| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo wil klanten kwijt.
-
Zatvanziggo
Ziggo wil klanten kwijt.
Ziggo medewerkers zijn regelmatig brutaal tegen klanten. Als daar een klacht over ingediend wordt hoor je vervolgens niets. Beloftes dat je wordt teruggebeld worden niet nagekomen.
Meerdere weken hoorde ik de toezegging dat er contact wordt opgenomen, nou dat gebeurde niet hoor.
Een fatsoenlijke compensatie voor het klantonvriendelijke gedrag en het niet nakomen van hun afspraken en daarmee een klant nog 10 jaar behouden en veel geld opstrijken is absoluut geen optie. Ziggo heeft liever dat dezelfde klant door hun onbeschofte gedrag, valse beloften en leugens (wij hebben u gebeld mevrouw) zo snel mogelijk overstapt naar een schotel. Ze zouden eens een normale vergoeding moeten geven, dat gaat ziggo veel te ver.
Wij bedanken voor de "eer" om een pittig bedrag per maand te betalen en dan ook nog eens behandeld te worden als een hond. Bedankt Ziggo.
Meerdere weken hoorde ik de toezegging dat er contact wordt opgenomen, nou dat gebeurde niet hoor.
Een fatsoenlijke compensatie voor het klantonvriendelijke gedrag en het niet nakomen van hun afspraken en daarmee een klant nog 10 jaar behouden en veel geld opstrijken is absoluut geen optie. Ziggo heeft liever dat dezelfde klant door hun onbeschofte gedrag, valse beloften en leugens (wij hebben u gebeld mevrouw) zo snel mogelijk overstapt naar een schotel. Ze zouden eens een normale vergoeding moeten geven, dat gaat ziggo veel te ver.
Wij bedanken voor de "eer" om een pittig bedrag per maand te betalen en dan ook nog eens behandeld te worden als een hond. Bedankt Ziggo.
Re: Ziggo wil klanten kwijt.
Gaat goed met Ziggo 
Dat zegt niks, klanten klagen niet zomaar.
nou nou, laat UPC nu bezig zijn om Ziggo te kopenciske schreef:
Dat zegt niks, klanten klagen niet zomaar.
Beetje eenzijdig verhaal, waar ik me als klant van ziggo (al 14 jaar) zeker niet in herken. Maar even voor de beeldvorming, waarvoor zouden zij u een vergoeding moeten geven?Zatvanziggo schreef:Ziggo medewerkers zijn regelmatig brutaal tegen klanten. Als daar een klacht over ingediend wordt hoor je vervolgens niets. Beloftes dat je wordt teruggebeld worden niet nagekomen.
Tja als je niet genoeg expertise in huis hebt kun je die altijd kopennou nou, laat UPC nu bezig zijn om Ziggo te kopen
sjohie schreef:
Beetje eenzijdig verhaal, waar ik me als klant van ziggo (al 14 jaar) zeker niet in herken. Maar even voor de beeldvorming, waarvoor zouden zij u een vergoeding moeten geven?
Misschien hiervoor?
en het niet nakomen van hun afspraken
Je bedoelt dat LibertyGlobal, waar UPC toe behoort, een bult aandelen in Ziggo heeft aangeschaft? Da's wel wat anders dan wat jij zegt, maar goed...Har06 schreef:nou nou, laat UPC nu bezig zijn om Ziggo te kopen
U wilt een financiële vergoeding omdat u door een medewerker onvriendelijk bentZatvanziggo schreef:Ziggo medewerkers zijn regelmatig brutaal tegen klanten. Als daar een klacht over ingediend wordt hoor je vervolgens niets. Beloftes dat je wordt teruggebeld worden niet nagekomen.
behandeld ?
U bent niet verplicht om klant te blijven van Ziggo.
Als iedereen, die als klant onvriendelijk behandeld wordt het bedrijf zou moeten wisselen, dan was het een ware rompslomp.Chocomelk schreef:
U wilt een financiële vergoeding omdat u door een medewerker onvriendelijk bent
behandeld ?
U bent niet verplicht om klant te blijven van Ziggo.
TS voelt zich trouwens niet verplicht klant te blijven, want hij overweegt een schotel.
En de klant was natuurlijk poeslief. Meestal ontstaat ongewenst gedrag in communicatie door de interactie tussen de verschillende partijen....
Die enkele keer dat ik ziggo helpdesk nodig heb (gehad) kan ik niet spreken van onvriendelijkheid.
Er ontbreekt nog iets in het verhaal. Vraag me af of TS niet gewoon een beetje aangebrand aan de telefoon hing met verkeerde toonzettingen en meschien nog wel weet ik veel wat voor worden.
Maar dat is maar een gokje, nooit echt problemen met ziggo gehad in de trand van agressie.
Eerder van ik weet het ook even niet.
Er ontbreekt nog iets in het verhaal. Vraag me af of TS niet gewoon een beetje aangebrand aan de telefoon hing met verkeerde toonzettingen en meschien nog wel weet ik veel wat voor worden.
Maar dat is maar een gokje, nooit echt problemen met ziggo gehad in de trand van agressie.
-
Leo The Emperor
U zou recht op een vergoeding kunnen hebben als Ziggo niet de internet/tv/telefoon verbinding levert die is afgesproken.zatvanziggo schreef:Een fatsoenlijke compensatie voor het klantonvriendelijke gedrag en het niet nakomen van hun afspraken en daarmee een klant nog 10 jaar behouden en veel geld opstrijken is absoluut geen optie. Ziggo heeft liever dat dezelfde klant door hun onbeschofte gedrag, valse beloften en leugens (wij hebben u gebeld mevrouw) zo snel mogelijk overstapt naar een schotel. Ze zouden eens een normale vergoeding moeten geven, dat gaat ziggo veel te ver
U heeft echter geen recht op een vergoeding als u onbeleefd te woord bent gestaan of niet bent teruggebeld.
Als deze onbeleefde reactie heel enstig is geweest, kunt u beter naar een letselschade advocaat gaan.
@TS
https://static.ziggo.nl/images/Formulie ... -13828.pdf
Een nieuwe poging, om het probleem opgelost te krijgen, mits de medewerker bij het laatste gesprek geen aantekening in jou dossier gemaakt heeft.
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier
https://static.ziggo.nl/images/Formulie ... -13828.pdf
Een nieuwe poging, om het probleem opgelost te krijgen, mits de medewerker bij het laatste gesprek geen aantekening in jou dossier gemaakt heeft.
Ons Webcare-team zit klaar om uw vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. De medewerkers (Alex, Arjen, Ben, Elvis, Erwin, Jantien, Jelle, Jesse, Julius, Michael en Simone) helpen u graag via Twitter, Facebook en op een aantal fora. Het Ziggo Webcare-team is bereikbaar van maandag tot en met zondag van 6.00 tot 0.00 uur (op feestdagen van 10.00 tot 18.00 uur).
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/contactformulier
-
Zatvanziggo
sadfly schreef:Die enkele keer dat ik ziggo helpdesk nodig heb (gehad) kan ik niet spreken van onvriendelijkheid.
Aangezien er wel een officiele waarschuwing is afgegeven naar de medewerker van Ziggo nav het gesprek, kan ik met mijn hand op mijn hard zeggen dat het niet het geval is dat ik aangebrand gebeld heb.
Zoals ik aangaf werden meerdere afspraken niet nagekomen. Echter verwacht je als trouwe klant wel normaal en fatsoenlijk te woord te worden gestaan, dat afspraken nagekomen worden en dat het bedrijf zich inzet voor een oplossing.
Uiteraard zijn er ook vriendelijke medewerkers bij ziggo. En niemand is verplicht bij ziggo te blijven. Het is alleen jammer dat ziggo toch een houding aanmeet dat klanten toch wel blijven, omdat het anders kpn (duurder is), of verhuizen naar upc gebied.
Dat een schotel mensen niet onfatsoenlijk behandeld en veel goedkoper is beseffen ze niet. Ik ben daar echter blij mee.
Daar heb je sowieso meer zenders mee.Dat een schotel mensen niet onfatsoenlijk behandeld en veel goedkoper is beseffen ze niet. Ik ben daar echter blij mee.
Dat is een verwachting waar je zeker recht op hebt. Zo niet dan inderdaad opstappen.Echter verwacht je als trouwe klant wel normaal en fatsoenlijk te woord te worden gestaan, dat afspraken nagekomen worden en dat het bedrijf zich inzet voor een oplossing
Hoe weet je dat?Zatvanziggo schreef:..Aangezien er wel een officiele waarschuwing is afgegeven naar de medewerker van Ziggo nav het gesprek..
Dan veel plezier met canal digitaal, want als je daar ook zo gaat communiceren dan bij Ziggo, is het precies hetzelfde.Wedden!Dat een schotel mensen niet onfatsoenlijk behandeld en veel goedkoper is beseffen ze niet. Ik ben daar echter blij mee.
Gezien de topic hier over canal digitaal zijn legio en bijna allemaal met dezelfde strekking, geen communicatie.
-
choocomell
jongens, ik keur geen 1 provider goed, maar is het ook niet een beetje ons schuld?
ik bedoel, het moet maar goedkoper, we willen de goedkoopste en snelste verbinding. we willen een hoop maar een hoop betalen niet. Bedoel, vroeger had mijn maat een abo van 100 euro, vond ik gestoord want ik betaalde maar 25 euro. Voor dat zelfde type abo betaal je nu 10-20 euro en die van 100 maar 50.
misschien is de oplossing dat we meer moeten gaan betalen zodat er een degelijke helpdesk komt zoals vroegahh??
ik bedoel, het moet maar goedkoper, we willen de goedkoopste en snelste verbinding. we willen een hoop maar een hoop betalen niet. Bedoel, vroeger had mijn maat een abo van 100 euro, vond ik gestoord want ik betaalde maar 25 euro. Voor dat zelfde type abo betaal je nu 10-20 euro en die van 100 maar 50.
misschien is de oplossing dat we meer moeten gaan betalen zodat er een degelijke helpdesk komt zoals vroegahh??