Pagina 1 van 1
Klacht opgelost!
Geplaatst: 31 okt 2013 12:32
door jaelleke
Deze klacht is opgelost!
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 31 okt 2013 13:47
door Guardian72
Ik zou - aan beide partijen - nogmaals een mail sturen.
Geef daarin kort aan dat zij in gebreke zijn gebleven door het betaalde niet te leveren, en dat je per ommegaande het geld terug wilt.
Zet daarbij rustig dat je dit binnen de komende 10 dagen op je rekening wilt hebben, daar je anders aangifte doet van oplichting tegen beide bedrijven.
Het is trouwens diegene aan wie je betaald hebt die je terug moet betalen - wie is dat geweest? MP of TT?
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 04 nov 2013 10:50
door jaelleke
Opgelost!
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 04 nov 2013 18:38
door jaelleke
Opgelost!
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 05 nov 2013 08:10
door Guardian72
jaelleke schreef:Beste Guardian72,
Nogmaals bedankt voor je waardevolle tip, ik heb vanmiddag nog het geld terug ontvangen van Touch Tickets.
Vriendelijke groeten,
jaelleke
Eind goed, al goed zou je dan zeggen.
Leuk om te horen.
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 29 nov 2013 16:21
door jaelleke
Dit probleem is opgelost. Ik heb mijn geld netjes terug gekregen.
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 29 nov 2013 20:14
door Prolix
Maar om dan gelijk maar weer al je berichten aan te passen is ook weer te pathetisch hoor. Zo help je eventuele andere gedupeerden niet. Nu weet niemand iets.
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 29 nov 2013 20:30
door thecure
daarom moeten we vooral blijven quoten.... helaas
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 29 nov 2013 20:32
door witte angora
Welke klacht is er opgelost?
Re: Klacht opgelost!
Geplaatst: 29 nov 2013 21:29
door Prolix
Jaelleke was haar geld kwijt.. en heeft het nu weer terug