het ook niet grateloos hoor.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Annet »

Ik kan ook geen 476 eurietjes in de maand missen (mijn maand-termijnbedrag) en betaal dus ook niet. Hadden ze maar moeten kijken naar mijn financiele situatie toen ik dit in mijn maag gesplitst kreeg.
En die stichtingen zijn niet grateloos??
Ik mag hopen van wel, anders verslik ik mij nog in de graatjes :lol:

Annet

ozzy
Berichten: 56
Lid geworden op: 09 feb 2004 21:14

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door ozzy »

Dat kan ik van je begrijpen. Maar wat doe je dan als de deurwaarder bij je op de stoep staat om beslag te leggen op je inboedel?

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Sonja »

Gewoon wegsturen die handel..
Aan de deur wordt niet gekocht.


Zij hebben geen recht,

Pas na uitspraak van de rechter en vervolgprocedures
mogen zij beslag leggen en dan nog beperkt.

Sonja.

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Annet »

Allemachtig! Jij hebt je lekker laten intimideren. Is er iemand op dit forum die zijn inboedel heeft moeten afstaan? Kent iemand van dit forum een andere gedupeerde waar de inboedel is weggehaald?
Kom op zeg, laat je toch niet zo bang maken.
Een deurwaarder komt na een gerechtelijk bevel. En die is er nog lang niet en die komt er ook niet. Denk je nu echt dat er na deze uitspraken nog beslag wordt gelegd op huizen, inboedel en weet ik wat nog meer?
Nee, want dan krijgen we een volksopstand.
Ik betaal sinds oktober niet meer. Ik heb twee termijnen voldaan en heb daar enorme spijt van. 900 eurietjes door de put.
Vorige week een dexiaan aan de telefoon, oh gut, ik word bang :evil:
Dit is mijn keuze, jij hebt jouw keuze gedaan. Jammer.

Annet

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ozzy ik denk dat jij helemaal geen gedupeerde bent, maar eerder een nagebouwde dexiaan die nog steeds probeert, nu hier op dit forum, om mensen bang te maken met deurwaarders etc.

Of iemand die een slaatje probeert te slaan uit de onzekerheid bij mensen. Gezien het feit dat de tekst op die internet-site en jouw mening hier op elkaar lijken en ook dezelfde soort taalfouten bevat...

Valt het je niet op dat dit nu niet meer lukt? :wink:

gast_58

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door gast_58 »

Geplaatst op 10 Feb 2004 00:11 door gast_58


--------------------------------------------------------------------------------

Ozzy, wat is eigenlijk je punt? Promotie voor die stichting Effectenleaseprobleem? (overigens, de stichtingen en verenigingen schieten als paddestoelen uit de grond schieten vanavond).
Zelfde conclusie.

Ilse

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Rustig slapen?

Ongelezen bericht door aert0001 »

Om te beginnen zijn wij geen belangenorganisatie maar een commerciële organisatie

deze ene regel geeft toch al aan wie ze zijn, en wat ze doen.

Ton

Gesloten