In 2010 ben ik begonnen met de opleiding Digitale Communicatie aan de HAN. In het 3e jaar is de opleidingsnaam plots veranderd in Business IT & management. Dit gebeurde onaangekondigd met de reden dat deze naam de opleiding waarschijnlijk meer bekendheid zou krijgen.
Er is in de opleiding niks veranderd qua lessen maar ik studeer nu ineens af met een andere opleidingsnaam en andere bachelornaam (Bachelor of ICT in plaats van Bachelor of communication).
Zelf vind ik het erg vervelend omdat de naam Business IT en Management de naam is van Bedrijfskundige informatica op andere opleidingen.
Kan een opleiding dit zo wel on-aangekondigd wel maken? En zou ik geen bezwaar kunnen maken tegen deze naam van opleiding waarin ik ga afstuderen? Er is immers niks veranderd met de opleiding Digitale communicatie?!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opleidingsnaam in een na laatste jaar veranderd
-
Re: Opleidingsnaam in een na laatste jaar veranderd
Lijkt mij ook heel raar! Vervelend voor je!
Is het niet mogelijk dat jijzelf bijvoorbeeld nog wel op die oude naam afstudeerd? Misschien dat je met je opleiding in overleg kunt gaan?
En probeer anders eens om contact op te nemen met de studentenvakbond? Misschien kunnen zij er iets mee?
Is het niet mogelijk dat jijzelf bijvoorbeeld nog wel op die oude naam afstudeerd? Misschien dat je met je opleiding in overleg kunt gaan?
En probeer anders eens om contact op te nemen met de studentenvakbond? Misschien kunnen zij er iets mee?
Re: Opleidingsnaam in een na laatste jaar veranderd
Business IT & Management op je diploma biedt volgens mij wel meer internationale mogelijkheden. Digitale Communicatie zegt niet zoveel. Dat doet iedereen tegenwoordig.